Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

World of Warcraft: Cataclysm - wrażenia na gorąco z pierwszego dnia

19 postów w tym temacie

gram.pl

Nasz redakcyjny spec od World of Warcraft (i siłą rzeczy - jako nałogowiec - od niewielu innych spraw), spędził swój pierwszy dzień z World of Warcraft: Cataclysm. Grał od rana, bo najpierw trudno było się zalogować, potem zaliczył awarię sieci...

Przeczytaj cały tekst "World of Warcraft: Cataclysm - wrażenia na gorąco z pierwszego dnia" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem szczęście i zalogowany byłem już o 0:30, dla mnie to był najlepszy start z dodatków do WoWa.
Tak przy okazji to już na 83 wymieniłem większość moich itemów ilvl277 zielonymi :) myślałem, że tym razem na dłużej wystarczą te przedmoioty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra, dobra, wyniki sprzedaży poproszę. 2 miliony czy 3? Jest kolejny rekord? :P

WoWa niby rzuciłem definitywnie z początkiem tego roku, ale coś mi się wydaje że kolejnego Sylwestra znów spędzę w Orgrimmarze. Jak ja kocham Azeroth. A ten Cataclysm jednak wygląda smakowicie. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Yukie
Przy wotlk starczaly az za dlugo co potem zaowocowalo wyczyszczeniem raid contentu w ekspresowym tempie.

Ja widzialem przy 4.0.3a wszystko co mnie poki co interesowało w cata, z nowym rokiem akademickim nie ma niestety czasu na raidy wiec moze kiedys:P W każdym razie zobaczymy jak wyglądaja opinie graczy kiedy minie ekscytacja a zacznie się end game.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.12.2010 o 23:23, Afgncap napisał:

@Yukie
Przy wotlk starczaly az za dlugo co potem zaowocowalo wyczyszczeniem raid contentu w
ekspresowym tempie.

Content był wyczyszczony w rekordowym tempie bo miał żałosny poziom trudności, a 90% bossów z T7 było "powtórką" z rozrywki podbitą na 80lvl (chociaż patrząc na ich trudność, to miejscami chyba pozostawiono wartości z 60).

Póki co wygląda na to, że nie będzie tak samo, instancje wydaja się wymagać choć odrobiny myślenia, nie wszystko przewraca się w kilka sekund a granie nie ogranicza się tylko do ''hurra, aoe i do przodu''.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.12.2010 o 00:09, KaPe napisał:

Póki co wygląda na to, że nie będzie tak samo, instancje wydaja się wymagać choć odrobiny
myślenia, nie wszystko przewraca się w kilka sekund a granie nie ogranicza się tylko
do ''hurra, aoe i do przodu''.


No właśnie, już w takim deepholm na poziomie normal okazuje się jak ważny jest znów dobrze skoordynowany crowd control, mam nadzieje, że będzie to jeszcze bardziej wymagające w heroic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.12.2010 o 00:09, KaPe napisał:

> @Yukie
> Przy wotlk starczaly az za dlugo co potem zaowocowalo wyczyszczeniem raid contentu
w
> ekspresowym tempie.
Content był wyczyszczony w rekordowym tempie bo miał żałosny poziom trudności, a 90%
bossów z T7 było "powtórką" z rozrywki podbitą na 80lvl (chociaż patrząc na ich trudność,
to miejscami chyba pozostawiono wartości z 60).

A to nie było tak, że już podczas bety WotLK te dwie najlepsze gildie (to zjednoczenie, September cośtam) dopracowały strategie tych raidów do perfekcji a później to one wyczyściły content w mgnieniu oka siedząc 60/60/24/7, a reszcie klanów zajęło to już normalniejszą ilość czasu? Dokładnie nie pamiętam, grałem w WoWa z przerwami i Wratha znam słabiej niż podstawkę i BC, poza tym do zeszłego roku wogóle mało mnie obchodziły dungeony/raidy i kilka lat tylko zwiedzałem Azeroth solo, ale z ówczesnych relacji coś takiego wynikało. Nie musieli się uczyć nowych walk i wymyślać żadnych taktyk, nie musieli szukać i kluczyć, prosto do celu, wszystkie ruchy ograniczone do minimum. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Naxxramas 25 było tak żałośnie proste, że mnóstwo gildii zrobiło je w czas potrzebny na 78-80 lvl +3 dni. Oby Cataclysm był lepszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Respy oczywiście przeładowane, więc narazie pograłem tylko goblinkiem 2h. Są niewielkie lagi, ale to na pewno przejściowe. No i grafika uległa poprawie. :) Start, jak to zazwyczaj bywa w przypadku Blizza, udany!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.12.2010 o 23:07, Kessarath napisał:

W WoW LV nic nie znaczy, to formalność, żadne wyzwanie. To nie koreański grind...


Lvl nic nie znaczy, za to z tego co zauważyłem "gayscore" jest wyznacznikiem wszystkiego ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejny nic nie znaczacy dodatek, ktorym sie beda podniec miliony graczy i mowic ze to krok milowy, zieeeeww... czas by blizzard wymyslil cos nowego a nie odgrzewal kotlety badz "implementowal" rzeczy z innych mmo. No ale coz wystarczy sama marka by produkt wtory bez wyrazu sie sprzedal w milionach i byl na ustach wszystkich jako wielkie wspaniale dzielo (Starcraft 2, CoD: Black Ops, WoW etc.) Wspolczucie ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2010 o 01:55, Gfenix napisał:

Kolejny nic nie znaczacy dodatek, ktorym sie beda podniec miliony graczy i mowic ze to
krok milowy, zieeeeww...


Hehe, nie sposób się z tym nie zgodzić - ale zauważ, że taka strategia działa bardzo dobrze. We wszystkich dodatkach ogólnie panuje jeden zasada, mianowicie wszystko co nowe bawi Cię przez jakiś miesiąc - później wkraczasz w fazę powielania tych samych czynności do znudzenia, ale przy tylu subskrybentach jak widać nie stanowi to żadnego problemu.

WoW stawia na sprawdzone rozwiązania i świetnie się sprzedaje, Blizzard dokładnie wie, że nie może zmienić zbyt wiele bo gracze wspierający firmę są do sprawdzonych rozwiązań na tyle przywiązani, że próba rewolucji mogłaby skończyć się tragedią. Dla nich i dla firmy. Nie zabija się kury znoszącej złote jajka.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak widac takich co gry na oczy nie widzieli (nie wspominajac o dodakach do niej) i nie grali, ale skrytkowac musza, choc nie maja pojecia o czym mowia jest sporo. Ten "nic nie znaczacy dodatek" nie dosc, ze praktycznie zmienia cala gre (zarowno wyglad lokacji jak i oprawe graficzna) to na dodatek wprowadza sporo nowosci i fajnych rozwiazan. Zreszta jesli WoW i StarCraft II to slabe gry to ja zycze wszystkim, zeby takie slabe gry czesciej wychodzily.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Popieram przedmówcę. Co prawda od premiery Cata minęło kilka dni i ciężko wypowiadać się o całości, jeśli dopiero było się na kilku instach, to nie mogę ukryć, że dodatek jest świetny. Np. takie Vortex Pinnacle, czy Throne of the Tides, miodność niesamowita. Latanie na starych kontynentach też wszystko zmieniło, do tego bardzo dobrze poprowadzone questy. Jedyny mankament WoW''a jest taki, że trzeba uważać by się nie uzależnić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra ma tyle błędów ze powinna być wycofana .A ci którzy mieli tzw: przerwy serwisowe/ powinno sie zwrucić stracony czas lub kase /.Pierwszy miesiac to nieustanne przerwy serwisowe i naprawianie błedów .Dla mie gra osiagneła dno i nizej upaść już sie nie da .Może za kilka lat ,jak naprawiom wszystkie błedy zaczne znowu grać .Ale pewnie wtedy wprowadzom nowy dodatek który definitywnie rozłoży gre .Miłego marnowania kasy życze wszystkim z Nowym Rokiem


Zyczlliwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować