Zaloguj się, aby obserwować  
Abomek

DOTA 2.0 od Valve

4167 postów w tym temacie

Dnia 17.12.2014 o 17:56, Madoc napisał:

Ale tam jest napisane, że nie potrzebuje się obracać, a nie, że animacja obrotu trwa
0 sekund. Z tego by wynikało, że jeśli ktoś go zajdzie od tyłu, to Wisp może do niego
strzelić "tyłem".

Napisali że nie potrzebuje się obracać, a nadal się obraca? Polecam włączyć klienta testowego, odpalić serwer lokalny i się tym pobawić. Przypominam, że przed patchem przód IO wyznaczało pulsujące wybrzuszenie w którymś kierunku ( http://prntscr.com/5hwavq), który nadal jest widoczny. Przed chwilą sprawdziłem i IO nadal odwraca się do autoataku/używania spelli.
Chyba, że jeszcze jakoś inaczej to wymyślili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jestem thrashem.... jak wygrać z ubernautem?
Jak go pickuje wygrywam, jak nie to z pickują go przeciwnicy i przegrywam, żadnych wyjątków. I sytuacja powtarza się tak od kilkunastu meczy, dbuff nie kłamie...
Jakieś rady?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio on strasznie raczy, ale jest pare opcji. Z tych prostych, które kojarzę to:
1)Picknąć omniknighta. O ile przeciwny team nie ma oczyszczania typu oracle czy diffusal, ulti omni całkiem sprawnie wyłącza juggera.
2) Wybrać jeszcze większego raka typu faceless void, który go zje zanim on zdąży zareagować.

I takie bonusowe, które pomagają, ale nie zapewnią wygranej:
1) Wyłączać mu warda, jeżeli jest taka możliwość. Zasięgowy support może poświęcić jeden autoatak w trakcie walki, by wyłączyć tak mocnego heala.
2)Uważać na lanie. Blade fury bije spory damage w początkowych fazach gry. Na early levelach stun lub slow od supporta juggera może oznaczać zgon. Dobrą metodą, by tego uniknąć jest spalenie mu many (co często jest trudne, gdy popularnym supportem dla niego jest crystal maiden), lub znalezienie sposobu, by nie dać mu podejść do osoby, którą chce obić (ściana earthshakera, haste od dark seera itp.).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.01.2015 o 17:40, koale napisał:

jestem thrashem.... jak wygrać z ubernautem?
Jak go pickuje wygrywam, jak nie to z pickują go przeciwnicy i przegrywam, żadnych wyjątków.
I sytuacja powtarza się tak od kilkunastu meczy, dbuff nie kłamie...
Jakieś rady?


Ghost Scepter.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.01.2015 o 19:31, necron1501 napisał:

Ghost Scepter.

W sumie zapomniałem o tym, też się przydaje. Pamiętam kiedyś grałem przeciwko juggerowi, który tak się na nie wkurzył, że kupił dagona :D (to nie był dobry pomysł).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz kombinować to kup Lothara i Diffusala.
Znajdź juggera, wymuś na nim ultimate''a, odpal lothara. Jak zacznie kupować dusty to wyczyść sobie detekcję i potem wykorzystaj to, że Omnislash jest spalony.
Zbierz szybko przewagę, wcześnie go gankuj, zniszcz mu linię, złapcie wcześnie Roshana i przepchnijcie ile się da.

Jak Ci bardzo zależy na kontrowaniu takiego maniaka, to stackowanie armoru i zakup GSa dość mocno ułatwia grę.
Możesz też spróbwać wczesnego Orchida i zamykać mu pysk zanim zdąży cokolwiek zrobić.
Z postaci polecam Traxex, silence szybko go uspokoja, tak samo z Rikim. Postacie z summonami też są całkiem fajne: Broodmother (pajączki) czy CK, Sylla, który może Omnislasha zebrać na miśka, lub TA zbierająca Omnislasha na refraction.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc muszę popracować nad mechanicznym skillem.
I może połączyć wszystkie rady w jednej grze bo pojedyńczo mi nie wystarczają.

anyway bardzo często strasznie utrudniamy mu lane, kończy go z kilkoma zgonami, jednak potem i tak zaczyna snowballować ;/ okrutna bestia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.01.2015 o 01:43, koale napisał:

anyway bardzo często strasznie utrudniamy mu lane, kończy go z kilkoma zgonami, jednak
potem i tak zaczyna snowballować ;/ okrutna bestia


Wynika to głównie z tego, że prawdopodobnie zostawiacie go samopas, a on sobie powoli farmi junglę lub zdobywa jakieś kille w sytuacjach, gdy ty/twój team czujecie się zbyt pewnie, wpadacie 1v2, Jugger stanie z boku, dostanie AoE bounty lub podkradnie killa, za którego ma instant 500g (nowy system bounty) i zaczyna się odbijać. W obecnym patchu o throw nietrudno ,więc trzeba grać rozważnie i nie przesadzać z pewnością. Korzystanie z okazji i błędów przeciwnika to podstawa, nie trzeba niczego wymuszać i na siłę forsować, bo najczęściej źle to się kończy.

Długo już grasz? Grałeś w All-stars?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.01.2015 o 02:18, Hummer napisał:

pewnie, wpadacie 1v2, Jugger stanie z boku, dostanie AoE bounty lub podkradnie killa,
za którego ma instant 500g (nowy system bounty) i zaczyna się odbijać.

No tu jest pies pogrzebany, bo juggowi naprawde łatwo tego "killa" dostać.

Dnia 14.01.2015 o 02:18, Hummer napisał:

W obecnym patchu o throw nietrudno,

Doskonale to wiem dlatego, zawsze gram do końca i wtedy też głównie jugg potrafi sprawić najwięcej problemów(manta,deso,abyssal,avatar.....), zwłaszcza, że mój void zwykle nie ogarnia, zresztą ja też nie http://www.dotabuff.com/matches/1158940143 spirit ;( ;<

Dnia 14.01.2015 o 02:18, Hummer napisał:

Długo już grasz?

REGULUSIE :v

Dnia 14.01.2015 o 02:18, Hummer napisał:

Grałeś w All-stars?

nah, powinienem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ło, na nick niespojrzałem, zonk.

48 minut - jeden item, wot.
Zeus pewnie support, bo się napatrzył na pro graczy za długo :F

Co do All-stars to po prostu jak ktoś grał to jest trochę bardziej rozgarnięty z reguły i trochę dłużej gra niż jakiś scrub, który na kalibracji wybrał Zeusa i wbił przypadkiem 4k, po czym wsiadł na kolejkę do 3k.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.01.2015 o 21:59, Hummer napisał:

Ło, na nick niespojrzałem, zonk.

:v

Dnia 14.01.2015 o 21:59, Hummer napisał:

48 minut - jeden item, wot.

Oczywiście pickował po zeusie, z dopiskiem mid or feed.

Dnia 14.01.2015 o 21:59, Hummer napisał:

Zeus pewnie support, bo się napatrzył na pro graczy za długo :F

Jak wyżej. Biedny zeus, ale cóż on miał zrobić jak został "wygnany" z linii, anyway timber też prawdopodobnie dopiero co z przedszkola się wydostał :v

Dnia 14.01.2015 o 21:59, Hummer napisał:

Co do All-stars to po prostu jak ktoś grał to jest trochę bardziej rozgarnięty z reguły
i trochę dłużej gra niż jakiś scrub,

bam nie wiem czemu all stara skojarzyłem z nową mobą blizzarda, mea culpa.
W oryginał oczywiście coś tam grałem za gówniarza, ale pfff LEGION TD rulzz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znajdź sobie stompera i tuneluj do x tysięcy, a potem graj czym chcesz, jesli Ci na MMRze tylko zależy. Jak tam się nadajesz to zostaniesz i utrzymasz, a jak nie to wiadomo. Mobilny nuker z możliwością carry jest najlepszym wyborem. A co gier, to są takie których się po prostu nie da wygrać i tyle, trzeba zapomnieć i grać kolejne.

Żeby Ci smutno nie było: http://www.dotabuff.com/matches/1177204460
http://www.dotabuff.com/matches/1175134306
http://www.dotabuff.com/matches/1174989535

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przegapiłem jakiś update, który usunął możliwość otrzymania przedmiotu po grze? Od dłuższego czasu nie widziałem, żeby ktoś coś dostał, a ostatnio ominął mnie nawet gwarantowany podarunek za awans na wyższy poziom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2015 o 19:30, Madoc napisał:

Przegapiłem jakiś update, który usunął możliwość otrzymania przedmiotu po grze? Od dłuższego
czasu nie widziałem, żeby ktoś coś dostał, a ostatnio ominął mnie nawet gwarantowany
podarunek za awans na wyższy poziom.

Oj przegapiłeś, czasy gwarantowanego itemu już dawno minęły. W zamian dostajesz nikłą szanse na wydropienie całego setu, lecz zwykle ogranicza się do pojedynczego itemu. Rozegrałem 20 meczy nie zauważyłem by ktoś w podsumowaniu meczu dostał jakiś item, drop rate jest teraz niewiarygodnie nikły. Obecnie jedyną pewną szansą na item są level chesty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

30 października był update który zmienił drop system. Teraz dropy mają być zależne od czasu który spędziłeś grając, a nie od levelów(co oznacza że levelowanie na dzień dzisiejszy jest kompletnie bezużyteczne i bez znaczenia).
Koniec z dostawaniem pojedynczych przedmiotów, teraz mamy dostawać full sety, co brzmi fajnie tylko w teorii...

Powiem jak to wygląda u mnie, dostałem set dla Bounty Huntera w listopadzie w związku z eventem dla PA(set składa się z 3 commonów xd) i od tamtego czasu nie dostałem nic. Tylko otworzyłem sobie po raz ostatni mój level chest, po czym zniknął(rare dla Liona z Frostivus 2012) lol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2015 o 19:49, Fatal-X napisał:

30 października był update który zmienił drop system. Teraz dropy mają być zależne od
czasu który spędziłeś grając, a nie od levelów(co oznacza że levelowanie na dzień dzisiejszy
jest kompletnie bezużyteczne i bez znaczenia).


W sensie w trakcie jednej sesji, czy ogólnie całego czasu spędzonego w grze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja już dziesiątki gier grałem od tamtego czasu i może widziałem 2-3sety jak komuś wypadły i 2 razy skrzynie, mi osobiście nic nie wypadło. Oczywiście kilka setów z "eventu" z PA ale to nie da się ich wymieniać.

Poprzedni drop system mi się bardziej podobał, leciały w większości commony, ale często też uncommony i czasami rare, zawsze można się było powiemieniać na co się chciało, a teraz nic. Trzeba kupować sety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować