Zaloguj się, aby obserwować  
Abomek

DOTA 2.0 od Valve

4167 postów w tym temacie

I w końcu się wszyscy doczekali Techies :D. Grałem tylko chwile przeciwko botom by wypróbować i z takim beznadziejnym base dmg nie ma sensu próbować grać jako core, każdy (no może poza CM xD) będzie w stanie z nami wygrać linię jeśli chodzi o last hity. Zalecany build soul ring + tranquils wydaje się optymalny, z czymś takim można by łazić po mapie i siać spustoszenie. Mina ogłuszająca i ta odpalana ręcznie mają całkiem spore pole widzenia, tak jakby to był jakiś mini ward.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2014 o 00:41, Fatal-X napisał:

I w końcu się wszyscy doczekali Techies :D.

Grałem jedną grę przeciwko nim, a już ich nie znoszę. Jakoś wiele nie zrobią, ale skutecznie odwlekają zniszczenie high-grounda. I te zdalnie sterowane miny. Idziesz sobie za creepami a tu nagle ponad 1000 obrażeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie próbowałem tego jeszcze, ale Techies wydają się być idealne do ganków. Ustawiasz miny w newralgicznych miejscach gdzie często dochodzi do ganków i nikt nie ma szans. Mają także potencjał do zostania najbardziej znienawidzonym killsteal''em w grze :]

@Archi155
U mnie działa w porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z ruskami się gra lepiej...
Ostatnio w każdym meczu, kto tylko umie po angielsku, wyrzuca z siebie żale na innych członków drużyny przecież tego się nie da znieść ;/ Jeszcze goście mają oczy nie po tej stronie głowy gdzie trzeba ;x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.09.2014 o 10:07, nightfaler napisał:

Z ruskami się gra lepiej...
Ostatnio w każdym meczu, kto tylko umie po angielsku, wyrzuca z siebie żale na innych
członków drużyny przecież tego się nie da znieść ;/ Jeszcze goście mają oczy nie po tej
stronie głowy gdzie trzeba ;x

A ja powiem tak że z ruskami nawet fajnie się grało, ale od czasów ukrainy pojawiaja się niemiłe teksty między rosjanami a europejczykami.

Najfajniejsze są motywy jak 2 ruskich zaczyna się w drużynie między sobą kłócić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.09.2014 o 23:41, Archi155 napisał:

Panie i Panowie
Szykuje się aktualizacja:
http://www.dota2.com/rekindlingsoul/


O kurde, niezły update. Rework SF, zmiana mapy, w szczególności jeśli chodzi o Roshan Pit, nowa runa, Lancer Cancer i Bloodcyka z nowymi umiejętnościami... No, no, ciekawe. Aż chyba pobiorę dotę i wypróbuję to cudeńko. Aktualizacja jest już online?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tyle zmian. Nerf Facelessa w sumie się przyda, ale taki buff Lycana? Riki incis na pierwszym lvl(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wo hohoho! Zmiany, zmiany.
Rework dla Phantom Lancera był konieczny imo...taka Naga Siren była od niego lepsza w niemal wszystkim. Nie jestem pewny po co ta nowa runa. Teraz obaj gracze na midzie jeśli pójdą w przeciwne strony to obaj dostają refill do butelki z takim rozwiązaniem?? Eh, trochę mi się to nie podoba.
Zmiana terenu jest masywnie gorsza dla strony Mrocznych, Roshan w gorszym dla nich miejscu i Ancients dalej od linii, nie będzie się opłacało offlanerowi iść robić stack, więc wielki minus dla Tidehuntera na przykład.

"Denied creeps now give less experience"
Na plus. Od czasu ostatniej zmiany zauważyłem że dobijanie creepów przestało być tak istotne, teraz każdy last hit będzie się liczył jeszcze bardziej.

"Glyph of Fortification cooldown is now refreshed whenever you lose a Tier 1 tower
Tier 2 Tower''s armor increased from 20 to 25
Tower bounty gold for destroying Tier 1/2/3/4 reduced from 264/312/358/405 to 160/200/240/280 (denied is 50%)"
Super push doto countered.

"Aghanim''s Scepter Fiend''s Grip now also causes anyone who attacks Bane while he is channeling to be afflicted with Nightmare"
xD

Chen będzie mógł przejmować kontrolę nad Ancient creepami, wow...

"Doom now requires Aghanim''s Scepter to disable passives
Doom ability cast point increased from 0.3 to 0.5"
Znaczny nerf dla Doom.

Riki - Permanent Invisibility is now a basic ability, huh. Ok.

Blink Dagger kosztuje 100 golda więcej, niemal wszyscy kupują ten przedmiot więc ok.
Sporo ciekawych zmian.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.09.2014 o 01:25, Fatal-X napisał:

Sporo ciekawych zmian.


Tylko czy się przyjmą? 2 tygodnie po update''cie połowa graczy będzie płakać, że źle się gra. Zmiany w runach odbiją się bardzo na mid''zie. Trudniej będzie utrzymać zdobytą przewagę.

Oczywiście sam jestem pozytywnie nastawiony. Podoba mi się duża część nerf''ów ;)

P.S. Arcane na SF wygląda fajnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.09.2014 o 01:25, Fatal-X napisał:

"Doom now requires Aghanim''s Scepter to disable passives
Doom ability cast point increased from 0.3 to 0.5"
Znaczny nerf dla Doom.

Teraz Doom nie będzie Doomem ;/

Anyway:
Ja tych zmian nie chce:D Dajcie mi ograć ostatniego patcha dobrze, a dopiero potem wprowadzajcie nowego ;/
Z ciekawych (imo) zmian to jeszcze:
Bardzo miłe urozmaicenia dla: -Treanta-drzewiec ward, -Phoenixa-możliwość wskrzeszenia się z innym bohaterem czy Earth Spirita-zamienianie bohaterów w posągi. Miło.
Faceless Void Chronosphere no longer disables passives FFS VOLVO PLZ DONT DO IT FOR ME ;(
Earthshaker Fissure no longer has unit targeting oho już widzę te wszystkie fail akcje jak po którymś z ostatnich patchy kiedy Impale nyxa przeszło z targetingu na manualne celowanie xD W sumie nawet teraz nie jest lepiej. Zresztą podobnie oberwało się Ice shardom Tuska. Tyle, że nie bardzo potrafię określić czy to dobrze czy nie. Były sytuacje gdzie pasowało by te zatrzymały się na pierwszym napotkanym celu, ale zdarzało się, że mogły by lecieć dalej.
Ether Blast now has a projectile Nice teraz będzie okazja żeby przed tym cholerstwem zareagować, miły pstryczek w nos w kierunku Tinkera, czy Morphlinga

Zmiany mapy nie skomentuje, jestem sceptycznie nastawiony. Wyjdzie w praniu czy się do niej przekonam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie napisaliście o najważniejszej zmianie, tj. o dystrybucji expa i golda z killi, jak przeciwnik ma przewagę. Jest to tak gigantyczna zmiana, że przy dużej przewadze wystarczą 2-3 śmierci i przeciwnik ma totalny comeback. Będą musieli pozmieniać numerki, bo inaczej wszystkie gry będą trwały po 50 minut, bo ten co ma przewage nie będzie mógł popełnić nawet jednego błędu. Macie tu przykład.

https://i.imgur.com/AgxpixC.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.09.2014 o 12:39, Wielki_Bubba napisał:

Nie napisaliście o najważniejszej zmianie, tj. o dystrybucji expa i golda z killi, jak
przeciwnik ma przewagę. Jest to tak gigantyczna zmiana, że przy dużej przewadze wystarczą
2-3 śmierci i przeciwnik ma totalny comeback. Będą musieli pozmieniać numerki, bo inaczej
wszystkie gry będą trwały po 50 minut, bo ten co ma przewage nie będzie mógł popełnić
nawet jednego błędu. Macie tu przykład.

https://i.imgur.com/AgxpixC.jpg


To jest na pewno dobrze policzone? Wydaje mi się to zbyt mocno przegięte, o wiele za łatwo z czymś takim stracić mozolnie budowaną przewagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.09.2014 o 02:34, nightfaler napisał:

Faceless Void Chronosphere no longer disables passives FFS VOLVO PLZ DONT DO IT
FOR ME ;(


Void picker detected :D Dobrze ci tak xD

Dnia 24.09.2014 o 02:34, nightfaler napisał:

Earthshaker Fissure no longer has unit targeting oho już widzę te wszystkie fail
akcje jak po którymś z ostatnich patchy kiedy Impale nyxa przeszło z targetingu na manualne
celowanie xD W sumie nawet teraz nie jest lepiej. Zresztą podobnie oberwało się Ice shardom
Tuska. Tyle, że nie bardzo potrafię określić czy to dobrze czy nie. Były sytuacje gdzie
pasowało by te zatrzymały się na pierwszym napotkanym celu, ale zdarzało się, że mogły
by lecieć dalej.

Myślę że teraz ludzie będą częściej chcieli tymi skillami zablokować komuś drogę niż uderzać dla samego dmg. Więcej failów oczywiście będzie, to nieuniknione ;).

Dnia 24.09.2014 o 02:34, nightfaler napisał:

Ether Blast now has a projectile Nice teraz będzie okazja żeby przed tym cholerstwem
zareagować, miły pstryczek w nos w kierunku Tinkera, czy Morphlinga

Pocisk będzie poruszał się z szybkością 1100, to raczej bardzo szybko więc refleks w naciśnięciu tego przycisku z Eul scepterem/whatever będzie potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lekko naciągnięte, bo liczy się net_worth całego teamu w dystrybucji golda, a tutaj są uwzględnione tylko 2 postacie, ale ogólny zamysł jest raczej OK. Więcej comebacków pewnie, ale throwów jeszcze więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować