Zaloguj się, aby obserwować  
Brad

Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

7015 postów w tym temacie

Dnia 21.12.2009 o 17:19, Wakizashi napisał:

Nie wiem czy to tylko u mnie jest ten problem, ale nie mogę włączyć NWN Vaulta z modami
na stronie bioware''u (Błąd 404). Mam nadzieje, że firma nie przestała wspierać pierwszą
część gry i problem jest tylko chwilowy...

Część pierwsza cieszy się niesłabnącą popularnością i wygląda na to że NwN2 nie ma szans jej przebić. Gdy idzie o tryby multi jakimi żyje seria NwN1 jest o niebo lepszy :) mnie zaś Nwvault otwiera się bez problemu, może źle wpisałeś adres wstawiając np drugie "w" :> ? http://nwvault.ign.com/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2009 o 19:32, Tuldor1 napisał:

> Nie wiem czy to tylko u mnie jest ten problem, ale nie mogę włączyć NWN Vaulta z
modami
> na stronie bioware''u (Błąd 404). Mam nadzieje, że firma nie przestała wspierać
pierwszą
> część gry i problem jest tylko chwilowy...
Część pierwsza cieszy się niesłabnącą popularnością i wygląda na to że NwN2 nie ma szans
jej przebić. Gdy idzie o tryby multi jakimi żyje seria NwN1 jest o niebo lepszy :) mnie
zaś Nwvault otwiera się bez problemu, może źle wpisałeś adres wstawiając np drugie "w"
:> ? http://nwvault.ign.com/


Problem rozwiązany :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, po nałożeniu łatki 1.69 na Hordy Podmroku, gra tnie się w taki sposób, że na dłuższą metę nie opłaca się kontynuować rozgrywki. Jest jakiś sposób, żeby to naprawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.12.2009 o 13:44, orzech4 napisał:

Cóż, po nałożeniu łatki 1.69 na Hordy Podmroku, gra tnie się w taki sposób, że na dłuższą
metę nie opłaca się kontynuować rozgrywki. Jest jakiś sposób, żeby to naprawić?



Hmmm a nie omieszkam spytać. Masz najświeższe sterowniki do Grafiki ?? Może to byc coś pomogło :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wygrzebałem z Vaultu bardzo ciekawy mod osadzony w Japonii feudalnej - Ronin, Kensai of Kyoto. Znacie jakieś inne polecane moduły o podobnej tematyce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.12.2009 o 15:36, Wakizashi napisał:

Ostatnio wygrzebałem z Vaultu bardzo ciekawy mod osadzony w Japonii feudalnej - Ronin,
Kensai of Kyoto. Znacie jakieś inne polecane moduły o podobnej tematyce?


Kunoichi, niestety, ze względu na fabułę konieczny jest wybór kobiety. Ale poza tym, przygoda jest przednia.

Braveheart - Oczywiście, ale przyczyna zacinania się gry musi być inna. Problem występuje tylko i wyłącznie przy graniu na tym konkretnym patchu. Inne sugestie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.12.2009 o 15:14, Braveheart napisał:

Hmmm a nie omieszkam spytać. Masz najświeższe sterowniki do Grafiki ?? Może to byc coś
pomogło :)

Broń Boże najnowsze sterowniki - NWN nienawidzi nowych sterowników. NWN ogólnie rzecz ujmując nie przepada za płynnym działaniemn a wielu konfiguracjach. Gra jest genialna, tylko cholernie niedopracowana pod kątem technicznym.

Na necie powinny być gdzieś wskazówki jakie sterowniki są OK dla tego tytułu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bzdura totalna.
Jadę na najnowszych sterach od nvidi [195.62], wszystko włącznie z AA mam na max i nigdy nie spadłem poniżej 60 klatek [ile jest faktycznych fps nie wiem, klatki mam ograniczone vsynciem, a jestem za leniwy żeby to sprawdzić czy testować aż tak dokładnie]
Problemów technicznych tez nie mam żadnych - ani crashy, ani stutteringów ani innych "dziwnych dziwów".

A sam nvn nawet w chwili gdy się ukazał nie był źle zoptymalizowany, pamiętam że byłem posiadaczem wtedy bodajże GFa 6800 i tez dało radę grać na fulu w dobrym frameracie [35-55 fps bodajże trzymałem]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.12.2009 o 13:32, Pietro87 napisał:

Bzdura totalna.

Bzdura w przypadku nowych kart, bo przy GF np. z serii 7 jest całkiem inaczej. Polecam najpierw sprawdzić na innych konfiguracjach, a później "bzdurować" ;)

Dnia 26.12.2009 o 13:32, Pietro87 napisał:

A sam nvn nawet w chwili gdy się ukazał nie był źle zoptymalizowany, pamiętam że byłem
posiadaczem wtedy bodajże GFa 6800 i tez dało radę grać na fulu w dobrym frameracie [35-55
fps bodajże trzymałem]


NWN, a nie NVN, co nie zmienia faktu że był tworzony pod sterowniki z tamtego okresu i na nowszych sterownikach do starszych (acz wciąż wystarczających) kart chodzi często kiepsko lub wcale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.12.2009 o 12:45, Fagno napisał:

Broń Boże najnowsze sterowniki - NWN nienawidzi nowych sterowników. NWN ogólnie rzecz
ujmując nie przepada za płynnym działaniemn a wielu konfiguracjach. Gra jest genialna,
tylko cholernie niedopracowana pod kątem technicznym.

Na necie powinny być gdzieś wskazówki jakie sterowniki są OK dla tego tytułu.


Hmmm w sumie fakt. Też ostatnio zauważyłem u siebie że jak zakładał płaszcz, obojętnie jaki to jak stoje w miejscu to taki na płaszczu prześwit się robi jakby dziurawy był. Zbyto mi to lata koło nosa bo na początku myślałem że to wina rozdzielczości albo coś ale chyba jednak nie. Mogli by ci od NWN1 machnąć jakąś super łatkę poprawiającą takie rzeczy techniczne ale trudno, Ja sobie trochę pogram i Wracam od Obliviona ;]

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.12.2009 o 13:43, Fagno napisał:

NWN, a nie NVN,

Literówka.

Pożyczałem kumplowi który ma gfa 7300 i tez nie miał problemów [a przynajmniej nic nie mówił]
Na moim gtxe 260 -działa bez problemów, na poprzednim 8800 działał bez problemów, w dniu kiedy go pierwszy raz kupiłem na gf fx 5600 działał nie mnie grafika była nieco już leciwa na obecne standardy i na full były widoczne fps dropy do 15-20 klatek, potem zrobiłem upgrade kompa do najnowszego na tamte czasy 6800 i też wszystko działało.
Przekrój kart mam jako taki jak widać.

>Broń Boże najnowsze sterowniki - NWN nienawidzi nowych sterowników.

To może należało uogólnić do którego przedziału kart te "najnowsze sterowniki" nie powinny być stosowane żeby było jasne w 100%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.12.2009 o 14:36, Pietro87 napisał:

To może należało uogólnić do którego przedziału kart te "najnowsze sterowniki" nie powinny
być stosowane żeby było jasne w 100%.

Czepialstwo to jednak nasza przywara narodowa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.12.2009 o 14:14, Braveheart napisał:

. Mogli by ci od NWN1 machnąć jakąś super łatkę poprawiającą takie
rzeczy techniczne ale trudno, Ja sobie trochę pogram i Wracam od Obliviona ;]

Prawda jest taka, że trzebaby całkowicie przerobić grę pod nowsze systemy operacyjne i technologie, a patch 1.69 tak czy tak był zapowiadany jako finalny. Krótko mówiąc - trzeba sobie radzić samemu :)

Out of topic : bardzo fajny zestaw teksturek do NWN pod tym linkiem http://nwvault.ign.com/View.php?view=hakpaks.Detail&id=7848&comment_page=3, polecam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.12.2009 o 15:17, Fagno napisał:

Czepialstwo to jednak nasza przywara narodowa ;)


No ba =P

Ja generalnie mam to szczęście że 95% staroci z moim gtxem 260 sie jednak nie gryzie, jedynie pierwszy kotor wymaga na siłę downgradeu sterowników poniżej 180tek bo te mają "coś" [co to tylko ludzie od nvidii wiedzą =P] co powoduje crasha związanego z open gl [pewnie metoda naprawienia tego mankamentu zająłby im niewiele czasu ale do tej pory kładą na to przysłowiową "laskę".. niech się userzy bawią w reinstal sterów a co tam]

W każdym razie : 5600, 6800, 7300, 8800, 9500, gtx 260 - te grafiki z najnowszymi sterami nie gryza się z nwnem. 9500 przypomniało mi się ma mój sąsiad z którym pocinamy po multi i tez nigdy nie miał z tego co mi wiadomo problemów.

A teksturki tak btw które podałeś - znam i korzystam już z nich jakiś czas. Jeden z bardziej dopracowanych projektów, nie robiony na odwal się co się bardzo chwali [oby takich więcej]
W ogóle fajną sprawą jest cała scena nwn jedynki która biję na głowę cześć drugą, no i śmiem twierdzić że będzie to chyba scena z typu "wiecznie żywa", możliwości edytora i gmowskie komendy w nwn to była mała rewolucja w multi, pamiętam pierwsza sesję po sieci z ogarniętym mistrzem gry - było praktycznie jak za szkolnych lat z kartką w jednym ręku i podręcznikiem gma w w drugim =)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.12.2009 o 15:52, Pietro87 napisał:

W każdym razie : 5600, 6800, 7300, 8800, 9500, gtx 260 - te grafiki z najnowszymi sterami
nie gryza się z nwnem. 9500 przypomniało mi się ma mój sąsiad z którym pocinamy po multi
i tez nigdy nie miał z tego co mi wiadomo problemów.

No i znów Cię zaskoczę - 7300gt nie lubi NWN przy nowszych sterach, co skutkuje dużym spadkiem FPS i miejscowym... klatkowaniem ;).

Dnia 26.12.2009 o 15:52, Pietro87 napisał:

A teksturki tak btw które podałeś - znam i korzystam już z nich jakiś czas. Jeden z bardziej
dopracowanych projektów, nie robiony na odwal się co się bardzo chwali [oby takich więcej]
W ogóle fajną sprawą jest cała scena nwn jedynki która biję na głowę cześć drugą, no
i śmiem twierdzić że będzie to chyba scena z typu "wiecznie żywa", możliwości edytora
i gmowskie komendy w nwn to była mała rewolucja w multi, pamiętam pierwsza sesję po sieci
z ogarniętym mistrzem gry - było praktycznie jak za szkolnych lat z kartką w jednym ręku
i podręcznikiem gma w w drugim =)

Oj tak, obecnie jestem (wraz z obecnym w tym temacie Tuldorem) zaangażowany w start serwera będącego spadkobiercą dawnej Kyrtarii, stąd doskonale rozumiem co masz na myśli mówiąc o tej "scenie NWN". Z resztą, na brak chętnych dobre serwery wciąż nie narzekają (ok. 15 ludzi w sensownych porach zawsze się zbierze). NWN2 jest za to jak dla mnie marną imitacją, cieniem i kompromitacją świetnej poprzedniczki :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NWN 2 moim zdaniem nie zawiódł tylko od strony fabularnej, o ile jedynka w singlu była taka deko "cukierkowa" o tyle dwójka juz prezentowała nieco dojrzalszy poziom, no i genialna maska zdrajcy mnie totalnie rozbroiła głębią fabuły.

Ale multi jak i system + grafika w nwn 2 jak dla mnie mocno zawiodły. No ok o ile sam system jest znośny o tyle trochę mi brakowało np fajnych animacji parowania - pamiętam mój opad kopary w dniu premiery nwn1 jak odpaliłem parowanie i zobaczyłem animacje mojej postaci która aktualnie w trakcie walki w końcu "coś robi", że jak włączam parowanie to faktycznie mój poligonowy łotrzyk te ciosy zbija, niby po pierdółki a jednak cieszą. Ba nawet mi brakowało animacja siadania podczas odpoczynku, w dwójce postaci kucają jak by chciały do wychodka wyjść.

Sama grafika w dwójce tez po pierwszym lekkim zachwycie cholernie irytuje - te wszystkie "prześwity" i niedopasowanie modeli, wali to po oczach po kilku godzinach grania, no i sprawia że postaci wyglądają szpetnie w niektórych pancerzach. O ile w jedynce grafika jest jaka jest, w dniu premiery nie była szczytem techniki ale miała swój urok i klimat o tyle w dwójce to na tym polu dali ciała.
Dopiero Dragon Age pokazał [i to tez nie tak w 100%] jak na aurorze powinno się projektować postaci + ich animacje i modele. Choć w Da z drugiej strony panuje cholerna ubogość "modeli" poszczególnego ekwipunku, mamy raptem kilka modeli na dany typ zbroi i jedyne czym się one różnią to z reguły inne oteksturowanie.

Nie żebym był jakimś simomaniakiem co to kocha przebierać moich "chłopków" z drużyny w rożne fatałaszki - ale taka monotonia lekko zabija realizm [bo czemu do cholery wszyscy noszą to samo w całym świecie o.0 jakis spisek ówczesnych kreatorów mody fantasy =P]


>NWN2 jest za to jak dla mnie marną imitacją, cieniem i kompromitacją świetnej poprzedniczki

Kompromitacją to może lekko za mocno ujęte bo jak wspomniałem fabuła dała radę, ale nie sposób się nie zgodzić że jednak jedynka bije ją o cały dystans na głowę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.12.2009 o 15:55, Fagno napisał:

Oj tak, obecnie jestem (wraz z obecnym w tym temacie Tuldorem) zaangażowany w start serwera będącego spadkobiercą dawnej Kyrtarii, stąd doskonale rozumiem co masz na myśli mówiąc o tej "scenie NWN"

Eh, mogłeś Fagniasty chociaż dodać że niedługo ten start nastąpi... gdzie to budowanie napięcia wśród potencjalnych graczy :P

Dnia 26.12.2009 o 15:55, Fagno napisał:

Z resztą, na brak chętnych dobre serwery wciąż nie narzekają (ok. 15 ludzi w sensownych porach zawsze się zbierze). NWN2 jest za to jak dla mnie marną imitacją, cieniem i kompromitacją świetnej poprzedniczki :P

Jak większość kontynuacji... no może z pominięciem serii prawdziwych rpgów takich jak baldury czy icewindy...

EDIT:
Pietro, NwN zarówno 1 jak i 2 jest grą przeznaczoną na multiplayer... singiel dla jednego gracza to tylko "przystawka" i raptem 20% radości z gry może dostarczyć, dlatego Fagno jak i ja oceniamy tryb multi i scenę taką jedynki i dwójki... a na tym polu NwN2 prezentuje się równie nędznie i niedopracowanie co Gothic3 na tle poprzedników czyt. bug i chała :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować