Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

"Oczami necromorpha" - zwiastun trybu multiplayer gry Dead Space 2

12 postów w tym temacie

Dosyć dziwnie to wygląda :P ale za to ciekawe jest to urozmaicenie pod względem wyboru necromorpha ;] każdy z nich posiada wyjątkowe umiejętności co jest miłym zaskoczeniem. Chociaż jak widzę- gdy necro doskoczy do przeciwnika to ten nie ma już szans, gdyż jedynym ratunkiem są celne strzały z odległości. Troszkę to nieuczciwe jak się taki necro rzuci to już koniec zabawy. Ciekawa jestem jak się będzie grało w multi ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.01.2011 o 23:26, Oka91 napisał:

Dosyć dziwnie to wygląda :P ale za to ciekawe jest to urozmaicenie pod względem wyboru
necromorpha ;] każdy z nich posiada wyjątkowe umiejętności co jest miłym zaskoczeniem.
Chociaż jak widzę- gdy necro doskoczy do przeciwnika to ten nie ma już szans, gdyż jedynym
ratunkiem są celne strzały z odległości. Troszkę to nieuczciwe jak się taki necro rzuci
to już koniec zabawy. Ciekawa jestem jak się będzie grało w multi ;]


Tak samo jak w L4D2, wskakuje hunter, smoker, jockey i jak Cię złapią, to jedyną szansą na przeżycie jest aby pozostałe osoby z drużyny Ci pomogły. Dlatego trzeba będzie współpracować, co jest bardzo fajnym dodatkiem w grze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem współpraca w sieciowych FPSach to powinna być podstawa, a nie siekanina jak się patrzy.
Chyba, że mówimy tu o np. Quake''u III - tutaj szybka akcja to podstawa ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że osobiście nie widzą w tym nic niekonwencjalnego...

za to osobiście dobił mnie trochę opis >klas "postaci" (cudzysłów zamierzony)<, który jest niemal tak entuzjastyczny jak nic nie mówiący ... "Spitter - jedyna samica w tym zestawieniu - równie niebezpieczna jak reszta"... no proooszę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic specjalnego nie widziałem w tym trailerze, najbardziej mi brakuje ewoluowania potworów z słabej klasy na potężniejszą, albo szybszą (do wyboru najlepiej) z punktów za zabitych przeciwników, tak jak to zrobili w starej darmowej grze fpp Tremulous.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na DS2 czekam, bo jedynka mi się podobała, ale na chwilę obecną ten MP wydaje się być wciśnięty na siłę, bo tak chciało EA...

W porównaniu do genialnego MP w L4D2 to wygląda biednie, niby różne te necromorphy, ale jednak wyglądają na bardzo podobne, wszystkie mocne w zwarciu, wszystkie szybkie i zwinne itd. We wspomnianej grze Valve każdy zarażony to zupełnie inne strategie grania i do tego obie strony muszą mocno stawiać na współpracę praktycznie przez cały czas (przez co to L4D2 jest strasznie grywalne, coś jak PVP w Guild Wars ;)).

No ale zobaczymy jak to wyjdzie ostatecznie, na chwilę obecną liczę głównie na SP w tej grze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdy przeczytałem, że będzie łaził przez wentylacje i widział ludzi przez ściany to mi się tak jakoś skojarzył z obcym z AvP (całkiem niezłe multi ma swoją drogą), a jak jeszcze zobaczyłem, że jeden z necromorphów łazi po ścianach to już całkowicie. Co do klas "postaci" wszystkie wyglądają ciekawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2011 o 00:00, Cadeus napisał:

Moim zdaniem współpraca w sieciowych FPSach to powinna być podstawa, a nie siekanina
jak się patrzy.
Chyba, że mówimy tu o np. Quake''u III - tutaj szybka akcja to podstawa ; )

hhmm wydawało mi się, że DS2 to survival horor TPS a nie FPS - już sam widok zza pleców o czymś świadczy.Co do multi to granie necromorphami wygląda bardzo ciekawie, każdy z innym zestawem do zabijania :) i grać w teamie też można... już nie mogę się doczekać, jeszcze tylko 7 dni do wysyłki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2011 o 00:07, Axel_Yellow napisał:

Przyznam, że osobiście nie widzą w tym nic niekonwencjalnego...

za to osobiście dobił mnie trochę opis >klas "postaci" (cudzysłów zamierzony)<,
który jest niemal tak entuzjastyczny jak nic nie mówiący ... "Spitter - jedyna samica
w tym zestawieniu - równie niebezpieczna jak reszta"... no proooszę...


Z doświadczenia wiem, że większość samic jest bardziej niebezpieczna :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no, no.. ten trailer zwrócił moją uwagę na tą (tę?) grę. Nie interesowałem się tego typu grami ale chyba najwyższy czas zacząć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować