Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Todd Howard tłumaczy, dlaczego w Skyrim nie będzie sztywnych klas postaci

13 postów w tym temacie

Tak naprawdę nigdy nie było w TES "sztywnych klas" - umiejętności można było dobierać dowolnie.
Nowy system brzmi mi trochę jak wybranie wszystkich umiejętności na umiejętności główne. W sumie nawet mi się to podoba. Nic tak nie denerwuje jak odkrycie w środku rozgrywki, że jakaś umiejętność naprawdę pasuje do naszego stylu gry, a jej nie wzięliśmy. Nowy system wydaje mi się bardziej naturalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten system w Oblivionie był głównie zły, bo za krótko się grało, żeby gra mogła zaproponować rzeczywiście dobrą klasę. Jestem nakręcony na tą grę i mam nadzieję, że nie zrobią z niej takiego Dragon Age. Jestem też ciekaw jak wytłumaczą to, że w grze jest pięć miast a nie osiem, zwłaszcza, że wśród miast które zniknęły jest co najmniej jedno ważne dla lore TESów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najsensowniejszy system klas we wszelkich grach powinien być oparty na korzystaniu ze skili, co powoduje ich wzmocnienie, czyli im więcej walczy się w melee, tym lepszym staje się w tego typu walce, im więcej strzela z łuku czy korzysta z maii, tym mocniejsze stają się te umiejętności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie lubiłem systemu rozwoju postaci z elder scrollsów. Skacząc i mieszając miksturki nabija się lvl, a potem twórcy się dziwią, że skalowanie nie działa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i tak ma być. Skrytobójca z toporem pałający się magią w końcu nie będzie jakimś dziwactwem międzyklasowym:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że stylistyka gry utrzymana będzie w nordyckich klimatach. Od czasów Rune w nic podobnego nie grałem, a bardzo lubię takie realia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też uwielbiam takie klimaty. Na szczęście twórcy zapowiadają, że tak właśnie będzie a w filmikach o tworzeniu gry i chyba z ich siedziby można zauważyć u np.: grafika same książki o mitologii nordyckiej i takie, które o niej traktują luźniej, więc ja jestem spokojny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem bardzo fajne rozwiązane tym bardziej że nadal będzie zastosowane rozwijanie umiejętności podczas ich używania. Dzięki temu każdy będzie mógł bardziej dostosować postać do swoich potrzeb. :P Obecnie zagrywam się w Obliviona i tam właśnie tego brakuje. Z góry wiem co mam rozwijać a co nie, żeby nie zepsuć sobie postaci, a jak zepsuję to pozostaje zacząć grę od nowa albo... skorzystać z modyfikacji i cheatów na zmianę klasy, rasy, znaków zodiaku itd. :) Ale to już jest takie trochę naciągane... wiem. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i bardzo dobrze, już kiedyś miałem tak w RPGu, że gram, przeszedłem 2/3 gry, a potem moja postać ciągle ginie, bo okazało się, że źle rozdałem punkty, nie ma większej durnoty niż restart z tego powodu.

Poza tym ten nowy system jest bardziej naturalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować