Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Bulletstorm zaczynał jako TPS

18 postów w tym temacie

Nie ma się co dziwić. Chłopaki przecież zrobili konwersję Gears of War na PC z konsol, więc pewnie jakiś pomysł by zrobić coś podobnego się pojawił. PCF to porządna firma, ciesze się, że będzie to FPS taki jak ma być, a nie Gearsowy. Jakoś te Gearsy do mnie nie przemawiają...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mieli różne koncepcje, starali się znaleźć najlepszą z nich. I patrząc po tym co już dokonali to wierzę, że uda im się zrobić coś świetnego. Ta gra jest już w moim koszyku. :]
A swoją drogą. Pisze tutaj, że przechodzili z tps i systemu osłon, potem fpp i systemu osłon a potem bez nich. To po co wklejali filmik, pokazujący przebieg prac człowieka od animacji? Wyraźnie było widać, jak gość się chował i co chwilę wychylał. W sumie jednak lepiej pokazać to, co nie będzie w grze, lecz pracowano nad tym...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.12.2010 o 13:36, Cr3ativ napisał:

Prościej mówiąc wyszedł by klon Gears of War : O

Jak brać przykład, to od najlepszych ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy co z tego wyjdzie, chociaż prawdę mówiąc, wolałbym pierwszą koncepcję, tj. TPP z osłonami. Mass Effect 1, 2, Gears of War to moje ulubione strzelanki. CoD, czy Battlefield też lubię, ale już nie tak bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie bardzo podoba się pomysł gry akcji FPS z system osłon ala GoW.

Nie mówię tutaj o Bulletstorm, ale o generalnym implementacji tego rozwiązania.


Grayson, czekam na Ciebie


PS Radosnych Świąt panie i panowie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I szkoda, że nie jest w trybie TPP. Taki Bolderlands jest świetny, ale w trybie TPP (można to zrobić za pomocą kilku komend) jest jeszcze lepszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.12.2010 o 13:56, Slappy napisał:

> Prościej mówiąc wyszedł by klon Gears of War : O
Jak brać przykład, to od najlepszych ;)

Nie wiem co tak epickiego w GoW że takie oceny i sławę zyskał. Dobrze że zrezygnowali z TPS i systemu osłon bo to był by klon Gears of War.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TPP to najgorszy i najgłupszy pomysł w grach (Oprócz radaru/minimapy w FPSach), a system osłon to najnudniejsza rzecz w tychże (Wystarczy lean&prone). Nienawidzę tego jak postać zasłania mi to co powinienem widzieć. Nienawidzę celowania w trybie TPP. Nie umiem wczuć się w bohatera w trybie TPP. Nigdy więcej gier w TPP!!! Jak ja bym chciał Mass Effecta w FPS, a tak niestety sekcje strzelankowe są tak nudne i beznadziejne, że z ME2 wyszedł crap.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze iż Bulletstorm poszedł w innym kierunku jak Gears of War, dzięki temu zabiegowi będzie oryginalniejszy ;] ( Dla mnie Gearsy to klasa sama w sobie; gdy pierwszy raz zagrałem w 1 gow''a na PC''cie byłem pod wrażeniem , grając w 2 i 1 gow''a na xbox''ie zrozumiałem iż w strzelanki TPP lepiej sprawdzają sie na konsoli - moim zdaniem dużo wygodniejsze sterowanie jak i dużo większa grywalność ...gdybym miał oceniać gears of war na PC dostało by ode mnie 8/10 wersja na xboxa 360 9.4/10 a Gears of War 2 9.6/10 ;P )
Czekam z niecierpliwością na Bulletstorm''a! - kupię wersję na x360 gdyż ostatnio gram tylko na konsoli ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.12.2010 o 13:56, Slappy napisał:

> Prościej mówiąc wyszedł by klon Gears of War : O
Jak brać przykład, to od najlepszych ;)


Co nie zawsze znaczy, że wyszł by to w przypadku Bulletstorm''a na dobre ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.12.2010 o 19:44, SOS_PL napisał:

Mnie bardzo podoba się pomysł gry akcji FPS z system osłon ala GoW.

Nie mówię tutaj o Bulletstorm, ale o generalnym implementacji tego rozwiązania.


Grayson, czekam na Ciebie


PS Radosnych Świąt panie i panowie :)


Rainbow Six Vegas 1 i 2 mają dokładnie takie rozwiązanie. Tylko zamiast spacji trzeba trzymać PPM, żeby się "przykleić" do osłony. Trochę to utrudnia celowanie, bo chyba żeby wycelować, trzeba nacisnąć rolkę myszy, a nie tak jak w większości FPS/TPSów - PPM. Ale to można przecież w opcjach pozmieniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niby w którym miejscu widok TPP dodaje realizmu?
Sytuacja gdy gracz jest schowany za osłoną i jednocześnie widzi co się dookoła dzieje bardziej przypomina cheat. W FPP sprawa jasna, widzę tylko to co moja postać i nie muszę się na niczyje plecy gapić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować