Zaloguj się, aby obserwować  
Brad

Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

7015 postów w tym temacie

Gdy najemnik zabije przeciwnika, to otrzymujemy trochę mniej expa.

@ Marcin1930
Sam druid posiada na wyższych poziomach możliwość zmiany kształtu. Najpierw są to zwierzęta, później żywiołaki. Jeśli ma odpowiednią ilość mądrości, to dodatkowo na 17 poziomie osiągnie dostęp do czaru, który pozwoli mu zmienić się na 20 rund w czaerwonego smoka, żelaznego golema, ognistego giganta, czy w jeszcze kilka innych form.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra, stworzyłem już sobie mnicha ;) Wydaje mi się, że ejst całkiem fajny. Ale mam problem, bo nie wiem w jakie dawać umiejętności, bo tak po prawdzie to wszystkie wydają mi się shitowe :P Na jednej stronie internetowej wyczytałem, że te umiejetności wydaja się być najlepsze dla mnicha: Dyscyplina, Parowanie, Perswazja, Prowokacja. I o ile ta Dyscyplina i Perswazja wydają mi się być całkiem przydatne, o tyle Prowokacja już mniej, a Parowanie w ogóle. Bo z tego co wyczytałem w opise wychodzi, że używając parowania atakujemy tylko wtedy, gdy uda nam się zablokować cios i dodatkowo uda nam się wyprowadzić kontratak, a to raczej bardzo rzadko jest... Zamiast tego wziąłem Upadanie, bo wydaje mi się byc całkiem przydatne. Ale i tak pozostaja mi punkciki wolne (i jeszcze ta Prowokacja - nie wiem czy w nią się w ogóle opłaca dawać). Więc jakie umiejetności radzicie dla mnicha?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, a jak i gdzie moge nauczyc paladyna zaklec? Bo jak na razie moge uzywac tylko tych z 1 poziomu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Paladyn kolejne czary zdobywa wraz z poziomami. Może ich mieć w sumie 4 kręgi, leczy by móc używać tych 4 kręgu potrzebuje 14 charyzmy. Tutaj znajdziesz listę wszystkich czarów paladyna wraz z ich liczbą do zapamiętania na kolejnych poziomach. Trzeba pamiętać, iż tabelka ilości czarów zostałą rozpisana tak, jakby paladyn miał 10 charyzmy http://nwn.wikia.com/wiki/Paladin#Spells

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mój mnich prawie cały czas chybia. Bardzo rzadko się zdarza, by zadał chociaż dwa ciosy pod rząd. Od czego zalezy szansa trafienia? Jest mozliwość zwiększenia "trafialnosci"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.05.2008 o 17:54, nekromanta7 napisał:

palladyn 23 lvl poziom średni chyba najlepsze ulatwienie to byly buty szybkości.


Utworzyłem sobie palka 23 i faktycznie dobrze mi poszło z Valsh choć nie tak prosto jak mówiłeś.
Wniosek dla mnie. Za często sie wypowiadam. Ale sugestia na przyszłość
Szanowni Państwo! piszcie trochę bardziej wyczerpująco niż ... ja wszystko rozwalam na 2 ciachy

Powodzenia wszystkim, którzy przemierzają bezkresy Zapomnianych Krain.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno pytanie (tak poza tym to widzę, że wszyscy się garną do odpowiadania :P): najwięcej pakować u mnicha w mądrość? Bo na początku dałem 15 w mądrość, 14 w siłę, zręcznośc i kondycję i 10 w inteligencę i charyzme (w zalecanych tak było). I teraz na awansach mam dawać w mądrość tylko? Co ona w ogóle daje mnichowi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przed chwilą przeszedłem dodatek Shadows of Undrentide i musze przyznać, że mi się podobał... byłem nastawiony na coś mniej emocjonującego. Myślałem, że te dodatki będą takie nieciekawe i bezbarwne, a tu... wciągająca opowieść, która naprawde może się podobać!

A tak na marginesie... kurczę, dałem troszkę ciekawych przedmiotów mojemu najemnikowi... pewnie wszystkie przepadną w piz... :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.05.2008 o 22:12, elTadziko napisał:

I jeszcze jedno pytanie (tak poza tym to widzę, że wszyscy się garną do odpowiadania
:P): najwięcej pakować u mnicha w mądrość? Bo na początku dałem 15 w mądrość, 14 w siłę,
zręcznośc i kondycję i 10 w inteligencę i charyzme (w zalecanych tak było). I teraz na
awansach mam dawać w mądrość tylko? Co ona w ogóle daje mnichowi?


Tak. Podstawą dla mnicha jest premia od mądrości.
Sprawdź opisy umiejętności oraz atutów przyznane twojemu mnichowi.
Jednym z nich jest atut: premia od mądrości dodana do KP (musisz nosić togę)
premia z mądrości odgrywa też ważną rolę w ataku (ale tylko jak walczysz kamą albo na pięści), sprawdź np. opis atutu ogłuszająca pięść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.05.2008 o 22:52, ImRo Nixon napisał:

Właśnie przed chwilą przeszedłem dodatek Shadows of Undrentide i musze przyznać, że mi
się podobał... byłem nastawiony na coś mniej emocjonującego. Myślałem, że te dodatki
będą takie nieciekawe i bezbarwne, a tu... wciągająca opowieść, która naprawde może się
podobać!

A tak na marginesie... kurczę, dałem troszkę ciekawych przedmiotów mojemu najemnikowi...
pewnie wszystkie przepadną w piz... :/


Jeżeli chcesz grać tą samą postacią jeszcze np. w HotU to możesz powtórzyć końcową rozgrywkę z ostatniego zapisu a w chwili gdy już dobijasz ??Herudois?? wcisnąć spację i zabrać od najemnika wszystkie wartościowe rzeczy.
Ewentualnie można wyeksportować postać nawet przed zakończeniem gry ale czy to sprawi frajdę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.05.2008 o 22:52, ImRo Nixon napisał:

Właśnie przed chwilą przeszedłem dodatek Shadows of Undrentide i musze przyznać, że mi
się podobał...


Też wczoraj przeszedłem SoU, ledwo godzinka gry :(

Wiedziałem że mam za silna postac na ten dodatek, PD zdobywałem tylko na zadaniach, ale nałapałem 2,5 poziomu :P

Mój skrzydlaty barbarzyńca jest coraz lepszy, teraz zacząłem HotU i widze że też sobie radzi, nawet bez sprzętu swojego :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie zapomnij rozwijać też poziomów barbarzyńcy ;), a także co jakieś 10 lvli wrzucić jeden poziom barda dla Upadania i Używania Magicznych Urządzeń (ale tutaj trzeba oszczędzać punkty umiejętności podczas awansu). Dodatkowo, jeśli posiadasz przynajmniej 15 poziomów barbarzyńcy oraz 25 siły na czysto, to po osiągnięciu 21 poziomu możesz wziąć atut, który spowoduje, iż podczas szału, każde trafienie krytyczne będzie zadawało dodatkowe 2k6 obrażeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2008 o 14:59, Union Pacific napisał:

Powie mi ktoś jak pokonać Pożeracza Intelektu w Kazamatach? Miecz i podwójny topór na
niego w ogóle nie działają.


Czarami go :P Ja co prawda grałem łotrzykiem/łowcą/tancerzem cieni, a nie magiem, ale mogłem rzucać czary z różdżek i zwojów. Skutkowały na niego Kwasowe strzały Melfa, Magiczne pociski i przede wszystkim Promienie Energii Negatywnej z magicznej różdżki. Nie pamiętam tylko gdzie ją zdobyłem... Tak czy siak zwykłą bronią niewiele zdziałasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam, to pożeracz jest odporny na niemagiczną broń. Postaraj się gdzieś znaleźć broń +1, a najlepiej +2 za ulepszenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2008 o 22:23, Union Pacific napisał:

Mam podwójny topór +1 ale on też nic nie daje :/

Z tego co pamiętam, to Pożeracz miał zmniejszenie obrażeń... trzeba większą broń znaleźć. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować