Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Let`s Rock! Gearbox ujawnił datę premiery Duke Nukem Forever!

72 postów w tym temacie

Dnia 22.01.2011 o 18:33, Tenebrael napisał:

No cóż, zobaczymy. Na razie zapowiada się wyśmienicie.


zapowiada się świetnie, ale i tak 3/4 posta marudzenie. Skoro grę kupisz, to może poczekajmy na nią? Najlepszym sposobem jest unikanie spoilerów i filmów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.01.2011 o 20:07, Chester001 napisał:

Czy będzie edycja kolekcjonerska ?
A jeśli tak to czy będzie płyta dvd z filmem jak powstawał duke ?
Mam nadzieje że coś tam solidnego dadzą... z tego co słyszałem i czytałem... ci co czekają
na duka mają już sporo lat.. ;) więc mam nadzieję że dodatki też bedą na określonym poziomie....


W edycji kolekcjonerskiej spodziewam się pisuaru, albo, albo cygara, albo... czerwonej koszulki i okularów....

B-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2011 o 00:57, Vojtas napisał:

> No cóż, zobaczymy. Na razie zapowiada się wyśmienicie.

zapowiada się świetnie, ale i tak 3/4 posta marudzenie. Skoro grę kupisz, to może poczekajmy
na nią? Najlepszym sposobem jest unikanie spoilerów i filmów.


Czepiasz się słówek, a wyjaśnienie jest banalnie proste. OGÓLNIE gra zapowiada się wyśmienicie, choć jest kilka detali, które wzbudzają mój niepokój. Byłem pewien, że każdy rozgarnięty człowiek zrozumie, o co mi chodzi - widać się jednak myliłem.

A forum jest po to, by o grze rozmawiać, dzielić się nie tylko opiniami o grze, ale i oczekiwaniami, wątpliwościami, czy przewidywaniami. Więc nie rozumiem, o co Ci w zasadzie idzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ze niektorzy kompletnie nie lubią QTE. Ja jednak sądze, ze jak jest ciekawy fragmencik raz na jakiś dluzszy czas (nie nasrane nim jak np w Fahrenheit xD) to nie jest to zle. IMO wrecz przeciwnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2011 o 10:30, Zgreed66 napisał:

Rozumiem, ze niektorzy kompletnie nie lubią QTE. Ja jednak sądze, ze jak jest ciekawy
fragmencik raz na jakiś dluzszy czas (nie nasrane nim jak np w Fahrenheit xD) to nie
jest to zle. IMO wrecz przeciwnie.


Hymmm, może ujmę to tak. Nie mam nic przeciwko samemu QTE. Uważam jednak, że takie sekwencje nie pasują do gier FPS. Do jakichś bardziej przygodówkowych TPS''ów - owszem, jednak moim zdaniem w FPS niepotrzebnie wprowadzają pewien przerywnik.

Aczkolwiek, jeżeli sekwencje te zostaną zrealizowane dobrze, i nie będą stałą częścią gry, a jedynie pełniły rolę krótkiego przerywnika raz na jakąś godzinę gry, to nie widzę problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2011 o 15:00, Zgreed66 napisał:

Hmm, musi być CoDopodobny? Przejscie gry ma zajmowac 6h? Czy musi być okrojony, by reszte
gry wydać jako DLC? Nie ma powaznej fabuły? Grafika będzie nie teges? Dziwne gadanie.
Jak bedzie świetny i zapewniał mase rozrywki, to dopiero będzie mozna mieć banana na
ryju.


Dla mnie CoD''y jako gry skończyły się na World at War - dalej to już robienie z graczy dziecka (tak, chodzi mi tu o prowadzenie za rączkę na każdym kroku) więc według mnie akurat dzisiejszy standard shooterów jest mocno uproszczony i nie dostarcza już tyle rozrywki co dawniej. Pamiętam nie tak dawny tekst na gramie gdzie pokazano porównanie budowy poziomów dzisiaj i dawniej - kiedyś może były mało skomplikowane przy tworzeniu, ale kazały się zastanowić nad tym co się robi, a teraz każdy element jest mocniej dopracowywany, ale znika potrzeba używania mózgu przy nich. Ja oczywiście mam nadzieję że się mylę i że jednak DNF będzie coś wart.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2011 o 11:47, Lukas_Unspoken napisał:

Dla mnie CoD''y jako gry skończyły się na World at War - dalej to już robienie z graczy
dziecka (tak, chodzi mi tu o prowadzenie za rączkę na każdym kroku)

wydawalo mi sie, ze juz modern warfare1 takie bylo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2011 o 11:47, Lukas_Unspoken napisał:

/ciach/


Widzialeś, jak prowadzona jest gra w DNF? Bo ja nie. Tylko pakazali urywki.
Jak piszesz, ze DNF jest stary i w ogole i dzisiaj sie robi calkiem inne gry itd. To ja sie pytam WTF!
Gdzie tu są proste mapy -> jedziesz na chama do przodu na zlamanie karku; 6h przejscie gry, dlc itd. Regen hp?
Będzie do dupy, bo bedzie jak nowa gra, czy bedzie do dupy bo stary?

Dnia 23.01.2011 o 11:47, Lukas_Unspoken napisał:

Pamiętam nie tak dawny tekst na gramie gdzie pokazano porównanie
budowy poziomów dzisiaj i dawniej


Wszystko zalezy od tego jak jest zrobiona gra. Przykladowo FEAR jest swietny, ale praktycznie zadnych rozgalezien nie ma. Mapa moze być prosta jak budowa cepa, ale tutaj raczej sie rozchodzi jak ona jest rozbudowana sama w sobie, czy jest sie prowadzonym za raczke itd. Do tego cała otoczka jest wazna. Klimat, strzelanie, zabawa itd. regen hp

To jest jak z nawigacją GPS. Jechales kiedys z nią? :P
Jak kiedys jezdziles z mapą, to wiecej myslales i patrzyles gdzie jedziesz - zapamietales trasę - miales lepszą orientację. Z gpsem? Tu w lewo, tu w prawo. Tu rondo i prosto... i potem nie wiesz gdzie "jestes" i jak dojechales :)

W grach jest to samo. Lecisz prosto, nawet nie wiesz gdzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2011 o 10:18, Tenebrael napisał:

Czepiasz się słówek, a wyjaśnienie jest banalnie proste. OGÓLNIE gra zapowiada się wyśmienicie,
choć jest kilka detali, które wzbudzają mój niepokój. Byłem pewien, że każdy rozgarnięty
człowiek zrozumie, o co mi chodzi - widać się jednak myliłem.


Do mnie pijesz? Bo ja akurat zrozumiałem, co budzi Twój niepokój. Chodziło mi o coś innego: mianowicie o to, że w większości Twoich wypowiedzi na forum czuć niepokój. ;) Nie bierz tego do siebie, po prostu uważam, że czasem należy się odgrodzić od hype''u barierą i o detalach dowiedzieć się z samej gry. Pesymizm w powietrzu ma to do siebie, że jest zaraźliwy. Wiem, że pokusa, by zobaczyć, co tam dewsi nam szykują, jest wielka, ale niespodzianki są również bezcenne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2011 o 13:52, Zgreed66 napisał:

> /ciach/

Widzialeś, jak prowadzona jest gra w DNF? Bo ja nie. Tylko pakazali urywki.
Jak piszesz, ze DNF jest stary i w ogole i dzisiaj sie robi calkiem inne gry itd. To
ja sie pytam WTF!
Gdzie tu są proste mapy -> jedziesz na chama do przodu na zlamanie karku; 6h przejscie
gry, dlc itd. Regen hp?
Będzie do dupy, bo bedzie jak nowa gra, czy bedzie do dupy bo stary?


Jeżeli DNF będzie podobny do większości dzisiejszych fpsów to gra znacznie na tym straci... z gameplay''a ujawnionego niedawno zauważyłem, że klimat starych Duke Nuken''ów pozostał... nawet troszkę go nawet podkręcono. A elementy z faktycznej rozrywki (czyli mucenie wszystkiego co się poruszy i ma "paskudny ryj") troszkę rozbudowano (troszkę to przypomina Bulletstorm - ale w bardzo pierwotnej postaci) i to dalej idzie w klimatyczność DNF''a... byle tak dalej to gra będzie na prawdę grywalna.

Dnia 23.01.2011 o 13:52, Zgreed66 napisał:

> Pamiętam nie tak dawny tekst na gramie gdzie pokazano porównanie
> budowy poziomów dzisiaj i dawniej

Wszystko zalezy od tego jak jest zrobiona gra. Przykladowo FEAR jest swietny, ale praktycznie
zadnych rozgalezien nie ma. Mapa moze być prosta jak budowa cepa, ale tutaj raczej sie
rozchodzi jak ona jest rozbudowana sama w sobie, czy jest sie prowadzonym za raczke itd.
Do tego cała otoczka jest wazna. Klimat, strzelanie, zabawa itd. regen hp

To jest jak z nawigacją GPS. Jechales kiedys z nią? :P
Jak kiedys jezdziles z mapą, to wiecej myslales i patrzyles gdzie jedziesz - zapamietales
trasę - miales lepszą orientację. Z gpsem? Tu w lewo, tu w prawo. Tu rondo i prosto...
i potem nie wiesz gdzie "jestes" i jak dojechales :)

W grach jest to samo. Lecisz prosto, nawet nie wiesz gdzie :)


No FEAR nie jest typowym przedstawicielem shooterów tych czasów (w sensie że nie jest to bezsensowna strzelanina) dlatego marka uchodzi za pewien unikat wśród tego gatunku gier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2011 o 16:31, Lukas_Unspoken napisał:

Jeżeli DNF będzie podobny do większości dzisiejszych fpsów to gra znacznie na tym straci...
z gameplay''a ujawnionego niedawno zauważyłem, że klimat starych Duke Nuken''ów pozostał...
nawet troszkę go nawet podkręcono. A elementy z faktycznej rozrywki (czyli mucenie wszystkiego
co się poruszy i ma "paskudny ryj") troszkę rozbudowano (troszkę to przypomina Bulletstorm
- ale w bardzo pierwotnej postaci) i to dalej idzie w klimatyczność DNF''a... byle tak
dalej to gra będzie na prawdę grywalna.


Ostatnio w innym temacie pisalem co sprawia, że CoD jest taki do dupy.
http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=64728&pid=26

I tak im bardziej będzie odmóżdżający. Tym będzie gorszy. Właśnie o to mi chodziło, że zachowają to co najważniejsze aby gra była mega, mega grywalna. W koncu to Gearbox - oni się znają na strzelaniu :]
Z drugiej strony ten piekny, piekny jedyny w swoim rodzaju klimat. Który najprawdpodobniej pozostał i to mi się w Duke''u najbardziej podoba.

Dnia 24.01.2011 o 16:31, Lukas_Unspoken napisał:

No FEAR nie jest typowym przedstawicielem shooterów tych czasów (w sensie że nie jest
to bezsensowna strzelanina) dlatego marka uchodzi za pewien unikat wśród tego gatunku
gier.


Tutaj sie teraz pojawia co tak na prawdę pieprzą w nowych grach. FEAR; Doom 3; Quake 4; Half-life2 To prawie to samo co CoD, Wolfenstein czy Crysis. Tylko po prostu, nie są tak bezmózgo wykonane, czy nie sa tak zrobione na odpierdziel aby bylo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować