Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Peter Molyneux mówi o swoich inspiracjach

6 postów w tym temacie

Peter potrafi sie rozmarzyć, ale jako jeden z niewielu WIELKICH z branży jest prawdziwi jego myśli nigdy nie brzmią sztucznie. Należy mu się zrobienie naprawdę świetnej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No moim zdaniem jako jeden z niewielu traktuje swoją pracę (lub skutecznie udaje, że tak ją traktuje) jako coś więcej niż tylko tworzenie skaczących pikseli. Facet jest artystą w swoim fachu a jak wiadomo "artysta nie zawsze jest rozumiany" :D I nie zawsze wykona solidną, ale sztampową, robotę jak rzemieślnik. Szkoda, że nie ma więcej AŻ takich wizjonerów na rynku :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Peter jest faktycznie wielkim wizjonerem, szkoda tylko że jego wizja grania odbiega coraz bardziej od wizji samych graczy. To jego podniecanie się Kinectem, niespełniane obietnice z Fable itp. Teraz jest on raczej przede wszystkim PR-owcem Micorsoftu. Był Populous, Dungeon Keeper, Black&Withe i tym tytule się Peter już wypalił i jak dla mnie nie ma pomysłu na stworzenie faktycznie czegoś wielkiego, stąd podziw dla ICO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To tłumaczy dlaczego w Fable 3 można kogoś za łapkę wziąć i prowadzać. W Ico był to integralny element ( ta przeklęta księżniczka nie potrafiła minuty ustać bez bycia molestowaną przez jakieś cieniostwory )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować