Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Red Faction: Armageddon - twórcy o systemie zniszczeń

5 postów w tym temacie

W Guerilla system zniszczeń budynków sprawował się bardzo dobrze jednak zdarzały się rzadkie sytuacje w stylu,że potężna masa budynku stała tylko dzięki jednej belce ją podtrzymującą.Mam nadzieję,że ten silnik poprawią,oraz że lepiej go zoptymalizują, ponieważ przy włączonych cieniach zawalanie się dużych konstrukcji naprawdę spowalniało grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z Guerillą bawiłem się całkiem nieźle, niestety cały czas grę uprzykrzały mi ciągłe zawiechy i przycinki, mam nadzieję jednak, że kolejna część serii będzie zdecydowanie lepiej zoptymalizowana i bez problemu zagram w nią na swoim komputerze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować