Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórca Splinter Cella: Gry są za długie

102 postów w tym temacie

Pan Hocking ma chyba jednak zupełnie inne pojęcie w tej kwestii niż gracze. I jeżeli chodzi o mnie, to choć ceny gier nie pozostawiam bez echa, to ja najzwyczajniej w świecie chcę długich rozgrywek, owszem FPS trwający ok. 10 godzin jest ok i nie musi być dłuższy, ale co to za gra w której ledwo zdążyłem poznać sterowanie, a już muszę ją usuwać z dysku? Nie pojmuję..


pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo bym chciał wysunąć propozycję, by produkcje następnej generacji w trybie dla pojedynczego użytkownika trwały po cztery godziny. Wiem jednak, że to nierealne
Ale to już się dzieje, nie ma potrzeby nikomu tego proponować, wszyscy twórcy o tym wiedzą.

Rzeczywistość jest jednak taka, że to w ogóle nie wchodzi w grę, jeśli wziąć pod uwagę klasycznego 18-24-letniego konsumenta, który nie dysponuje ogromnym budżetem wyłącznie na gry, a jednocześnie wymaga bogatej zawartości, mającej go skutecznie odwieść od nauki.

Jak nie dostanie dobrego singla, to zostanie mu multi, w którym też będzie tracił czas. Chyba, że na zbyt wciągający multi też już mają sposób?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę "wspaniałość" ostatniego dzieła tego pana, czyli SC: Conviction, to wnioskuję, że jak dla niego gry powinny w ogóle w trybie single być krótkie, proste, płaskie, a najlepiej, jakby tego trybu w ogóle nie było.

Ponadto, stwierdzenie owego jegomościa mnie uraża. Ton jego wypowiedzi świadczy o tym, że podchodzi do ludzi 18-24 jak do dzieci z podstawówki, niejako między wierszami mówiąc, że dojrzały (25+) gracz woli jednak coś krótszego w single.

Ponadto, co ma budżet do tego? Ja owszem, mogę sobie pozwolić na sporo gier. Ale czy to znaczy, że za pełnowartościową grę powinienem płacić ze 300 zł?

W mentalności tego człowieka widać ewidentnie żyłkę naciągacza - chciałby, by gry były krótsze, a pewnie i droższe (skoro ten budżet tak podkreśla). Najpewniej idealną dla niego sytuacją byłoby stworzenie gry na 2 h, i sprzedawanie jej za 300 zł.

Ponadto, panie Hocking, aby móc pozwolić sobie na tworzenie marnego i krótkiego singla, trzeba umieć zrobić genialny multi (vide BC2, z kiepskim single i niesamowicie grywalnym multi). Patrząc jednak na dokonania tego pana z nowym SC, widać wyraźnie, że to zdecydowanie nie ten poziom. Bo ani singla zrobić nie potrafi, ani multi.

Ale zwykle tak jest - im większe gnioty twórca wydaje, tym więcej się mądrzy, jak to też branża powinna wyglądać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie, po co aż 4 godziny ? Wystarczy początek gry i koniec .
A tak na poważnie idź weź się człowieku walnij w łeb i nie wstawaj, tacy jak ten człowiek właśnie zabijają rynek gier!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy gra z długą rozgrywką? Seria S.T.A.L.K.E.R.. Już nie liczę ile razy przeszedłem kolejne jej części. Grę można przejść w parę godzin, albo parę miesięcy. Do tego dochodzą mody. I byle więcej takich gier :) !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gry po 4 godziny ok. szczerze mówiąc to w MW2 podobało mi się to że gra nie była na siłe wydłużana i ciągle działa się niezła akcja. Ale jeżeli producenci chcieli by robić krótkie gry, to mogli by się pokusić o zmniejszenie cen gier - chodź w dzisiejszych czasach jest to równie nierealne jak króciutkie pozycje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja podobnie jak Wy wyczuwam tutaj coś w stylu: jak najkrótszy tryb single aby się za nadto nie napracować przy tworzeniu i z cenę jak największą. A później to już tylko DLC by "przedłużyć" tenże tryb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

. Patrząc jednak na dokonania tego pana z nowym SC, widać wyraźnie, że to zdecydowanie

Dnia 16.02.2011 o 18:29, Tenebrael napisał:

nie ten poziom. Bo ani singla zrobić nie potrafi, ani multi.


2 sprawy:
1. Pewnie się mylę,nie wiem.Zdaję mi się,że nad SC:C nie sprawował pieczy,tylko Jade Redmond go produkowała.
2.Multi w SC:C jest GENIALNE!!! Chyba nie grałeś w co-opa,i w ógóle w SC:C,żeby mówić takie rzeczy.Recenzenci mówią,że właśnie dla multi najlepiej kupić tą grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę że sprawdza się wsnuty przeze mnie czarny scenariusz.
Najpierw skrócenie kampanii do 4 godzin, a później w ogóle usunięcie trybu pojedynczego gracza na rzecz multi :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Splinter Cell? To Ubisoft zdaje się. To w sumie ta wypowiedź nie bardzo dziwi. U nich same takie ynteligentne typy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Przeciętny klient" aha czyli casual, który po 2h grania nudzi się hardcore''owym tytułem bo spodziewał się nie wiadomo czego, że gra poprowadzi go za rączkę, a najlepiej niech sama się przechodzi. W dobie "gier-dlc" kiedy my, gracze z prawdziwego zdarzenia domagamy się wielu godzin rozrywki, za którą płacimy słone pieniądze jakiś tam pan od SC wyjeżdża z takimi poglądami? Chce zabłysnąć w sieci? Czy nieudolnie tłumaczy porażkę swojej serii jaką jest Conviction, robiony ładnych parę lat z kilkoma przesunięciami premiery tylko po to by ostatecznie wylądować w sklepach jako przeciętniak? Aaaa no tak zapomniałem, że ten pan liczy się z przeciętnym klientem, a jaki produkt taki target...
Może użyję teraz zbyt mocnego słowa, ale nie mam ochoty patrzeć, a tym bardziej słuchać takich pajaców jego pokroju, którzy biorą przykład z Bobbicka: "Jak najwięcej odcinków serii, jak najkrótsze i jak najdroższe".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam kiedyś, jak się kupowało grę to można było być pewnym że gra będzie przesycona wielogodzinną zabawą. A teraz, nie licząc multi taki single player jak ma 5h to już norma, i człowiek się modli żeby chociaż zakończenie było (czyt. Mafia2). A resztę godzin zabawy można się spodziewać w DLC... I tak szczerze mówiąc jak za tytuł w który przyjdzie nam grać bez multi i będzie trwał 5h to wychodzi że za każdą godzinę przyjdzie zapłacić 20zł, oczywiście jak gra będzie kosztować 100zł. Jak dla mnie to stanowczo za drogo rozrywka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A teraz patrzcie BUAHAHAHAHA facet nie wie co mówi może lepiej by gry 4 godzinne były sprzedawane jako DLC wiecie: misja treningowa 9,99$; misje główne 9,99$; misje w pojazdach 12,99$; misja finałowa 14,99$ i creditsy 0,99$.

Może ten pomysł byłby jeszcze lepszy, jakby chłopcy z Acti szukali nowego eksperta do spraw sprzedaży to jestem chętny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hocking się pogubił. To co chciał powiedzieć to albo "gry w cenie chleba ale krótkie, DLC wydłużające rozgrywkę w cenie dodatków do tego chleba" albo "gry tworzone dla multi powinny mieć krótki singleplayer aby ogarnąć zasady gry". Jeśli chciał powiedzieć co innego to się pomylił...

Z cytatów na stronie wnioskuje, że chodziło o tą pierwszą wersję, ale też może to być ta trzecia.

PS
10 piw (25-30zł) może zapewnić więcej niż 5h zabawy... Czwarta opcja: Hocking propaguje zabawę z alkoholem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować