Zaloguj się, aby obserwować  
Brad

Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

7015 postów w tym temacie

Do mojego postu poprzedniego
> Nie atakować zombi a zwłaszcza tego najsilniejszego (uzbroić siebie i drużynę w sprzęt lub czar czystego umysłu)
Jeśli zauważycie to wicher w obrębie ??zielonkawego?? kręgu w centralnym pomieszczeniu wskrzesza zabite zombi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka pytan odnosnie NWN1 (wydaje mi sie ze szczegolowych) na ktore nie moglem znaleźć odpowiedzi na zadnej ze stron www o NWN.

1. (Na początek), chciałbym prosić o polecenie jakiejś stronki WWW z poradami odnośnie gry (tj z opisami atutów, umiejętności, przydzielaniem cech). Jednym slowem odnosnie tego jak tworzyc i rozwijac postac... w co warto ładować punkty a co jest bezużyteczne w grze.

2. Sprawa zdobywanego doświadczenia. Zauważyłem że zdobywam bardzo mało doświadczenia za zabijane kreatury:
- gobliny 20exp
- zombiaki 17-33exp
W dzielnicy ŻEBRACZE GNIAZDO wykonalem zadanie odnalezienia ciala czarownika Marcusa Penholda (zabralem jego dziennik i kostur) i za te zedanie otrzymalem zaledwie 150exp. Dodam, ze jestem na poziomie 3 i potrzebuje 1000exp zeby przejsc na kolejny. W takim tepie to dlugo potrwa.
Czy mozna w jakis sposob zwiekszyc zdobywane doswiadczenie?
Czy jesli przylacze do siebie najemnika to zdobywanym EXP bede sie z nim dzielil?


3. Sprawa charakteru postaci. Gram postacia o charakterze Chaotyczny dobry i w karcie postaci charakter zaznaczony jest w taki sposob: Chaotyczny (15) dobry (85). Po wykonaniu zadania otrzymalem wiadomosc:
"zbliżasz się o 3 pkt do charakteru dobry". Teraz charakter wygada tak: Chao (15) Dobry (88). Domyslam sie tylko ze powinienem postepowac zgodnie z charakterem (czyli czynic dobro itp).
Nie wiem natomiast czemu służy te dodawanie punktow do charakteru? Czy bede miec z tego jakies bonusy?

4. Ekwipunek. Czy mozna przekazywac bron, zbroje, mikstury swoim towarzyszom?

Na koniec dodam jaka postaci gram, jest to pierwsza postac jaka zrobilem grajac w NWN, wczesniej nie mialem stycznosci z ta gra (z powodu za slabego sprzetu).

BARBARZYNCA/KAPLAN (człowiek)

S 18
Z 10
K10
I 10
M 15
CH 8

Docenie każda rade. Z góry dzieki za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2007 o 21:29, karczmiarz napisał:

Mam kilka pytan odnosnie NWN1 (wydaje mi sie ze szczegolowych) na ktore nie moglem znaleźć
odpowiedzi na zadnej ze stron www o NWN.

1. (Na początek), chciałbym prosić o polecenie jakiejś stronki WWW z poradami odnośnie gry
(tj z opisami atutów, umiejętności, przydzielaniem cech). Jednym slowem odnosnie tego jak
tworzyc i rozwijac postac... w co warto ładować punkty a co jest bezużyteczne w grze.

2. Sprawa zdobywanego doświadczenia. Zauważyłem że zdobywam bardzo mało doświadczenia za zabijane
kreatury:
- gobliny 20exp
- zombiaki 17-33exp
W dzielnicy ŻEBRACZE GNIAZDO wykonalem zadanie odnalezienia ciala czarownika Marcusa Penholda
(zabralem jego dziennik i kostur) i za te zedanie otrzymalem zaledwie 150exp. Dodam, ze jestem
na poziomie 3 i potrzebuje 1000exp zeby przejsc na kolejny. W takim tepie to dlugo potrwa.

Czy mozna w jakis sposob zwiekszyc zdobywane doswiadczenie?
Czy jesli przylacze do siebie najemnika to zdobywanym EXP bede sie z nim dzielil?


3. Sprawa charakteru postaci. Gram postacia o charakterze Chaotyczny dobry i w karcie postaci
charakter zaznaczony jest w taki sposob: Chaotyczny (15) dobry (85). Po wykonaniu zadania otrzymalem
wiadomosc:
"zbliżasz się o 3 pkt do charakteru dobry". Teraz charakter wygada tak: Chao (15) Dobry (88).
Domyslam sie tylko ze powinienem postepowac zgodnie z charakterem (czyli czynic dobro itp).
Nie wiem natomiast czemu służy te dodawanie punktow do charakteru? Czy bede miec z tego
jakies bonusy?


4. Ekwipunek. Czy mozna przekazywac bron, zbroje, mikstury swoim towarzyszom?

Na koniec dodam jaka postaci gram, jest to pierwsza postac jaka zrobilem grajac w NWN, wczesniej
nie mialem stycznosci z ta gra (z powodu za slabego sprzetu).



2.po prostu przeszukuj całą plansze i staraj się wykonywać jak najwięcej qestów
punktami dzielisz się z najemnikiem z tym że on ma o 1 poziom mniej niż ty
3.charakter sprawia czy ludzie tobie ufają czy nie np. dadzą ci pierścień na przechowanie za darmo a nie będziesz mósiał płacić
4.towarzyszą nie można przekazywać broni ani niczeg innego

1. na początku warto inwestować w dwie trzy wybrane specjaności które pasują do naszej postaci np. siła do krasnoluda itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety, żadnej stronki nie pamiętam. Ja czytywałem forum Bioware, gdzie ludzie podawali ciekawe buildy, ale po angielsku i głównie na 40 poziom.

Dnia 09.02.2007 o 21:29, karczmiarz napisał:

W dzielnicy ŻEBRACZE GNIAZDO wykonalem zadanie odnalezienia ciala czarownika Marcusa Penholda
(zabralem jego dziennik i kostur) i za te zedanie otrzymalem zaledwie 150exp. Dodam, ze jestem
na poziomie 3 i potrzebuje 1000exp zeby przejsc na kolejny. W takim tepie to dlugo potrwa.


Domyślam się, że od Gniazda zacząłeś. Mniej więcej w takim tempie zdobywa się doświadczenie. Ja zawsze zaczynałem od obszaru z więzieniem i czwarty poziom zdobywałem najczęściej po oczyszczeniu poziomu, tuż przed wejściem do więzienia.

Dnia 09.02.2007 o 21:29, karczmiarz napisał:

Czy mozna w jakis sposob zwiekszyc zdobywane doswiadczenie?
Czy jesli przylacze do siebie najemnika to zdobywanym EXP bede sie z nim dzielil?


Tak, podobnie jak z przywołanymi potworami (ale nie z familiarem maga). Tyle że gra powinna się dostosować od siły Twojej drużyny i dawać Ci mocniejszych przeciwników.

Dnia 09.02.2007 o 21:29, karczmiarz napisał:

Domyslam sie tylko ze powinienem postepowac zgodnie z charakterem (czyli czynic dobro itp).


Postępować możesz jak chcesz, nawet czynić zło, tylko wtedy charakter Ci się zmieni.

Dnia 09.02.2007 o 21:29, karczmiarz napisał:

Nie wiem natomiast czemu służy te dodawanie punktow do charakteru? Czy bede miec z tego
jakies bonusy?


Nie. Te punkty służą do śledzenia Twoich uczynków i ustalania charakteru. Istnieją progi po przekroczeniu których zmienia się charakter. Jeśli zacząłbyś zabijać niewinnych to przesuwałbyś się ku charakterowi złemu po kilka punktów za każdy taki czyn - po prostu za każdego zabitego odejmowałoby Ci bodajże 3 punkty. Gdybyś zabił tylko jedną czy dwie osoby nadal byłbyś dobry, po zabiciu kilku stałbyś się neutralny, a po większej liczbie zły.

Dnia 09.02.2007 o 21:29, karczmiarz napisał:

4. Ekwipunek. Czy mozna przekazywac bron, zbroje, mikstury swoim towarzyszom?


Przekazywać chyba można, ale w normalnej kampanii nie można na pewno ustalać im co mają nosić. W kampaniach z dodatków już można.

Dnia 09.02.2007 o 21:29, karczmiarz napisał:

Na koniec dodam jaka postaci gram, jest to pierwsza postac jaka zrobilem grajac w NWN, wczesniej
nie mialem stycznosci z ta gra (z powodu za slabego sprzetu).

BARBARZYNCA/KAPLAN (człowiek)

S 18
Z 10
K10
I 10
M 15
CH 8

Docenie każda rade. Z góry dzieki za odp.


Przebuduj postać :-) Szczerze - niepotrzebnie wpakowałeś punkty w 18 siły. Gdybyś wziął 16 mógłbyś spokojnie mieć 15 kondycji, a to oznacza 2 HP na poziom. Poza tym mądrość masz wysoką, a skoro multiklasujesz to raczej nie uzyskasz zbyt szybko piątopoziomowych zaklęć - wymagają dziewiątego poziomu kapłana. Gdybyś zmniejszył do 14 mógłbyś startować z 16 kondycji. Albo jeszcze lepiej: zainwestuj w charyzmę i weź atuty Boska Tarcza i Boska Moc - pozwalają dodać bonus z charyzmy odpowiednio do obrony i obrażeń na kilka rund. Nie wiem jak chcesz dzielić poziomy między te klasy, ale ja bym chyba zrobił postać tak:
Człowiek
S: 16 (14)
Z: 10
K: 14 (16)
I: 10
M: 12
C: 14

zależnie od tego co wolisz można wziąć 16 albo w sile albo w kondycji. Siła to bonus do trafienia i obrażeń, kondycja to dodatkowe punkty życia i rzuty obronne na wytrwałość.
Teraz na pierwszym poziomie bierzesz kapłana i jako atuty: Potężny atak i Boska Moc
Na drugim poziomie barbarzyńca
Na trzecim poziomie kapłan i atut Boska tarcza.
Od tej pory możesz iść głównie barbarzyńcą. Kapłana opłaca Ci się wziąć jeszcze poziom albo dwa (chyba że podniesiesz mądrość). Pamiętaj, że jeśli chcesz wziąć atuty dostępne tylko dla kapłana i paladyna to musisz wziąć poziom kapłana na poziome na którym dostajesz atut. Dlatego np. na dziewiątym poziomie może Ci się opłacać wziąć poziom kapłana i atut Ulepszone odpędzanie, dzięki któremu będziesz mógł odpędzać nieumarłych albo używać Boskiej Mocy/Boskiej Tarczy dodatkowych kilka razy na odpoczynek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Osobiście mi wystarczyła instrukcja i po kilku próbach sam zacząłem tworzyć obre postacie. Podaj, kim być chciał być (woj, druid (taki woj+mag), mag itp.), to napiszę, co dla nich będzie dobre.
2. Zdobywany exp zależy od klasy postaci, jej poziomu i poz. trudności wroga. Jednak za questy otrzymuje się tyle samo pkt. doświadczenia. Postać faktycznie nie rozwija się błyskawicznie ale spokojnie, i tak pod koniec dojdziesz do 17-18lvl.

Dnia 09.02.2007 o 21:29, karczmiarz napisał:

Czy jesli przylacze do siebie najemnika to zdobywanym EXP bede sie z nim dzielil?

Tak, będziesz dostawał 20% mniej expa, tak samo, jak będziesz miał zwierzaka (łowca/druid/mag i przyzwanie), w przypadku posiadania obu dostaniesz 40% mniej expa za zabijanie mobów. Ale questy są zawsze tak samo nagradzane.
3.Jedynym znaczeniem dla tego jest klasa twojej postaci. Jeśli chcesz, by twoja postać dalej awansowała jako Paladyn, postać MUSI być praworządna-dobra. W przypadku barba chyba postać musi być chaotyczna (czego i tak nie zmienisz, bo w podstawce nie ma możliwości zmiany osi prawo-chaos).

Dnia 09.02.2007 o 21:29, karczmiarz napisał:

4. Ekwipunek. Czy mozna przekazywac bron, zbroje, mikstury swoim towarzyszom?

Możesz dawać mu mikstury do łyknięcia, w dodatkach do gry dodatkowo broń, zbroje itp.

A postać słabiutka, najlepiej brać jedną klasę i tylko ją rozwijać, dwuklasowość rzadko jest opłacalna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2007 o 21:29, karczmiarz napisał:

1 w co warto ładować punkty a co jest bezużyteczne w grze.

Każda postac potrzebuje innego sposobu prowadzenia. Jedyne co mogę polecic twojej postaci to nie inwestowanie punktów w umiejętności tworzenia(pancerza/broni/pułapek) - najbardziej "śmieciowe" um w grze

Dnia 09.02.2007 o 21:29, karczmiarz napisał:

2. Czy jesli przylacze do siebie najemnika to zdobywanym EXP bede sie z nim dzielil?

Z najemnikiem nie dzielisz się expami w sensie jest nas dwóch to dostaniemy po 100xp, jestem sam dostanę 200. Po prostu podróżując z najemnikiem gra traktuje cię jakbyś miał wyższy level i daje ci mniej xp za potworka np na bardzo wysokich poziomach za najsłabszą kreaturę dostaniesz 4xp sam, z najemnikiem 3xp.

Dnia 09.02.2007 o 21:29, karczmiarz napisał:

3.Nie wiem natomiast czemu służy te dodawanie punktow do charakteru?

Jeżeli będziesz czynił zło to twój charakter w końcu zmieni się na zły, ma to wpływ na klasy postaci jakie możesz dodac przy awansie, przedmioty jakie możesz nosic, oraz niektóre dialogi i questy. Ta skala pokazuje ci jak daleko możesz się posunąc by charakteru nie zmienic.

Dnia 09.02.2007 o 21:29, karczmiarz napisał:

Czy bede miec z tego jakies bonusy?

Jeżeli doprowadzisz do sytuacji gdy twoja postac będzie najczystszym przykładem swojego charakteru(chaotyczny dobry: chaotyczny(0)dobry(100) ; praworządny zły: praworządny(100)zły(0) itd) to twoja postac zdobędzie tytuł. W grze nic on jednak nie daje.

Dnia 09.02.2007 o 21:29, karczmiarz napisał:

4. Czy mozna przekazywac bron, zbroje, mikstury swoim towarzyszom?

Tylko w dodatkach, w podstawce przekazanie towarzyszowi mikstury za skutkuje jej wypiciem.

Dnia 09.02.2007 o 21:29, karczmiarz napisał:

BARBARZYNCA/KAPLAN (człowiek)
S 18 Z 10 K10 I 10 M 15 CH 8
Docenie każda rade. Z góry dzieki za odp.

Podążasz drogą barbarzyńcy - Podnoś kondycję i to szybko ;) wpływa ona na twój szał
Kapłana - mądrośc i charyzmę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2007 o 21:29, karczmiarz napisał:

1. (Na początek), chciałbym prosić o polecenie jakiejś stronki WWW z poradami odnośnie gry


Czy ktoś wie co dzieje się ze stroną "Kraina Płonących Cieni"? Swoją drogą oficjalną stroną NWN1? Jakiś czas temu przestała mi się ładować. Sądziłem, że to problem u nich. Potem dałem sobie spokój... brak dostępu do netu. No a jednak, bądź, co bądź... przydatna była i można było dowiedzieć się na niej różnych rzeczy i nowości: jak choćby przecieki o patch''ach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kamiln, DragonLord, pkapis, Inssajdor = dzieki za odpowiedzi.

Jeszcze jedno. Zauwazylem ze liczba najemnikow i przywolanych potworow jest ograniczona do 2. Podobno zalezy to od charyzmy? Mam CH 8, rozumiem ze przy teoretycznym zwiekszeniu do 12 (mod +1) bede mogl miec juz 3 postacie w druzynie.

Zastosuje sie również do rad jak lepiej stworzyc postać. Planuje zacząć bohaterem nastawionym głównie na walke wręcz i magię ochronną (gdyż wydaje mi sie to najlepsze dla samotnej postaci, no może z góra jednym najemnikiem).
Jako najemnika na poczatek wybralem Toma (otwieranie zamkow, ktorych jest calkiem sporo w miescie)
Chętnie zastosuje sie do wskazowek, jak rasa najlepiej zagrac, jak rozdac cechy i atuty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2007 o 09:55, karczmiarz napisał:

Jeszcze jedno. Zauwazylem ze liczba najemnikow i przywolanych potworow jest ograniczona do
2.

Ta, nie da się tego zmienić, nawet posiadając Charyzmę na poziomie 30. 1 najemnik + 1 przyzwany stwór to max (chyba, że chowaniec i przywołany stwór się nie wykluczają).

Dnia 10.02.2007 o 09:55, karczmiarz napisał:

Zastosuje sie również do rad jak lepiej stworzyc postać. Planuje zacząć bohaterem nastawionym
głównie na walke wręcz i magię ochronną (gdyż wydaje mi sie to najlepsze dla samotnej postaci,

Ja bym polecał na start pełnym wojem człowiekiem. Tak z 15-6 siły, 12 zręczności, 14 kondy, 12 inty i reszta, by nie mieć ujemnych modyfikatorów. Potem atuty "Broń Egzotyczna" + "Ulubiona broń: miecz półtoraręczny" + zbroja płytowa + pawęż i masz woja, który zadaje bardzo dużo obrażeń, ma kupę punktów życia, a trafienie go jest niemalże niemożliwe (większość stworów będzie miała 5% szans na trafienie).

Jeśli zaś chcesz jednak połączyć magię ochronną i woja, to bierz Druida z 12 zr, 12/14 siły, 16-17 mądrości (potem co 4 poziomy tylko w mądrość maksuj), 12 inty i reszta jak chcesz. Taka postać może zarówno walczyć wręcz (sejmitar jest bardzo dobrą bronią) jak i rzucać zaklęcia ochronne (kamienna skóra, siła byka, ochrona przed żywiołami itp.) i ofensywne (błyskawica, utopienie) + przywołanie stworków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem w Zamku Jharega weszłem do Komnat Karlata. Pozabijałem wszystkie potwory i przeszukałem cały teren. Znalazłem jedno pomieszczeniew którym był na podłodze namalowany jakis czerwony znak a do okoła były kandelabry i jedna rytualna kadzielnica. To pomieszczenie do czegos służy (trzeba tu wykonać jakis rytuał) czy jest tak poprostu dla ozdoby?? Dodam, że nie byłem jeszcze w pomieszczeniu gdzie znajduje się Karlat.
Nie wiem czy to się do czegoś przyda ale napisze, moja postać to wojownik 11poz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2007 o 12:49, Kostka XXL napisał:

Nie wiem czy to się do czegoś przyda ale napisze, moja postać to wojownik 11poz.

Pomieszczenie jest użyteczne, a klasa nie ma znaczenia. Musisz tam znaleźdź odwłok ognistego żuka, różdzkę ochrony i różdżkę ognia. Następnie wkładasz odwłok do kadzielnicy, rzucasz na siebie ochronę przed złem używając różdżki, a następnie różdżką ognia ogniste dłonie na Kadzielnice i przyzywasz demona. Ma on bardzo ważne informacje związane z twoim questem jako sędzia, możesz go poprosić albo o zeznania albo o magiczny Item. Wybór zależy od ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2007 o 11:53, DragonLord napisał:

> Jeszcze jedno. Zauwazylem ze liczba najemnikow i przywolanych potworow jest ograniczona
do
> 2.
Ta, nie da się tego zmienić, nawet posiadając Charyzmę na poziomie 30. 1 najemnik + 1 przyzwany
stwór to max (chyba, że chowaniec i przywołany stwór się nie wykluczają).


Liczba przywoływanych stworów: 1
Liczba chowańców/zwierzęcych pomocników: 1
Zwierzę przekonane do pomocy rozmową: 1
Liczba najemników - zależy od ustawień modułu:
- podstawowa kampania i dodatek SoU: 1
- dodatek HotU jak dobrze pamiętam: 2

Łącznie w podstawowej kampanii można mieć 4 pomocników, nie zależy to od Charyzmy i innych cech.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy grając wojownikiem można w jakikolwiek sposób przywołać Beliala demona ognia w drugim rozdziale w tym zamku tych dwóch braci gdzie jestem sędzią w ich sprawie? Czy jestem skazany nie zaliczenie tego questa:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2007 o 19:03, pkapis napisał:

> Czy ktoś grał mnichem w HotU ? Jeżeli tak to jak się sprawdzał?

Ja. Całkiem nieźle ...


Dzięki za wszelkie rady i wskazówki. Ja leciałem razem z Deekinem. Jak pisałem Deelana wziąłem tylko na lustrzane odbicie. Grę zacząłem jako mnich-16/łotr-2 a skończyłem jako mnich-24/łotr-3/tancerz.c.-1.
Dzięki twoim wskazówkom nie miałem większych kłopotów, ponieważ znam dość dobrze fabułkę HotU wiedziałem gdzie co może być mi potrzebne. Zainwestowałem w większe pasy szermierza i zapaśnika (z obliczem ducha prawie całkowita redukcja obrażeń fiz.) a na Mefa w.pas łucznika.
Przed mocnymi czarującymi używałem tarczy cienia z amuletu devy (uwięziona przez umarłych) a na kwas używałem pierścień odporności 30
Na samego Mefa - obelisk z podziemi Tyrana Oczu, większe rozproszenie magii, 19 bomb kwasowych zjechało go do poważnych obrażeń a potem kama(+7, 2k6 kwas - od kowala).

Do tego wszystkiego przyspieszenie, czary wzmacniające Deekina, pieśń barda i ukrywanie. Całą kasę zdobytą wydałem na pasy, amulet +10rzuty obronne, rękawice +10hin(z dźwiękiem), kama u kowala i mikstury.

Lepiej mi się grało nawet niż moją ulubioną kombinacją (łotrzyk/czarodziej)
Dzięki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2007 o 11:55, Mitia napisał:

W jaki sposób można zranic Brata Torasa w Grobowcu Sztuk Mistycznych?


1. musisz mieć wysokie rzuty obronne, zwłaszcza wytrwałość
2. dobrze mieć odporność na żywioły i jasny umysł (niewrażliwość na czary na umysł).
3. skorzystać z rozproszenia magii (np. w pierścieniu)
4. atakować żywiołami (sprawdzić na co nie jest szczególnie odporny)
5. jeśli możesz korzystać to czary ochronne, pieśń barda, błogosławieństwo itp.

Bez wytrwałości nie masz szans

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drobne pytanko:

Gram druidem (czlowiekiem), jest na 3 poziomie. Otrzymał awans na 4 poziom, chciałbym teraz dodac mu 1 poziom wojownika... a nastepnie dalej rozwijac tylko druida.
Czy taka zagrywka bedzie sie wiazala z karami w zdobywaniu doswiadczenia? (nie powinno byc zadnych kar jesli czlowieka ulubionaymi klasami jest kazda klasa,.... wole sie jednak upewnic)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2007 o 15:15, karczmiarz napisał:

Czy taka zagrywka bedzie sie wiazala z karami w zdobywaniu doswiadczenia?

Nie

Dnia 11.02.2007 o 15:15, karczmiarz napisał:

(nie powinno byc zadnych kar jesli czlowieka ulubionaymi klasami jest kazda klasa,.... wole sie jednak upewnic)

Dobrze że chcesz się upewnic, bo się mylisz: człowiek uznaje za swoją ulubioną klasę tę w której ma najwyższy poziom a nie wszystkie. Np masz postac na 20lvl: klasy x,y,z. x-12 level(uznaje klasę za ulubioną), y-6 level, z-2 level. W tej sytuacji masz -20% do zdobywanego xp (różnica w klasach y i z jest większa od 2 [6-2=4] )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować