Gram.pl 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2010 Patryk Purczyński - Na początku rozgrywka wyglądała zupełnie inaczej - wyjawia Tanya Jessen, projektantka polskiego FPS-a Bulletstorm. Gra pierwotnie miała widok z trzeciej osoby i korzystała z systemu osłon. Przeczytaj cały tekst "Bulletstorm zaczynał jako TPS" na gram.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tatarinho 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2010 Nie ma się co dziwić. Chłopaki przecież zrobili konwersję Gears of War na PC z konsol, więc pewnie jakiś pomysł by zrobić coś podobnego się pojawił. PCF to porządna firma, ciesze się, że będzie to FPS taki jak ma być, a nie Gearsowy. Jakoś te Gearsy do mnie nie przemawiają... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Casprov 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2010 Prościej mówiąc wyszedł by klon Gears of War : O Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Fuadex 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2010 Mieli różne koncepcje, starali się znaleźć najlepszą z nich. I patrząc po tym co już dokonali to wierzę, że uda im się zrobić coś świetnego. Ta gra jest już w moim koszyku. :]A swoją drogą. Pisze tutaj, że przechodzili z tps i systemu osłon, potem fpp i systemu osłon a potem bez nich. To po co wklejali filmik, pokazujący przebieg prac człowieka od animacji? Wyraźnie było widać, jak gość się chował i co chwilę wychylał. W sumie jednak lepiej pokazać to, co nie będzie w grze, lecz pracowano nad tym... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Slappy 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2010 Dnia 25.12.2010 o 13:36, Cr3ativ napisał: Prościej mówiąc wyszedł by klon Gears of War : O Jak brać przykład, to od najlepszych ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shreder67 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2010 Twórcy Quantum Theory brali przykład z Gearsów, a co wyszło? Shit Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Night_Markus 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2010 Nie ma to jak Polskie, porządne gry! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
n33trox 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2010 Zobaczymy co z tego wyjdzie, chociaż prawdę mówiąc, wolałbym pierwszą koncepcję, tj. TPP z osłonami. Mass Effect 1, 2, Gears of War to moje ulubione strzelanki. CoD, czy Battlefield też lubię, ale już nie tak bardzo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SOS_PL 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2010 Mnie bardzo podoba się pomysł gry akcji FPS z system osłon ala GoW.Nie mówię tutaj o Bulletstorm, ale o generalnym implementacji tego rozwiązania.Grayson, czekam na CiebiePS Radosnych Świąt panie i panowie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TobiAlex 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2010 I szkoda, że nie jest w trybie TPP. Taki Bolderlands jest świetny, ale w trybie TPP (można to zrobić za pomocą kilku komend) jest jeszcze lepszy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dante_Syn_Spardy 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2010 Dnia 25.12.2010 o 13:56, Slappy napisał: > Prościej mówiąc wyszedł by klon Gears of War : O Jak brać przykład, to od najlepszych ;) Nie wiem co tak epickiego w GoW że takie oceny i sławę zyskał. Dobrze że zrezygnowali z TPS i systemu osłon bo to był by klon Gears of War. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Holenderskie 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2010 TPP to najgorszy i najgłupszy pomysł w grach (Oprócz radaru/minimapy w FPSach), a system osłon to najnudniejsza rzecz w tychże (Wystarczy lean&prone). Nienawidzę tego jak postać zasłania mi to co powinienem widzieć. Nienawidzę celowania w trybie TPP. Nie umiem wczuć się w bohatera w trybie TPP. Nigdy więcej gier w TPP!!! Jak ja bym chciał Mass Effecta w FPS, a tak niestety sekcje strzelankowe są tak nudne i beznadziejne, że z ME2 wyszedł crap. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maXan 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2010 Dobrze iż Bulletstorm poszedł w innym kierunku jak Gears of War, dzięki temu zabiegowi będzie oryginalniejszy ;] ( Dla mnie Gearsy to klasa sama w sobie; gdy pierwszy raz zagrałem w 1 gow''a na PC''cie byłem pod wrażeniem , grając w 2 i 1 gow''a na xbox''ie zrozumiałem iż w strzelanki TPP lepiej sprawdzają sie na konsoli - moim zdaniem dużo wygodniejsze sterowanie jak i dużo większa grywalność ...gdybym miał oceniać gears of war na PC dostało by ode mnie 8/10 wersja na xboxa 360 9.4/10 a Gears of War 2 9.6/10 ;P )Czekam z niecierpliwością na Bulletstorm''a! - kupię wersję na x360 gdyż ostatnio gram tylko na konsoli ;P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Casprov 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 26, 2010 Dnia 25.12.2010 o 13:56, Slappy napisał: > Prościej mówiąc wyszedł by klon Gears of War : O Jak brać przykład, to od najlepszych ;) Co nie zawsze znaczy, że wyszł by to w przypadku Bulletstorm''a na dobre ; ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
n33trox 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 26, 2010 Dnia 25.12.2010 o 19:44, SOS_PL napisał: Mnie bardzo podoba się pomysł gry akcji FPS z system osłon ala GoW. Nie mówię tutaj o Bulletstorm, ale o generalnym implementacji tego rozwiązania. Grayson, czekam na Ciebie PS Radosnych Świąt panie i panowie :) Rainbow Six Vegas 1 i 2 mają dokładnie takie rozwiązanie. Tylko zamiast spacji trzeba trzymać PPM, żeby się "przykleić" do osłony. Trochę to utrudnia celowanie, bo chyba żeby wycelować, trzeba nacisnąć rolkę myszy, a nie tak jak w większości FPS/TPSów - PPM. Ale to można przecież w opcjach pozmieniać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Painkiller 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 26, 2010 Jako gra fps napewno Bulletstorm będzie o wiele ciekawa niż tps. Chociaż fajnie by było zagrać w odmiane Bulletstorma w Tpsie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
michal_w 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2010 Niby w którym miejscu widok TPP dodaje realizmu?Sytuacja gdy gracz jest schowany za osłoną i jednocześnie widzi co się dookoła dzieje bardziej przypomina cheat. W FPP sprawa jasna, widzę tylko to co moja postać i nie muszę się na niczyje plecy gapić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nalfein 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2010 Fps z systemem osłon - CoJ2 żeby daleko nie szukać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach