Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

10 gier, które w 2010 miały pecha

31 postów w tym temacie

Dnia 05.01.2011 o 19:50, Growin napisał:

A polska gra HELLION - Mystery of the Inquisition gdzie?


Tutaj w ogóle nie było nic wiadomo. IMO grę zarżnął inwestor czy potencjalny wydawca. Najpierw polityka w stylu "nic nie mówimy, nic nie pokazujemy, bo nam pomysły podkradną." Potem nagła zmiana platformy docelowej z PC na X360 a reszta to konwersje. To nie mogło się udać, nie w przypadku małego, początkującego studia. No i się nie udało.

Sam miałem okazję widzieć jakąś wczesną fazę gry zanim zacząłem pracować dla gram.pl. Wyglądało obiecująco. Szkoda, że popełniono tyle błędów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm tak trochę się "smuto" robi kiedy o tym czytam, wiele z tych gier ciekawie się zapowiadało i z wielka checią bym w nie zagrał, no i przecież mnóstwo ludzi włożyło wysiłek w tworzenie tych gier nie mówiąc już o pieniądzach wydanych na nie. No ale cóż poradzić takie rzeczy się zdarzaja, a szkoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.01.2011 o 23:45, Bambusek napisał:

Tutaj w ogóle nie było nic wiadomo. IMO grę zarżnął inwestor czy potencjalny wydawca.
Najpierw polityka w stylu "nic nie mówimy, nic nie pokazujemy, bo nam pomysły podkradną."

Akurat z tym to nie ma się co dziwić. Najlepszy element w Cryoastasis: Arktyczny sen, to jeden z "unikalnych" elementów Hellion.

Dnia 05.01.2011 o 23:45, Bambusek napisał:

Potem nagła zmiana platformy docelowej z PC na X360 a reszta to konwersje. To nie mogło
się udać, nie w przypadku małego, początkującego studia. No i się nie udało.

Ale ponoć gra nie została skasowana, tylko "zamrożona". Może coś z tego wyniknie, bo szkoda, żeby taka gra się zmarnowała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda mi że Project Mailo nie wyszedł....Przecież to był by krok w stronę nowych gier mmo, jeszcze większej interakcji....Wyobraźcie sobie że Kinect został by tak zaprogramowany że zamiast Mailo był by tam 2 gracz z innego domu i razem chodzicie po jakimś zamku...Gry logiczne z pełną interakcją....Z czasem 3D...To była głupota Microsoftu...lub też to przemyśleli i robią to co powiedziałem ale potajemnie by konkurencja nie zjechała pomysłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2011 o 13:57, Growin napisał:

Ale ponoć gra nie została skasowana, tylko "zamrożona". Może coś z tego wyniknie, bo
szkoda, żeby taka gra się zmarnowała.


StarCraft: Ghost też teoretycznie był tylko zamrożony, podobnie jak Powrót Białego Wilka :) Ale ja zupełnie nie wierzę, że te gry się pojawią kiedykolwiek.

Wiesz, ja rozumiem ostrożność i pilnowanie swoich tajemnic, ale przez długie miesiące jedyne co było na stronie gry to render katedry. Lokacja pewnie na jakieś 20 minut gry, a wykonanie tego musiało pożreć dużo kasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Call of Juarez 3. A co zostało do opowiedzenia?UWAGA SPOILER POPRZEDNICH CZĘŚCI. "Więzy krwi" będąc prequelem mówiły o losach McCallów po ucieczce z wojska. W pierwszej części Ray jest już dość stary. Trudno wyobrazić sobie powieść o losach pomiędzy, chyba, że jeden z nich porzucał sutannę i lubił wyskoczyć postrzelać, a drugi nie umiał usiedzieć na farmie. No chyba, że zrobią o tym młodym Meksykaninie z 1., ale on raczej mi nie wyglądał na materiał na rewolwerowca pokroju Ray''a i Thomasa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie te przypadki świadczą o tym, że (wbrew "antypirackiej" propagandzie) robienie gier to GIGANTYCZNY INTERES i kupa szmalu. Skoro firmy stać na zmarnowanie kilkudziesięciu mln dolarów - to znaczy że gdzie indziej muszą te pieniądze zarabiać!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2011 o 22:40, xxxtonyxxx napisał:

Wszystkie te przypadki świadczą o tym, że (wbrew "antypirackiej" propagandzie) robienie
gier to GIGANTYCZNY INTERES i kupa szmalu. Skoro firmy stać na zmarnowanie kilkudziesięciu
mln dolarów - to znaczy że gdzie indziej muszą te pieniądze zarabiać!


Oczywiście, że to jest gigantyczny interes, a firmy produkujące gry to wielkie kompanie są. Tylko tutaj nie chodzi o to, że te firmy "stać na marnowanie milionów dolarów". Gdyby było na to stać to by te gry powychodziły na rynek. Chodzi o to, że koncernów nie stać na wkładanie kolejnych zielonych w niepewny projekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

żadnym z wymienionych tytułów się nie interesowałam, ale~>
1) Midnight Club - gdyby wyszedł na rynek, całkiem możliwe, że bym zakupiła do swojej kolekcji ( pierwsza ''część'' tej gry na prawdę mi się spodobała :) )

2)Peter Molyneux ma niesamowitą wyobraźnię. Pomysł z Milo ... wow, I''m amazed.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować