Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Crytek: Pecety wyprzedzają konsole o jedną generację

136 postów w tym temacie

Dnia 27.11.2010 o 17:06, Gromo napisał:

Szkoda że gram.pl się "spóźnia". Tego newsa widziałem już kilka godzin temu w innym
serwisie okołogrowym. ;/


Nie jest ważne to, że się spóźnia.

Ważne jest to, że na gram.pl jest dokładnie to samo co w innych serwisach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Jakość większości gier, poza Crysis 2 oraz innymi produkcjami na CryEngine, będzie ograniczana przez możliwości sprzętowe konsol."

Te zdanie to kwintesencja całej jego wypowiedzi. Ta pseudo wojna platformowa jest tutaj tylko tlem do reklamy ich nowego silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc, PC-ty są o jedną generacje do przodu niż konsole. A Xbox 360 i Playstation 3 hamują rozwój rynku gier pcetowych, ciekawe nie powiem ale patrząc na takie gry jak God of War 3, Uncharted 2 i Gears of War 3 to prównując je (pod względem grafiki) do gry która jest na wyłączność PC czyli Starcrafrt-a II, wolę żeby konsole zawsze były o jedną generacje to tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie widzę na razie potrzeby wydawania nowych konsol.
Jakoś większość chyba nie zauważa że konsola ma służyć do gier.Przecież nie chodzi o to , żeby co chwilę wypuszczać nową generację .... przecież to nie PC i co rok nowsza generacja kart graficznych itd.

Ja mam co z pieniędzmi robić . Jak inni mają ich za dużo to niech modernizują sobie kompy co roku bo wyszła nowa gra i na starym już mu nie pójdzie w Full HD z wszystkimi bajerami . Jak dla mnie to już nałóg .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Być może Yerli faktycznie ma racje, ale coś czuję, że boss Crytek zaczyna się zwyczajnie tłumaczyć. Wiecie: "no, konsolowa wersja może faktycznie jest gorsza, ale to tylko przez to, że konsole są słabe i do niczego się nie nadają". Strach przed porównywaniami z najlepszymi grami na konsole? Przekonamy się w marcu..."
wyjątkowo kiepska prowokacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może Crytek zrobi swoją konsolę?;>

"Dopóki istnieje obecna generacja konsol, coraz trudniej będzie wyciągać maksimum możliwości z obu platform. Pecety z łatwością wyprzedzają konsole o jedną generację. Jakość większości gier, poza Crysis 2 oraz innymi produkcjami na CryEngine, będzie ograniczana przez możliwości sprzętowe konsol. Już nie da się z nich więcej wycisnąć."

Ładna reklama...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2010 o 19:15, Zero_vi-Phantom napisał:

Więc, PC-ty są o jedną generacje do przodu niż konsole. A Xbox 360 i Playstation 3 hamują
rozwój rynku gier pcetowych, ciekawe nie powiem ale patrząc na takie gry jak God of War
3, Uncharted 2 i Gears of War 3 to prównując je (pod względem grafiki) do gry która jest
na wyłączność PC czyli Starcrafrt-a II, wolę żeby konsole zawsze były o jedną generacje
to tyłu.


Eeee....słucham? Porównywać pod względem grafiki strzelanki do STRATEGII ?! Wybacz, ale... uśmiałem się. Jeśli już porównywać pod względem graficznym, to gry z gatunków, w których grafika jest równie ważna. A raczej w strategiach oprawa graficzna nie jest głównym wyznacznikiem - a już na pewno nie tak dużym, jak w grach akcji.


Natomiast co do hamowania, to hamowanie techniczne to jedno. Gorzej, ze konsole hamują rynek PC-towy merytorycznie. Niestety, ale gry konsolowe mają nieco inny target niż pecetowe - bardziej nastawiony na akcję i efekciarstwo, na tzw "czysty fun", niż na złożoność. Tworząc gry multiplatformowe (czyli jakieś 90% tytułów obecnie) twórcy siłą rzeczy równają do tej platformy, na której najwięcej zarabiają - czyli do konsol. Przez to gry PC-towy siłą rzeczy również stają się mniej głębokie, krótsze, nastawione bardziej na akcję, niż jakiekolwiek walory treściowe.

Aby to unaocznić, wystarczy porównać poziom gier RPG kiedyś (np Baldur''s Gate, Torment) i dzisiaj (Oblivion, Fallout 3) - przepaść. Owszem, te ostatnie mają więcej czystej akcji, są ładniejsze graficznie, ale jednocześnie kuleją fabularnie, są prostsze jeśli chodzi o gameplay etc.

Tak więc uważam, że owszem, konsole hamują PC-ty, ale hamowanie technologiczne nie jest tu największym problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obrońcy konsolo on ma racje ale jemu chodzi o PCta z 16x GeForce 580 lub 16x Radeon HD 5970 i 32rdzeniowy procesor 5.00GHz ten sprzęt oferuje fotorealistyczną grafikę o której możecie pomarzyć my zresztą też.
Większość osób ma karty o mocy GeForce 8800 i cztero lub dwu rdzeniowe procesory.Ten sprzęt jest troszkę mocniejszy od konsol lub równy ale nie oferuje zbytnej różnicy graficznej. Różnica w wydajności grafiki w najnowszych kartach jest większa ale to też nie jest kosmiczna różnica wyższe rozdzielczości lepszej jakości tekstury lepsza fizyka , animacje. Ale to wszystko razem wgląda lepiej ale ogromnej przewagi niema. Pomiędzy PS2 i pierwszym xboxem a PS3 i 360 też ta różnica wbrew waszym słowom nie jest fenomenalna.Nie dorównuje przeskokowi z 2d do 3d . Tylko czy grafika jest w ogóle ważna twórcy powinni się zająć grywalnością, klimatem, fabułom powinni zapewnić przyjemność z rozgrywki a nie fotorealistyczną grafiką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obrońcy konsolo on ma racje ale jemu chodzi o PCta z 16x GeForce 580 lub 16x Radeon HD 5970 i 32rdzeniowy procesor 5.00GHz ten sprzęt oferuje fotorealistyczną grafikę o której możecie pomarzyć my zresztą też.
Większość osób ma karty o mocy GeForce 8800 i cztero lub dwu rdzeniowe procesory.Ten sprzęt jest troszkę mocniejszy od konsol lub równy ale nie oferuje zbytnej różnicy graficznej. Różnica w wydajności grafiki w najnowszych kartach jest większa ale to też nie jest kosmiczna różnica wyższe rozdzielczości lepszej jakości tekstury lepsza fizyka , animacje. Ale to wszystko razem wgląda lepiej ale ogromnej przewagi niema. Pomiędzy PS2 i pierwszym xboxem a PS3 i 360 też ta różnica wbrew waszym słowom nie jest fenomenalna.Nie dorównuje przeskokowi z 2d do 3d . Tylko czy grafika jest w ogóle ważna twórcy powinni się zająć grywalnością, klimatem, fabułom powinni zapewnić przyjemność z rozgrywki a nie fotorealistyczną grafiką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może i są wydajniejsze, ale warto zauważyć też fakt, że od czasu wprowadzenia na rynek konsoli jej bebechy nie są zmieniane do czasu wydania kolejnej generacji. W komputerach flaki wymieniać można co kilka miesięcy. No i jeszcze jedna sprawa. Każdy PC jest inny - niektóre to demony szybkości, inne to ślimaczki. W konsolach wydajność jest zawsze taka sama, więc łatwiej jest taką grę zoptymalizować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt gościu ma rację ale za bardzo przejęli się tylko grafika w grach i to zamyka mu oczy biorąc pod uwagę np FarCry 2 i Crisis co z tego że mają piękną grafę skoro przy grywalności FarCry to obie się howają bo po 2 tygodniach słuch o nich zaniknął

. Co do konsol to racja ale wydawcy wspierają te gry bo konsole są powiedzmy sobie szczerze nie przerobione praktycznie, xbox360 jest ale też trzeba umieć na tym coś odpalać, ps3 to już zapomnijcie o piratach. W dodatku ceny są wyższe o 60% niż z pc to też dla wydawcy dodatkowa kasa za to samo co za pc.

Na koniec gościu pierdzieli głupoty jak by to konsole spowalniały rynek bo mogą wydać na Pc imba wypasionego graficznie Crysisa 2 a grafę zredukować sobie na konsole a oni redukują grafę dla konsol jak by to nie chcieli zbesztać konsolowców. Śmiech powinien wiedzieć że my mamy w dupie czy będzie lepsza grafa na pc czy konsoli bo na dzisiejsze czasy każda gra wygląda świetnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wczoraj widzialem news na innym serwisie, ale niewazne.

to logiczne i oczywiste, ze obecna generacja spowalnia (a raczej zatrzymala) rozwoj grafiki w grach. jednoczesnie szkoda, ze przedluzaja zywot ps3/x360 za pomoca takich zabawek jak natal i ps3move. wolalbym zobaczyc na przyszle swieta nowe konsole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mala podpowiedz:
Nie porownuje sie gier, ktore sa przemyslane pod wzgledem rozgrywki jako material progamingowy do innych pod wzgledem grafiki. Blizz zrobil madrze nie windujac wymagan SC2 zbyt wysoko. Inaczej malo kto moglby wyrobic sie na 60-72 fpsow co, uwierz mi, jest wrecz niezbedne do grania komfortowo, gdy w gre wchodzi refleks.
Oczywiscie porownywanie RTSa do shooterow tez jest delikatnie mowiac durne, ale to juz inna sprawa.

Jesli koniecznie chcesz zobaczyc ladna grafike na PC to odsylam do obejrzenia zamieszczonego przeze mnie screena.
To jest Crysis, o ktorym zapewne juz zdarzylo ci sie uslyszec.
Pragne tylko jeszcze zaznaczyc, ze Crysis byl wydany lata przed grami, ktore wymieniles.

20101127214327

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2010 o 22:19, ShoGun1337 napisał:

bo to prawda
teselacji chyba nigdy nie ujze na pc, chyba ze na eksklusivach na pc np metro 2033


O ile dobrze pamiętam, była już w S.T.A.L.K.E.R - Zew Prypeci.

Abomek:

Jakbyś był tak miły i dał namiar na moda, który dodaje TAKĄ grafikę, to bym był zobowiązany. Bo mam zamiar wrócić do tej gierki, i chętnie bym ją w takiej wersji zobaczył. A, o ile pamiętam, "sklepowa" wersja takiej aż grafiki nie udostępnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>> teselacji chyba nigdy nie ujze na pc, chyba ze na eksklusivach na pc np metro 2033
Przeciez teselacja to technika uzywana od lat i to nie tylko na pececie. Bylo to wykorzystane do generowania powierzchni wody w Halo Reach i w o wiele wiekszym stopniu w Crysisie, gdzie podloze bylo w duzej mierze przez to generowane.
Chodzi ci o sprzetowa akceleracje teselacji, co znacznie zwieksza wydajnosc i pozwala na szersze jej wykorzystanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować