Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zobacz początek Killzone 3

14 postów w tym temacie

Szkoda, że nie będę miał możliwości w zagranie. Nawet się zastanawiałem czy nie kupić znów PS3, ale to już byłaby lekka przesada dla 1 gry...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2011 o 12:01, odzio_PL napisał:

Pysznie xD. Szkoda tylko że filmik po niemiecku...

Bóg zapłać, że pierw przeczytałem twój komentarz, nie wiem dlaczego ale niemieckie dubbingi są dla mnie najgorsze. Już bardziej wole czeskie, można się nawet na nich uśmiać ale niemieckie blee<nie to bym miał coś do języka niemieckiego, ale nawet znajomy Niemiec mówił mi, że wolał by grać w gry z napisami i oglądać filmy z lektorem niż z takim dubbingiem>
@Pysiu, aż tak duża niespodzianka?? To ja nie chcę oglądać. :)

A tak poza tym to multiplayer<opierając się na wersji beta> jest super. Grałem u kolegi w MW2, grałem u siebie w M.A.G., o Bettlefield BC też udało mi się zahaczyć ale jednak, żadna z wyżej wymienionych mnie tak nie wciągnęła. Wczoraj najnormalniej za maniak-owałem przy tej becie ładne 4 godziny...
Z dobrym SP i takim MP to ta gra starczymi na sporo czasu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem z ciekawości, chociaż PS3 nie mam(innych konsol też nie) i nie zamierzam kupować, a w poprzednie części serii grałem bardzo sporadycznie. Zastanawiam się jednak... czy ktoś mógłby mi wyjaśnić co jest takiego fantastycznego w Killzone 3?

Ani to od dwójki znacznie ładniejsze nie jest, te fragmenty rozgrywki które zostały pokazane też jakieś miażdżące nie są... taki konsolowy laik jak ja pewnie nie odróżniłby screena z K2 od screena z K3, gdyby nie takie pierdoły jak plecaki odrzutowe i nowy główny zakapior Helghastów. Także... wtf ludzie? Czy są jakieś rzeczy, o których w przypadku tego tytułu nie wiem?

Przy serii Halo, mimo że okazję miałem grać tylko w jedynkę, to przynajmniej rozwój był widoczny i każda część mogła się pochwalić czymś w miarę oryginalnym..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak słucham tej przemowy na początku ( po niemiecku ), to mam jakieś dziwne skojarzenia z IIWŚ i pewnym Austryjakiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Killzone 3 stworzony został dla kasy- mają być fajerwerki i świetnie oddane "piękno" pola walki ;) Nie jest może produkcją zbyt ambitną (podobno), ale już w dwójce ambicje poszły w imersję rozgrywki i bitewny chaos (na pewno ;). Na tym filmiku tego nie ma, bo to w połowie statyczny fragmencik rozgrywki a w połowie CGI. Poza tym Killzone to typowy fps, który wyróżnia się jedynie tym, że znacznie bardziej czujesz ciężar ekwipunku a kamera drży i skacze kiedy wokół dzieje się źle (każda eksplozja powoduje zachwianie obrazu, podobnie jak upadek itp.).
Ale co takiego fantastycznego jest w Kz3 to nie wiadomo, bo nikt z nas tutaj nie grał w coś więcej niż betę. Na pewno samo multi jest świetne, to tyle co mogę powiedzieć ;) Usprawnień graficznych dużo nie ma (ps3 ma w końcu swoje lata), raczej detale (wnioskując z bety), kolory, tudzież oświetlenie, parę nowych efektów. Podobno tereny działań maja się powiększyć, podobnie jak liczba obiektów na ekranie (czyli krótko mówiąc więcej polygonów). Zobaczymy jak wyjdzie;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta gra w piękny sposób pokazuje, jak koncerny "dymają" pecetowych graczy. Zobaczcie ile da się wycisnąć ze stareńkiego GeForce''a 7900 i 256 (!!!) MB RAM. A teraz odnieście to do świata PC. Gdyby gry komputerowe były chociaz w połowie tak dobrze napisane i zoptymalizowane, to już dawno mielibysmy fotorealistyczną grafikę, a karty pokroju Geforce''a 580 czy innego Radeon 6970 zapewniałyby po prostu kosmos.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie da się ocenić gry dopóki się w nią nie zagra. I nie mówię tu o 5 minutach tylko o pełnym przejściu gry. I to o czym napisał Kodi, graficznie mocno nie podskoczy gdyż konsole to nie PC. Nie da się zmienić podzespołów więc i więcej mocy niż ma mieć nie będzie. Grafika i tak jest bardzo dobra do tego dochodzi jeszcze ta oprawa dźwiękowa. Jak dla mnie to to drugi FPS którego MP mnie zaabsorbuje<ten drugi to Bulletstorm>. A jak kampania dla jednego gracza będzie dobra to już w ogóle.
Ale są gusta i guściki a o nich się nie dyskutuje, Peace :)

@ModernTalking, masz racje... Niestety masz racje i to jest bardzo smutne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko cacy, tylko jeśli zoptymalizujesz kod by maksymalnie wykorzystywał konkretną architekturę, to może okazać się, że będzie działał wadliwie na innej, choćby oferowała zbliżoną moc. Albo uniemożliwisz grę tym osobom, które mają słabsze, choć wciąż mocne karty i co im wtedy powiesz? ;) Dostosowywanie softu do jednej konfiguracji rozwiązuje problem usprawniania jej pod kątem wielu różnych, a to oznacza że limitem jest tylko moc tej określonej platformy i to do niej się zbliżasz. Dostosowywanie czegoś pod np. 8600GT sprawi, że taki HD 6970 będzie się nudził, jeśli zrobisz na odwrót- większość zestawów nie uciągnie silnika i spektrum klienteli zostanie drastycznie zawężone. Druga sprawa to koszta produkcji i sama opłacalność przedsięwzięcia- nikt nie wpompuje 100ml dolków żeby zrobić grę dla 5% grającej społeczności. Imo kolejnego kroku naprzód w tej dziedzinie spodziewać się należy wraz z nadejściem kolejnej generacji konsol, która -jakby- "zabezpieczy" takie inwestycje. Grafikę w grach najczęściej równa się "do najsłabszego", a tym w perspektywie czasu stają się nie upgrade''owalne konsole. Jeśli otrzymają mocniejsze podzespoły developerzy posuną się dalej;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2011 o 13:09, elmartin napisał:

Jak słucham tej przemowy na początku ( po niemiecku ), to mam jakieś dziwne skojarzenia
z IIWŚ i pewnym Austryjakiem.


Obejrzyj sobie opening z pierwszej części. Tam zostało to zrealizowane genialnie :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować