Zaloguj się, aby obserwować  
Brad

Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

7015 postów w tym temacie

No to w takim razie +2 powinien się już przebić. Poszukaj też mikstur jasnego umysłu - jeśli się nie mylę (nie pamiętam już niestety), to dają one też odporność na ogłuszenie, czy tam zamęt pożeracza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla twojej wiadomosci mikstury jasnego umysłu dają odpornośc na strach np. jak walczysz ze smokiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Inny system. W każdym akcie jest określony maksymalny poziom przedmiotu, który można kupić. Nie pamiętam już, czy dla pierwszego jest to +1, czy +2. W każdym razie jeśli idzie o przedmioty znajdywane, to są one już zależne od poziomu (im wyższy tym lepsze przedmioty), ale także od danego aktu i skarbca przedmiotów, jaki on posiada. Taki skarbiec, z którego za każdym razem, gdy otwierasz jakąś skrzynię też zapewne ma jakiś maksymalny poziom dla danego aktu, ale podejrzewam, że jest on wyższy, niż ten w sklepie.

@ Lord Andre 1
Dają one odporność na zdecydowaną większość, jeśli nie wszystkie rzeczy, które wymagają rzutu obronnego na siłę woli. A ja właśnie nie pamiętam na co jest wykonywany rzut obronny podczas tego ataku specjalnego pożeracza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnosnie questu "Klejnoty weza" , otoz jestem juz u Waneva ale nie moge go pokonac, gram krasnoludem paladynem na 10 levelu i uzywam jakiegos kukri (1k4 podstawowych obrazen, + 2 za sieczne + 1k6 od ognia) - lepszej broni nie znalazlem ani nie da sie kupic , a jak atakuje Waneva to wyskakuje komunikat ze bron nieskuteczna ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde, pojawił się u mnie nowy problem w raz z nowym dodatkiem (pewnie pomyle się w tytule) "Hordy Pomroku".

Otóż... mam za zadanie otworzyć taką brame gdzie na filmiku ucieka jakiś umarlak, a przy tej bramie stoją dwa typy, którzy próbują ją otworzyć... Mam te trzy "kolorki" ale nie wiem skąd wziąść ten czwarty... Tzn. domyślam się, ale w tym pomieszczeniu co są takie dziwne potwory co dwa się je pokonać tylko ostrzem (jeden z nich był Pierwotny) są zamknięte drzwi... ale nie wiem jak je otworzyć... ten Pierwotny nie miał żadnego klucza... I jeszcze jeden mój pomysł, jest związany z takimi dźwigniami kolorowymi (w jednym z pomieszczeń z goblinami)...

Czy ktoś może mi pomóc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2008 o 11:14, ImRo Nixon napisał:

Kurde, pojawił się u mnie nowy problem w raz z nowym dodatkiem (pewnie pomyle się w tytule)
"Hordy Pomroku".

I pomyliłeś się:)
Możesz zawsze zajrzeć do poradnika. Musisz mieć chyba cztery klucze i zapamiętaj kolory, które przy tej studzience.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No za dużo mi nie pomogłeś...

"Możesz zawsze zajrzeć do poradnika"
Do pudełka z grą, nie wrzucili mi poradników do dodatków...
A jeśli chodzi o jakiś poradnik w sieci... może wiesz gdzie jest konkretniej?
... albo zaczekaj... poszukam, choć nie mam czasu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2008 o 08:46, SmoQ napisał:

Mam pytanie odnosnie questu "Klejnoty weza" , otoz jestem juz u Waneva ale nie moge go
pokonac, gram krasnoludem paladynem na 10 levelu i uzywam jakiegos kukri (1k4 podstawowych
obrazen, + 2 za sieczne + 1k6 od ognia) - lepszej broni nie znalazlem ani nie da sie
kupic , a jak atakuje Waneva to wyskakuje komunikat ze bron nieskuteczna ;/

Wanev rzuca na siebie czar Kamienna Skóra. Pozwala mu on pochłonąć łącznie 100 punktów obrażeń fizycznych (Sieczne, obuchowe i kłute), przy czym z każdego ataku może pochłonąć maksymalnie 10 punktów. Dodatkowo ma na sobie togę, która daje mu 100% odporności na ogień, albo pochłania w jakiś sposób dużo punktów obrażeń od ognia. W związku z tym twoje kukri tutaj na niewiele się zda niestety. Na twoim miejscu poszukałbym jakiegoś topora dwuręcznego (bronie dwuręczne mają to do siebie, że modyfikator obrażeń z siły jest mnożony przez 1,5 dodatkowo - czyli mając 18 siły mieczem długim będziesz mieć +4 do obrażeń, a mieczem oburęcznym +6), bądź krasnoludzkiego (bojowego, jeśli nie masz używania broni egzotycznych, ale raczej masz, skoro walczysz za pomocą kukri), jeśli wolisz walczyć z tarczą, by zadawać dużo obrażeń fizycznych, które przebiją się przez kamienną skórę, a dodatkowo tuż przed walką z magiem rzuć Siłę Byka (na 10 poziomie powinieneś już móc rzucać czary 2 kręgu) oraz Boskie Względy (czar ten trwa bardzo krótko, ale na 10 poziomie powinien dodawać 3 obrażenia magiczne, które nie mogą być w żaden sposób zablokowane).

@ ImRo Nixon
Ten nie jest zły: http://www.gamebanshee.com/neverwinternights/hotuwalkthrough.php

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra znalazłem już polską solucje... i wyszło na to, że przegapiłem jakiś klucz w zwłokach jakiegoś potworasa... kurde, to nie w moim stylu... boje się, że to nie moja nieuwaga tylko jakiś bug...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W czarnymdrzewie w zamku tych braci jak sie wchodzi juz do wiez mam pytanie czy te wszytskie zywiolaki ognia i slagi beda sie odradzac (tzn czy beda przywolywane w nieskonczonosc) i czy w zwiazku z tym warto z nimi walczyc czy ignorowac je i przeszukiwac pomieszczenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2008 o 09:40, SmoQ napisał:

W czarnymdrzewie w zamku tych braci jak sie wchodzi juz do wiez mam pytanie /.../


Nie będą się odradzały. Więc możesz śmiało oczyścić z nich korytarze i dopiero później spokojnie zacząć przeszukiwać budynek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam Neverwinter night z dodatkami i kiedy chce sie połączyć z polskim serwerem (już postać zrobiona jest) wyskakuje mi komunikat " Nie można wczytać modułu. Brak wymaganego pliku z tekstami "cep2_v1.tlk"". Co muszę zrobić żebym sie mógł zalogować ?????? Reinstalacja gry nie pomaga ani wgrywanie innego patcha :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Naogół wystarczy wejść na stronę danego serwera, by dowiedzieć się, co jest wymagane do gry na nim. Przede wszystkim będzie to CEP 2.0 http://nwvault.ign.com/View.php?view=hakpaks.Detail&id=7000 (najlepiej ściągnąć od razu automatyczny instalator o wadze 400MB http://nwvault.ign.com/fms/Download.php?id=86542 ). Linków do pozostałych plików trzeba już poszukać jednak na stronach serwerów, gdyż są one unikalne dla każdego z nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam pograć w kampanię Shadows of Undertide łucznikiem. jakieś sugestie? jaką wziąć najlepiej klasę? Łowcę? Jaką wziąć druga klasę/klasę prestiżową? W jakie dawać atuty, umiejętności, a głównie w jakie statystyki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.05.2008 o 20:22, elTadziko napisał:

Zamierzam pograć w kampanię Shadows of Undertide łucznikiem. jakieś sugestie? jaką wziąć
najlepiej klasę? Łowcę? Jaką wziąć druga klasę/klasę prestiżową? W jakie dawać atuty,
umiejętności, a głównie w jakie statystyki?


Graj jak ci wygodnie i jak lubisz. A klasę wybierz taką, którą lubisz najbardziej lub, którą masz ochotę zagrać ;- )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ elTadziko
> Zamierzam pograć w kampanię Shadows of Undertide łucznikiem. jakieś sugestie? jaką wziąć
> najlepiej klasę? Łowcę? Jaką wziąć druga klasę/klasę prestiżową? W jakie dawać atuty,
> umiejętności, a głównie w jakie statystyki?
Przede wszystkim rób, tak jak pisze Feno.
Na łucznikach aż tak dobrze się nie znam, ale mają specjalną prestiżówkę - Mistyczny Łucznik. By ją wziąć trzeba mieć elfa, bądź półelfa (elf lepszy imho), bazowy atak +6, atut Strzał z Bliska, atut Ulubiona Broń: Krótki bądź Długi Łuk (długi lepszy) oraz 1 poziom czarownika, czarodzieja lub barda.
Najlepszym wyborem klasy podstawowej jest chyba łotrzyk o dowolnym charakterze, byle nie praworządnym. Na elfie bierzesz zalecane statystyki - co 4 lvle cały czas w zręczność dodajesz punkty, z umiejętności to cichy chód, otwieranie zamków, perswazja, przeszukiwanie, rozbrajanie pułapek, spostrzegawczość, ukrywanie się, upadanie i używanie magicznych urządzeń - reszta punktów niech sobie leży i czeka na lepsze czasy. Atut na pierwszym poziomie to strzał z bliska. W ten sposób 8 poziomów łotra zdobywamy. Na następnych poziomach z atutów ulubiona broń: łuk długi, szybki strzał. Na 9 lvlu bierzesz 1 poziom barda - dajesz mu po 1 punkcie umiejętności w cichy chód, perswazja, ukrywanie się, upadanie i używanie magicznych urządzeń, 2 punkty w aktorstwo (zawsze to 1 punkt do ataku i obrażeń z pieśni więcej) oraz 10 punktów w czaroznastwo, jako atut Uniki. Od 10 poziomu bierzesz cały czas Mistycznego Łucznika, aż do osiagnięcia w nim 10 poziomów (tak profilaktycznie piszę, bo nie pisałeś, czy będziesz tą postacią przechodzić również Hordy, ale zakładam, że tak). Na pierwszym poziomie dajesz dwa punkty w spostrzegawczość i po jednym w cichy chód oraz ukrywanie się, później po jednym punkcie w te 3 umiejętności (przy czym w spostrzegawczość do osiągnięcia 21 punktów). Pozostały nadmiar niech sobie czeka. Kolejne atuty to: ulepszone trafienie krytyczne: długi łuk, mocna budowa i na 18 poziomie do wyboru precyzyjne trafienie, bądź mobilność. Na 20 poziomie bierzesz poziom łotra i dajesz mu op jednym punkcie w ukrywanie się i cichy chód, maksymalną ilość w upadanie oraz używanie magicznych urządzeń i po pięć punktów w przeszukiwanie, otwieranie zamków oraz rozbrajanie pułapek.
To chyba wszystko - wydaje mi się, że taki build powinien być całkiem dobry na kampanię. Jak dojdziesz do 20 poziomu już, to daj znać, postaram się zrobić dalszą rozpiskę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Gdybyś użył funkcji „Odpowiedz”- na post, elTadziko wiedziałby, że ktoś do niego napisał. Sporo rad udzieliłeś, ale twoje porady mogą nie dojść do zainteresowanego, a szkoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2008 o 13:19, Paladynka napisał:

Witaj. Gdybyś użył funkcji „Odpowiedz”- na post, elTadziko wiedziałby,
że ktoś do niego napisał. Sporo rad udzieliłeś, ale twoje porady mogą nie dojść do zainteresowanego,
a szkoda.


Mi to wyglada na powrót błedów z odpowiedziami na posty... czyli nie było to zamierzone ze strony BlekDef''a :D


Juz nie offtopuje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się hunter22 - dałem odpowiedź na post elTadziko, ale niestety pisanie tego postu zajęło mi tyle czasu (trzeba było na bierząco w NWN sprawdzać), że jak kliknąłem Wyślij, to nie dodało, że jest to odpowiedź na czyjegoś posta. Już drugi raz zresztą coś takiego mi się przydarzyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować