Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Lara Croft nie ma być obiektem pożądania seksualnego

30 postów w tym temacie

Coś w tym, Lara w tym art-worku wygląda mniej "plastikowo" niż w poprzednich częściach. No ale cóż wpierw niech pokażą jakiś trailer i wtedy będziemy rowarzać co twórcy mieli na myśli xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2010 o 12:24, vikingwasdead napisał:

... no i właśnie ale - może Crystal Dynamics tworzy grę z myślą o nowych pokoleniach graczy...

Więc dlaczego nie pod postacią nowej marki?
W kampanii reklamowej mogą przecież wspierać się informacjami o podobieństwie obu tytułów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2010 o 15:13, Budo napisał:


Gdyby liczyła się mądrość i ambicja, to Velma ze Scooby-Doo byłaby obiektem pożądania
xD


Hahaha, a pisalem, ze cyngli brak ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Postawmy sprawę jasnp. Ci goście stworzyli już najlepszą część Tomb Raidera, radykalnie zmnijszyli biust, twarz i postawili na przygodę oraz wspaniałe widoki. Stworzyli spin-off z widokiem izometrycznym, dodali co-op, drugą grywalną postać. Wydali go w postaci multimedialnej, rozgrywka przypomina the Legend of Zelda a to i tak sięsprzede i ma aprobatę fanów! Oni już mają wolną ręke. Nie zawiedli mnie ani razu, a ich kolejne pomysły ukazują ich nie tyle jako developerów, ale jako prawdziwych fanów - szczególnie już tą wypowiedzią powyżej.
Super, że ta seria odżyła.


A ten art z newsa jest nieziemski ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi pasuje. Lara była do niedawna dumną (na pewno? biedny kręgosłup) właścicielką arbuzów, obecnie wygląda duzo naturalnej i zaczynam sobie chyba przypominać, że ma doktorat z archeologii...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2010 o 15:10, metronom napisał:

> ... no i właśnie ale - może Crystal Dynamics tworzy grę z myślą o nowych pokoleniach
graczy...
Więc dlaczego nie pod postacią nowej marki?
W kampanii reklamowej mogą przecież wspierać się informacjami o podobieństwie obu tytułów.


Ponieważ stara marka jest znana, i nie trzeba się namęczyć aby ją wypromować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować