Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dragon Age II - system walki na PC

49 postów w tym temacie

Mnie interesuje jedynie taktyczne podejście do walki. Takie bieganie i szlachtowanie przeciwników niczym w Onimushy czy Dynasty Warriors zupełnie nie pasuje do DA.

A co do grafy... Kurczę, jakoś nie mogę uwierzyć, że gra ma tak wyglądać. Przecież tam jakby w ogóle tekstur nie było... Jeśli to jest ostateczny wygląd to trochę porażka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2010 o 18:37, Phobos_s napisał:

Mnie interesuje jedynie taktyczne podejście do walki. Takie bieganie i szlachtowanie
przeciwników niczym w Onimushy czy Dynasty Warriors zupełnie nie pasuje do DA.

biorąc pod uwagę, że 90% DA to walka? Lawl. Imho im mniej udawania, że ta gra jest czymś więcej niż ambitny slasher, tym lepiej dla niej, bo jakbym jeszcze przed każdym zakrętem korytarza na Ścieżkach miał pół godziny kminić plan, to płyta z grą poleciałaby z trzeciego piętra przez okno. Nie ma nic złego w zmuszaniu do myślenia, ale nie w momencie, gdy już bez niego gra to 60h nudnej walki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2010 o 18:46, Ostrowiak napisał:

nwn2, n00b


Pomyśl 2,3,4 razy. Zanim coś napiszesz.
Jedni wola jedynkę, drudzy dwójkę i mają ku temu własne powody. n00b to sobie możesz na czole napisać.

@Ontop Nie wiem, jak można powiedzieć, że nwn 1jest ładniejszy od DA:O, ślepaki wy, czy co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam wolałbym żeby było bez taktyki. Taka gra gdzie tzeba co 5 minut włączać pauze żeby kombinowac jak tu zabić psa bojowego to naprawdę przykre : ) Proste slashery z dobrą fabułą załatwi sprawe. Gra naprawdę wygląda na takiego średniaka, ciężko uwierzyć że to coś nowego a nie odgrzany kotlet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grafika nie powala na kolana, ale myślę że to wszystko się jeszcze powinno zmienić. Systemy walki ? Wydają się być ciekawe, ja jednak wole pozostać przy tym starym.

Gdy patrze na to wszystko to w oczy rzuca się interfejs, jak dla mnie trochę biedny, w poprzedniej części był znacznie lepszy i ciekawszy, teraz to przypomina jakieś marne MMO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2010 o 22:26, Wujek-Alfred napisał:

Grafika nie powala na kolana, ale myślę że to wszystko się jeszcze powinno zmienić. Systemy
walki ? Wydają się być ciekawe, ja jednak wole pozostać przy tym starym.

Gdy patrze na to wszystko to w oczy rzuca się interfejs, jak dla mnie trochę biedny,
w poprzedniej części był znacznie lepszy i ciekawszy, teraz to przypomina jakieś marne
MMO.


Amen bracie, ten inteface wygląda jak z mmo ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zajefajnie wygląda walka akcji, jako że ja w pierwszym DA byłem zwolenikiem taktyki "kupą mości panowie, na easy i tak ich pokonamy", gra typu akcja i minimalny chociaż wysiłek może mnie jako-tako wciągnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Paski postaci i podręcznego ekwipunku? Żałosne.
Grafika? Pogorszona.
Walka? Ataki sztywne i zbyt sztuczne. Ale elementy taktyczne jak najbardziej przyzwoite.


A MÓWIŁEM, BY DAĆ MI DA:O Z NOWĄ FABUŁĄ! Musieli skopać..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czym ten system różni się od tego co było w DA:O? Tam też była aktywna pauza - w walkach łatwych można było wydawać polecenia na bieżąco, a w trudniejszych (czyt. gdy przeciwników było bardzo wielu lub gdy obejmowała ona duży obszar) można było włączyć pauzę i spokojnie wydać polecenia. To przecież nic nowego, a już z pewnością nie coś zasługującego na miano zaawansowanych opcji taktycznych o.O
Coś mi to cuchnie kolejnym zagraniem ze strony BioWare pod tytułem wciskania czegoś zwyczajnego jako super nowości, której zawsze chcieliśmy ale obawialiśmy się o to poprosić...

Ah, no i gra zapowiada się naprawdę coraz gorzej w świetle gatunku do którego ma należeć - jeszcze trochę i God of War też będzie action-RPG -_-''

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że grafika będzie o wiele lepsza niż w jedynce a tu wygląda gorzej. Ale to dobrze, może mi jeszcze pójdzie.

Interface mnie się nie podoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2010 o 21:35, dark_master napisał:

/ciach/


Proszę, nie przypominaj mi o Ścieżkach. Jak całe DA:O mi się podobało i naprawdę dało mi sporo radochy, tak łażąc po Ścieżkach i co krok walcząc a jakąś grupą pomiotów miałem w pewnym momencie ochotę po prostu wywalić ją z dysku i o niej zapomnieć. Zgadzam się jak najbardziej, że walki było zdecydowanie za dużo, ale jednak coś z tego rgp tam było dużo bardziej wolałem rozgrywać walki taktycznie. Miałem też nadzieję (może jeszcze trochę mam?), że w DA2 tej młócki będzie jednak trochę mniej.
Ale coraz bardziej obawiam się, że to marzenie ściętej głowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2010 o 17:23, Phobos_s napisał:

Miałem też nadzieję (może jeszcze trochę mam?), że w DA2 tej młócki będzie jednak trochę mniej.

Jeśli wierzyć w zapewnienia BioWare dotyczące charakteru rozgrywki to powinieneś się chyba nastawić na coś dokładnie odwrotnego. Tekstu pisanego ma być mniej, zagadek (o ile w ogóle były), poznawania historii postaci i świata, śledztw, dialogów etc. wszystkiego co wiąże się z cRPG ma być mniej. Więcej zabawy i radości - czyli hack''n''slash (a w tym lepsze imho Diablo, Titan Quest lub trochę bliższy cRPG stary Icewind Dale).
O ile w mało co z obietnic BioWare wierzę, to w tym wypadku nie mam złudzeń, że te spełnią - tworzenie walk (tym bardziej średnich) jest o wiele łatwiejsze od tworzenia historii i elementów składowych cRPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2010 o 17:44, Graffis napisał:

> Miałem też nadzieję (może jeszcze trochę mam?), że w DA2 tej młócki będzie jednak
trochę mniej.
Jeśli wierzyć w zapewnienia BioWare dotyczące charakteru rozgrywki to powinieneś się
chyba nastawić na coś dokładnie odwrotnego. Tekstu pisanego ma być mniej, zagadek (o
ile w ogóle były), poznawania historii postaci i świata, śledztw, dialogów etc. wszystkiego
co wiąże się z cRPG ma być mniej.


Źródło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2010 o 17:44, Graffis napisał:

Jeśli wierzyć w zapewnienia BioWare dotyczące charakteru rozgrywki to powinieneś się
chyba nastawić na coś dokładnie odwrotnego.


I tego się właśnie cały czas obawiam. Ale jeśli BW zrobi DA takiego właśnie radosnego H&S to przecież to będzie równoznaczne z samobójstwem. Może DA:O nie dorównywało do takiego BG czy P:T ale jednak coś tam z rpg było i brało się miło, a zrobienia gry o 180 stopni różnej od pierwowzoru ludzie im nie wybaczą.
Chyba, że znów da o sobie znać syndrom CoDa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować