Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dragon Age II - zobacz materiał z tworzenia nowej gry BioWare

24 postów w tym temacie

Czy tylko mi ten rodzaj narracji wydaje się nie pasować do gry RPG? Ciekawe też, jak sobie poradzą z dwiema wersjami opowieści krasnoluda i jak to zaimplementują... Hm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2011 o 16:16, Witka1995 napisał:

LOl ja to juz widziałem chyba nawet z dwa tygodnie temu.


Nie każdy widział, np. Ja

Muszę przyznać, że powoli zaczyna mi się podobać DA2 głównie przez zmianę systemu walki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2011 o 16:16, Witka1995 napisał:

LOl ja to juz widziałem chyba nawet z dwa tygodnie temu.


Ja również nie widziałem, i byłem zainteresowany tym materiałem : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2011 o 16:07, Zdenio napisał:

Czy tylko mi ten rodzaj narracji wydaje się nie pasować do gry RPG? Ciekawe też, jak
sobie poradzą z dwiema wersjami opowieści krasnoluda i jak to zaimplementują... Hm.


a grałeś ty kiedyś w prawdziwego RPG? Przy stole, z kostkami i kartami postaci? Bo jesli nie, (co wynika z Twojej wypowiedzi) to podpowiem, że klasyczne RPG mają narrację i jedną postać która o wszystkim opowiada i wszystko opisuje.

pozdrawiam, znawco :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filmik mało ciekawy i nie przekonał mnie do tej gry chociaż mam w domu DA i Przebudzenie , brat całość skonczył a mi nie przypadła do gustu , zbytnio nie lubie RPG gdzie się prowadzi drużyne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marketing DA leży i kwiczy...

DA było promowane jako brutalne i dojrzałe... Na wyrost, ale doceniono je za coś zupełnie innego.

DA2 zaczęto promować od jednego gameplay''u walki, w wersji odrealnionej, pełnej krwi i latających kończyn - efekt dokładnie taki sam.

Trzeba było zacząć od fabuły i sposobu prowadzenia historii, jednocześnie podkreślając, że nie wszystko za co de facto DA:O doceniono poszło na śmietnik.

Ech... Innymi słowy - o wiele za późno obudzili się z promowaniem tego, co się liczy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gadają o konsekwencjach wyborów, a przykładu nie podali żadnego, za to rozpierduchy nie zabrakło...

Nawet nie poprawili tego durnego zakrwawienia postaci, nadal wygląda to beznadziejnie (pierwszy mod w DA:O jaki zainstalowałem to ten na minimalizację krwi).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.01.2011 o 18:32, ShinAd napisał:

DA było promowane jako brutalne i dojrzałe... Na wyrost, ale doceniono je za coś zupełnie
innego.

>
do dziś nie wiem za co. Chyba za to, że od strony RPG nie jest takim totalnym crapem jak ME2.
A ''nacisk na konsekwencje wyborów''.. znaczy będą nas komentować NPC "o ty zły niedobry, więcej z tobą nie pracuję" co widzieliśmy już w pierwszym BG? Bo systemu z prawdziwego zdarzenia, taki jak był w Alpha Protocol czy choćby w wieśku to jakoś bym się nie spodziewał po kreatywnych inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2011 o 20:05, dark_master napisał:

Alpha Protocol czy choćby w wieśku to jakoś bym się nie spodziewał
po kreatywnych inaczej.

System wyborów w Wiedźminie był w takim samym stopniu przereklamowy, jak w Dragon Age.
Co do samego materiału- zapowiada się to bardzo fajnie, a taki system narracji pozwala na różne ciekawe zabiegi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po tym materiale widać, że twórcy zrozumieli swój błąd i teraz szumnymi zapowiedziami jakim to genialnym cRPG DA II będzie próbują sobie zaskarbić preordery hardcorowych graczy. Pewnie jakiś skutek to odniesie, ale każdy kto grał w poprzednią część zdaje sobie sprawę, że to już nie będzie to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2011 o 17:31, Maczek007 napisał:

> Czy tylko mi ten rodzaj narracji wydaje się nie pasować do gry RPG? Ciekawe też,
jak
> sobie poradzą z dwiema wersjami opowieści krasnoluda i jak to zaimplementują...
Hm.

a grałeś ty kiedyś w prawdziwego RPG? Przy stole, z kostkami i kartami postaci? Bo jesli
nie, (co wynika z Twojej wypowiedzi) to podpowiem, że klasyczne RPG mają narrację i jedną
postać która o wszystkim opowiada i wszystko opisuje.

pozdrawiam, znawco :)


Nie, nie bawią mnie takie hardkorowe zabawy. Ale nie zrozumieliśmy się - nie chodzi mi o sam fakt, że narracja jest (bo to oczywiste), tylko o sposób, w jaki będzie prowadzona. Długi okres czasowy, przeskoki z jednego wydarzenia do drugiego z roczną przerwą, nie wiadomo nawet czy wszystko będzie chronologicznie, może będą też flashbacki - a erpegi przyzwyczaiły nas raczej do ciągłości narracji, a nie takich eksperymentów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.01.2011 o 20:18, Kopiec napisał:

System wyborów w Wiedźminie był w takim samym stopniu przereklamowy, jak w Dragon Age.

bez przesady, w wieśku co najmniej dwa razy musiałeś się opowiedzieć po jednej, wcale nie lepszej stronie, a w DA zawsze istniała świętojebliwa droga. Nawet na zjeździe możnych, choć tam ''idealne'' rozwiązanie było lekko zakamuflowane w wątku alistara.

Dnia 12.01.2011 o 20:18, Kopiec napisał:

Co do samego materiału- zapowiada się to bardzo fajnie, a taki system narracji pozwala
na różne ciekawe zabiegi.

na przykład przechodzenie tego samego etapu dwa razy, raz z setką przeciwników, a raz tylko z dwudziestką i możliwością pozbycia się pięciu dyplomacją. Albo, jeśli wybory faktycznie miałyby znaczenie dopiero po godzinie gry, wciskałoby się magiczny przycisk ''powrót do tawerny'' gdzie zamiast przechodzić kilka etapów od nowa by zmienić konsekwencje wyboru, odzywałby się krasnolud i mówił ''to nie było tak!'', następuje powtórzenie sceny z dylematem, a my możemy wybrać jeszcze raz i poznać nowe konsekwencje od razu ;p
Doprawdy nie oszukujmy się, że Bioware może czymś zaskoczyć w kwestii fabuły, skoro nie udaje im się to już od 6 gier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować