Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nazwa robocza dla PSP 2 to... Veta

32 postów w tym temacie

Dnia 29.10.2010 o 19:51, vinnere napisał:

fajnie się prezentuje z jednym wyjątkiem... UMD gdzie on jest?! mam slim i nie wyobrażam
sobie psp bez UMD w ogóle go to porażka totalna może ktoś tym od soniacza da do myślenie,
że jak stworzyli UMD to niech ich używają

Jest plan by gry były na kartach typu ssd :) To mogło by przejść.. Ale UMD też było by ok...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chryste.... nareszcie- 2 analogi!!!! Czekam na to od kupna Fata, który służy mi dobrze po dziś dzień, ale 2 analog ... to spełnienie marzeń odnośnie tego sprzętu:) Ale jeśli nie będzie napędu... będzie niewypałem jak PSPGo, i na 200% jej nie kupie:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.10.2010 o 18:44, marcin-malysza napisał:

maXan wyraża po prostu swoją opinie... (...)

I tu się z Tobą zgadzam ;]
PS: Co do wsparcia PhysX w ps3 to bym się kłócił - RSX to jakby 7800 GT/GTX więc z physx dużo wspólnego to nie ma- nie pozamiata ... ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.10.2010 o 10:48, Gniewny1j napisał:

> Przed prezentacją PSP GO jak pamiętam, każdy już wiedział jak wygląda ;) oby napęd
był,
> bo może być jak z GO.

PSP Go, to największa porażka jaką sony wypościł na rynek, masakrycznie źle się sprzedawała.
Ja mam nadzieje właśnie że napęd będzie jak w slim.


Też mam taką nadzieję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.10.2010 o 12:56, maXan napisał:

Dobra koniec tematu ja mam swoje zdanie i nic i nikt tego nie zmieni ... tylko wkurza
mnie polityka Sony... co nie ich to jest do dupy ...
PS: x360 to maszynka do gier ...ps3 ..hm do wszystkiego - a jak wiadomo co jest do wszystkiego

Yhy, masz swoje zdanie - po prostu jesteś trollem i w każdym temacie o grach na PS3 tylko to potwierdzasz. Twoje "właśne zdanie" jest takie samo, jak to crpgfana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.10.2010 o 23:45, maXan napisał:

I tu się z Tobą zgadzam ;]
PS: Co do wsparcia PhysX w ps3 to bym się kłócił - RSX to jakby 7800 GT/GTX więc z physx
dużo wspólnego to nie ma- nie pozamiata ... ;]

>
>"Sony wspiera oficjalnie kilka otwartych standardów i udostępnia licencjonowanym twórcom gier, programy o nich oparte. Oczywiście nie są one obowiązkowe i wiele firm posiada własne rozwiązania.
>
>Lista otwartych standardów wybranych przez Sony:
>

Dnia 29.10.2010 o 23:45, maXan napisał:

* Cg – podobny do C język programowania shaderów opracowany przez firmę NVIDIA
* COLLADA – otwarty, oparty na XML-u format plików dla modelowania 3D
* OpenGL ES
* NVIDIA PhysX – odwzorowanie zjawisk fizycznych w grach, takie jak:
o eksplozje wywołujące kurz i powstawanie gruzu
o postacie o złożonej geometrii z bardziej realistycznym odwzorowaniem ruchu i interakcji
o ubrania i materiały, które rozdzierają się w naturalny sposób
o gęsty dym i mgła, które opływają obiekty znajdujące się w ruchu

>
>Więcej na http://www.nvidia.pl/object/nvidia_physx_pl.html.
>
>Inne standardy:
>

Dnia 29.10.2010 o 23:45, maXan napisał:

* PSGL
* libGCM

>
>Standardy, które prawdopodobnie się pojawią:
>

Dnia 29.10.2010 o 23:45, maXan napisał:

* IPv6 – protokół sieciowy nowej generacji
* OpenMAX – zestaw wieloplatformowych narzędzi dla "przyspieszania" operacji multimedialnych
* OpenVG – dla wspierania grafiki 2D
* EDGE – zestaw instrukcji opracowanych przez studio Naughty Dog dla lepszego wykorzystania zasobów >systemowych"


Sama Nvidia też przyznała iż ten procesor graficzny obsługuje owy PhysX, także to jest taki mały dowód, że jednak ja mam racje... Zresztą obejrzyj sobie filmik który zapodałem porównujący grafike w GoW2 i K2.. Pewnie sobie to olałeś gdyż nie chciałeś przełknąć tego, że w wielu aspektach graficznych K2 bije twoje GoW2 na łeb, na szyje. http://www.youtube.com/watch?v=eTvYPiEi4eU powtórzę link...

A tak odnośnie tematu, dwa analogi, 1GB ram na pokładzie<jeszcze mnie ciekawi procesor>, zapowiada się niezła maszynka... niech jeszcze popracują nad jakąś bateryjką która to wszystko wyżywi... A co do kart pamięci jako nośników?? Jak dla mnie lepsze takie rozwiązanie niż całkowita zależność od PS Store...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli obsługuje physx to dlaczego np w batman AA tylko wersja pc-towa jest w nia wyposażona? - ps3 - jest po prostu za cienkie a physx ... jeśli obsługuje co nieco z tej technologii to jakieś 10% możliwości... A co do Killzone to inna bajka - takie efekty można równie dobrze uzyskać na Xenosie jeśli tylko by się komuś chciało ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PhysX to nie jest tylko hardware''owe wspieranie fizyki, to jest cały silnik fizyczny (niegdyś zwany NovodeX), tak samo, jak Havok czy inne pierdółki. W takiej formie to PhysX jest nawet na Wii.

Co do porównywania silników graficznych obu gier powiem tylko tyle- GoW2 ma zupełnie inny klimat, jest starsze, stawia na inne aspekty silnika. W KZ2 nie ma setek jednostek nacierających na gracza, nie ma epicko wielkich przestrzeni. KZ2 ma antialiasing metodą quincunx (cecha charakterystyczna- rozmyte krawędzie), GoW2 ma AAx2. Nie ma czegoś w stylu

Spoiler

poziomu w robaczku w GoW2.

W Killzonie nie można szatkować ciał wrogów na coraz to mniejsze kawałki. Porównanie filmików to już w ogóle debilizm.

No i sam efekt headshota w GoW2 bije na głowę jakąkolwiek inną grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że konsola wygląda genialnie. Jedyne co może martwić i zastanawiać, to z pewnością cena i ewentualne zastąpienie dysków UMD innym nośnikiem, co byłoby równoważne również z brakiem współpracy z grami z poprzednich generacji tej przenośnej konsoli Sony. Czekam na więcej informacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.11.2010 o 12:04, maXan napisał:

Jeśli obsługuje physx to dlaczego np w batman AA tylko wersja pc-towa jest w nia wyposażona?
- ps3 - jest po prostu za cienkie a physx ... jeśli obsługuje co nieco z tej technologii
to jakieś 10% możliwości... A co do Killzone to inna bajka - takie efekty można równie
dobrze uzyskać na Xenosie jeśli tylko by się komuś chciało ...

To czy w danej grze ukaże się na PS3 obsługa tego bądź innego standardu zależy od developer'a, wiele razy się zdarzało iż gry multiP miały jakiś standard na PC a na konsolach już nie<np Mafia 2, na pc super a na konsolach fizyka po łepkach... To odnośnie Batmana.
Haha czyli sam przyznajesz, że się nie chciało... żal i hańba wam... Kurde, ty jesteś niepoprawnym hipokrytą. Na Box''ie tego nie ma gdyż jest za słaby w tych aspektach i tyle.Jak by się dało to na pewno panowie od GoW by to zrobili... Bo jak się pływać nie umie to i woda za gęsta...
Kolejny mondry<specjalnie nie użyłem słowa "mądry"> ...
A czym miał byś owe ciała siekać w tym K2?? małym nożykiem?? I co wynika z faktu tego szatkowania przeciwnika?? Frajda dla sadystów?? A porównanie filmików jednak oddaje przewagę połączenia RSX i cell... Co do standardu, nawet jak by wspierał w tak małym stopniu to i tak wy sobie możecie pomarzyć. Physx jest domeną NVidii.

A co do PJ_MW, może dadzą możliwość legalnego pobrania tytułów z PS store posiadaczom oryginalnych UMD danych gier na PSP do PSP2. Ja bym tak na ich miejscu zrobił...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2010 o 11:03, marcin-malysza napisał:

(...)To czy w danej grze ukaże się na PS3 obsługa tego bądź innego standardu zależy od developer''a ... (...)

Ta a świstak siedzi i zawija sreberka xD Zrozum iż ps3 jest za cienkie na takie efekty physx jakie zostały np zastosowane w Batmanie AA czy Mafii 2 - zresztą grafika zastosowana w ps3 nie wspiera sprzętowo physx - softwarowo to i tak zresztą jak i karty konkurencyjnej firmy... itp. itd.

Dnia 03.11.2010 o 11:03, marcin-malysza napisał:

(...) Physx jest domeną NVidii. (...)

Jak wyżej ....ak physx jest domena nvidii niestety/stety ta tachnologia wspierana jest dopiero od geforce serii 8 .... a w ps3 jak wiadomo drzemie przestarzały model z serii 7 ;P
Co do przewagi Killzone pod wzgledem efektów ...hm TAK efekty są lepsze ale zasługa w tym developera ;P Daje sobie włos z głowy uciać na to iż X360 spokojnie pociagnie podobne efekty a śmiem twierdzić że nawet lepsze( bioshock infinite) ... zresztą jeszcze pokażą to nowe tytuły...

Dnia 03.11.2010 o 11:03, marcin-malysza napisał:

(...)Kolejny mondry<specjalnie nie użyłem słowa "mądry"> ... (...)

Tu chyba miałeś siebie na myśli mONdralo ... ps3 to śmieć! ...hehehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować