Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Rise of Nations: Rise of Legends - wersja demo już u nas!

47 postów w tym temacie

Chamberlyn

Wszystkich fanów strategii czasu rzeczywistego spieszymy poinformować, iż wersja demonstracyjna jednego z najbardziej oczekiwanych RTS-ów tego roku - Rise of Nations: Rise of Legends - jest już dostępna na naszym serwerze! Plik jest spory, ale naprawdę warto!

Przeczytaj cały tekst "Rise of Nations: Rise of Legends - wersja demo już u nas!" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WItam !!!

Grałem przed chwilą w demko i powiem tak - kto nie ma w swoim kompie przynajmniej dwóch kart GF7800GT w trybie SLI i jakiegoś Athlona od 4.0 GHZ wzwyż z 2GB Pamięci - to niech nawet nie podchodzi do ściągania. Graficznie wygląda nieco lepiej od starego Rise of Nations - dodano pare efektów, shaderów - kamere mozna przyblizac tylko bez obrotów chyba - wiec zapomnijcie o tych wspaniałych, przestrzennych i klimatycznych widoczkach ze screenów promujących "Legendy" - mamy tu prosty rzut izometryczny jak w starym Rise of Nations - tamten chodził na max. w 1280x1024 bez zająknięcia. To demo testowałem też na nie byle jakim póki co jeszcze sprzęcie - P4 3.0 GHZ, 1GB RAM, GF6800GT 256 MB. Na najwyższych detalach o grze nie było mowy - nie sprawdzałem jeszcze FRAPSEM - ale było to chyba poniżej 10 FPS-ów i to już w początkowej fazie gry z małą ilością jednostek - co było by potem nie chcę nawet myśleć. Nawet na najniższych ustawieniach gra cięła już na wstępie - jedno jest pewne - gra z tymi wymaganiami nie ma szans na osiągnięcie sukcesu (po odpaleniu demka autorzy pokazują zalecane wymagania - co się ma nijak do tego jak jest naprawdę). A gra wygląda gorzej od AoE 3, Spellforce 2, Settlers 5 a nawet od naszego Earth 2160 - w te gry mogłem grać komfortowo na max. detalach (tylko w Aoe 3 i Spellforce musiałem obniżyć do High). Rozgrywka na pierwszy rzut oka bardzo podobna do starego Rise of Nations - nie grałem długo bo z tymi wymaganiami to mi się odechcaiło zabawy - a miałem nadzieję na udaną grę pamiętając jak dobry był Rise of Nations. Menu to samo, interfejs trochę się zmienił, muzyka bardzo podobna. Animacje jak w starym Rise of Nations nienajlepsze więc sterowanie jednostami w trakcie potyczek też pewnie będzie trudne do opanowania co mnie drażniło najbardziej w starym RoN (jednostki nie słuchały rozkazów gdy wróg pojawiał się w pobliżu). Jednym słowem - fajne pomysły znane ze starego RoN, które przegrają z wymaganiami sprzętowmi - ten RTS ma w tej chwili największe wymagania sprzętowe z jakimi się spotkałem - przy przeciętnej jakości grafice. Pozostaje jedynie powrót do starego, sprawdzonego RoN.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba bym się nie zdziwił:)

PS
@lukas2491 o ognikach już wiele osób wie:) I można o tym napisać w temacie o wowie:) A nie tutaj:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

re PL_Mike widać programiści postanowili udowodnić że viśta-wio nie bedzie najbardziej zasobożernym programem na rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niestety to nie żart (co może sugerować dzisiejsza data) z tymi wymaganiami. Nie mam zamiaru modernizować sprzętu by w to pograć - klimat też zbytnio mi nie podchodzi - zwłaszcza te bajkowe zameczki ~ Alladyn i te sprawy - choć jest kilka ciekawych jednostek - ale ta gra nie ma klimatu niestety - screeny wyglądały zachęcająco, natomiast pierwszy kontakt z grą jest niezbyt obiecujący. Z ciekawych pozycji strategicznych w tym roku pozostaje jeszcze Mediewal Total War 2 i Mark of Chaos (ten jestem przekonany będzie hiciorem tego roku) a na drugim planie całkiem przyjemny Spellforce 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować