• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Jeniwar

Internet - Dlaczego tak zamula [Rozwiązany]

Pytanie

Mam internet z orange 2 Mb/s. Ale chodzi kilkadziesiąt razy wolniej. Właśnie chcę ściągnąc sobie patcha do Two World ma on ponad 1 Gb ze stony gram.pl. Gdy nacisłem przycisk pobierz zobaczyłem że patch sciągnie mi się po upływie 12 godzin, prętkość sciągania to około 30 Kb/s. Dlaczego tak wolno działa. Normalnie ściągało by się z prętkością około 250 Kb/s. Ale to też wolno. Co mam zrobić aby to przyśpieszyć. Może używam złego programu do ściągamia. Nie wiem, nie znam się na tym. Doradcie mi coś. Proszę o szybką odpowiedz. Dodam że używam teraz przeglądarki internet explorer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

31 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Wyniki testu są takie:
-DOWNLOAD 0.63 Mb/s
-UPLOAD 0.23 Mb/s
Dodam że test odbył się na przeglądarce google chrome.
-DOWNLOAD 0.44 Mb/s
-UPOAD 0.24 Mb/s
Test na internet explorer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mam ruter, ale wszystko połączone kablami. Do rutera jest podłączony tylko komputer którego używam. Musiałem kupić ruter bo tylko on był zgodny z systemem windows 7.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 06.11.2010 o 17:44, Strzelek napisał:

Mam ruter, ale wszystko połączone kablami. Do rutera jest podłączony tylko komputer którego
używam. Musiałem kupić ruter bo tylko on był zgodny z systemem windows 7.


pobierz plik z

Spoiler

noc.gts.pl



i napisz z jaka prędkością pobiera się 500MB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 06.11.2010 o 18:28, Mateox86 napisał:

> Prędkość pobierania to około 22 Kb/s

możesz dać screena z tego pobierania?


zrób screena z okienkiem pobierania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 06.11.2010 o 18:49, Strzelek napisał:

Jak mam to zrobić?