Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

W The Elder Scrolls V: Skyrim zobaczymy "apple`owskie" menu

27 postów w tym temacie

Apple... na samą nazwę tego amerykańskiego (s)hitu otwiera się nóż w kieszeni... Nie to, że mnie nie stać na ich sprzęt, mam lepszy i nie narzekam. Co do samego menu, to czuję, że tutaj się nie sprawdzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale mnie irytuje to upraszczanie, zastanawia mnie komu nie pasował system z morrowinda, czy już uproszczony system z obliviona. Czy już naprawdę trzeba chwytać się brzytwy, by zwiększyć klientele?
Czy wszystko musi być stylizowane na produkty Apple? Dobija mnie ta skrajna komercjalizacja...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.01.2011 o 18:27, Emeltener napisał:

Ale mnie irytuje to upraszczanie, zastanawia mnie komu nie pasował system z morrowinda,
czy już uproszczony system z obliviona. Czy już naprawdę trzeba chwytać się brzytwy,
by zwiększyć klientele?
Czy wszystko musi być stylizowane na produkty Apple? Dobija mnie ta skrajna komercjalizacja...


Zalezy co i jak. Jezeli przez uproszczenie interfejsu, mają na myśli uporządkowanie go, a nie pojdzie za tym uproszczenie mechaniki. To czemu, nie? Choc pewnie pojdzie, ale uporzadkowany interface nigdy nie bedzie zly.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pod pewnymi względami Mac jest niezastąpiony, a pod innymi Windows czy Linux. To po pierwsze.
Po drugie: mówiłem to ze sto razy, powiem sto pierwszy. Ameryka i USA to wspaniałą część świata i przestańcie bez przerwy obrażać Amerykanów. Nie wiem czy chcecie się dowartościować, czy to syndrom ''starej hondy na światłach'', która za wszelką cenę musi wyprzedzić i ''upokorzyć'' kierowcę BMW, żeby pokazać sobie, że jego stara Honda jest lepsza od beemki. Zamiast marzyć o tym, że kiedyś może mieć BMW, będzie sobie wmawiać, że te beemki nie są nic warte bo spokojnie je wyprzedza na światłach swoją starą Hondą.
Mam w każdym razie nadzieję, że nie chcesz się tym dowartościowywać.

@Emeltener: Zapewne komuś nie pasował, bo go zmieniają. Gdyby nie ta 'zła' komercjalizacja to Skyrim pewnie nigdy by nie powstał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sposób żeby łatwo zarobić pieniądze. Program opiera się na bannerze i na znajomych. Jedyne co trzeba mieć to otwarty banner i to wszystko. Dodatkowo bonusowe punkty za różne gry;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie przypominam sobie żeby w którejś z ich wcześniejszych gier były jakiekolwiek problemy z przeglądaniem ''dużych ilości danych''.Może użytkownicy konsol czegoś znów nie ogarniają?Mam przeczucie, że to przewijanie ikonek może się okazać bardziej czasochłonne.Ale design bardzo mi się podoba- znacznie to ładniejsze od interfejsów Obliviona czy Morka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PAMIĘTAM THE DEVIL INSIDE !
: D

Ale...tak, tam inwentarz miał taką samą formę, tak samo jak w kilku pierwszych Tomb Riderach ( zdaje się że do "Chronicles" )


A odnośnie treści newsa : zaiste, po prostu niesamowite.

O JEJ !

O RANY.

O KURCZE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam styczności ze sprzętem Apple''a nigdy nie miałem i sam tekst widocznie jest kierowany do tych tylko, co mieli z nim kontakt. Ja niewiele zrozumiałem, ale dość. Nie mam pojęcia gdzie w TESach występują ogromne ilości danych, w Skyrim miało nie być klas postaci, a w tekście jak byk widnieje: "Całość została przedstawiona jako nocne niebo, a poszczególne klasy i skille". Nie narzekam jeszcze na ten satelitarny widok mapy, bo może to się okazać fajne, ale na razie mnie to niepokoi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mega duze obiekty i zmniejszenie ich ilosci do kilku naraz na ekranie zwieksza szybkosc przegladania duzej ilosci danych? myslalem, ze jest odwrotnie, ale co ja tam wiem :P, moze zle zrozumialem o co im chodzi patrzac na ten jeden screen, bo itunes to ja nigdy nie uzywalem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.01.2011 o 18:44, Kretoszczur napisał:

Pod pewnymi względami Mac jest niezastąpiony, a pod innymi Windows czy Linux. To po pierwsze.
Po drugie: mówiłem to ze sto razy, powiem sto pierwszy. Ameryka i USA to wspaniałą część
świata i przestańcie bez przerwy obrażać Amerykanów. Nie wiem czy chcecie się dowartościować,
czy to syndrom ''starej hondy na światłach'', która za wszelką cenę musi wyprzedzić i
''upokorzyć'' kierowcę BMW, żeby pokazać sobie, że jego stara Honda jest lepsza od beemki.
Zamiast marzyć o tym, że kiedyś może mieć BMW, będzie sobie wmawiać, że te beemki nie
są nic warte bo spokojnie je wyprzedza na światłach swoją starą Hondą.
Mam w każdym razie nadzieję, że nie chcesz się tym dowartościowywać.

@Emeltener: Zapewne komuś nie pasował, bo go zmieniają. Gdyby nie ta ''zła'' komercjalizacja
to Skyrim pewnie nigdy by nie powstał.



Bo honda jest lepsza od "beemki"? A co do Skyrim - już widzę, jak wszystko zostanie uproszczone specjalnie pod konsole. Potem wydadzą tony DLC, a ze starej dobre serii TES stanie się to, co ze Splinter Cell (ze super skradanki, zamieniła sie w zwykłą, prostą strzelankę do dzieci).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.01.2011 o 20:08, Degrad napisał:

mega duze obiekty i zmniejszenie ich ilosci do kilku naraz na ekranie zwieksza szybkosc
przegladania duzej ilosci danych? myslalem, ze jest odwrotnie, ale co ja tam wiem :P,
moze zle zrozumialem o co im chodzi patrzac na ten jeden screen, bo itunes to ja nigdy
nie uzywalem...


Wszystko zalezy od podzialu na grupy i liość pierdól w tych grupach.

Wyobraz sobie, wybor menu w pierwszych gier z serii Tomb Raider. Kazda z nich prowadzi do innego pod menu.
Jak dla mnie fajna sprawa. Cóż szczegolnie kierowane w strone, ale jak będzie to sprawnie i szybko chodzić, mycha bedzie to tez bedzie fajnie fukcjonować myslę. Wszytko pod jednym przyciskiem w jednym oknie, a nie pod kilkoma jak w Morro, albo Obli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Menu w Morrowindzie było dość toporne, dobrze że szuka się nowych rozwiązań. Na ile się uda - okaże się po premierze. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.01.2011 o 20:56, Outlander-pro napisał:

Jasne. Zróbmy pierdyliard zbędnych i nieczytelnych menusów. Co z tego, że niepraktyczne
- wygląda fajoffo!

Chciałbym dostać tych geniuszy w swoje ręce :F


Construction Set i gracze naprawią błędy twórców i po kłopocie. Nie będzie się podobać, to ludzie to zmienią. Nie ma co na razie narzekać, jak się tego w akcji nie widziało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować