• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
DDK

Atbroker.exe i explorer.exe - Problem

Pytanie

Zakładam ten temat, ponieważ mam dosyć spory problem z uruchomieniem mojego Windowsa 7 64 bit Home Premium. Otóż po procesie logowania wyskakują okienka, że programy Atbroker.exe i explorer.exe zostały nieprawidłowo zainicjowane i jedyne, co można zrobić, to je wyłączyć. Następnie wyskakuje okienko o tym, że plik hotplug.dll znajdujący się w folderze system32 odmawia dostępu. Po tych wszystkich błędach jest tylko czarny ekran. Próbuję użyć kombinacji ctrl+alt+del i włączyć menedżer zadań, lecz pojawia się okienko, iż ten program też został nieprawidłowo zainicjowany.
W internecie znalazłem też rozwiązanie, by użyć kombinacji ctrl+alt+end, lecz niestety w moim przypadku nic się nie dzieje.
Tryb awaryjny uruchamia się bez problemów i wszystko na nim działa bez zarzutów, próbowałem w nim użyć przywracania systemu, lecz niestety nic ten proces nie działa.
Aha, błąd pojawił się ni z tego, ni z owego, na komputerze ostatnio nic nie instalowałem, więc tym bardziej nie rozumiem.
Ktoś ma jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Jeżeli tryb awaryjny uruchamia się bez problemu (tylko najważniejsze usługi)
to coś ładowane ze startem musi tworzyć konflikt.
Najlepiej w "uruchom" wpisz "msconfig"
przejdź do załadki uruchamianie i zobacz co tam siedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 20.02.2011 o 21:36, Smileyer napisał:

Jeżeli tryb awaryjny uruchamia się bez problemu (tylko najważniejsze usługi)
to coś ładowane ze startem musi tworzyć konflikt.
Najlepiej w "uruchom" wpisz "msconfig"
przejdź do załadki uruchamianie i zobacz co tam siedzi.

Zajrzałem tam, niestety nie znalazłem nic budzącego podejrzeń.
Dodam, że chyba sporo osób ma ten problem na Win 7 (a wcześniej na Viście), ale żadne z podanych rozwiązań mi nie pomaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 20.02.2011 o 21:51, DDK napisał:

Dodam, że chyba sporo osób ma ten problem na Win 7 (a wcześniej na Viście), ale żadne
z podanych rozwiązań mi nie pomaga.


Zauważyłem.
Ciężko znaleźć odpowiednie rozwiązanie, możesz przeskanować system antywirusem.
Możesz też z menu klawisza F8 wybrać opcję "napraw komputer" i naprawić uszkodzone pliki systemowe.
Ktoś tam w sieci też proponował utworzenie nowego konta w systemie Windows.
Czymś to musiało być spowodowane, może jakąś łatką.

Zapoznaj się też z tym http://www.fixexeproblems.com/file/AtBroker.exe.html
http://www.mikehouston.net/post/Win-7Vista-ndash3b-AtBrokerexe-and-Explorerexe-will-not-start.aspx

W TuneUp też jest opcja naprawy plików.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 20.02.2011 o 21:56, Smileyer napisał:

Zauważyłem.
Ciężko znaleźć odpowiednie rozwiązanie, możesz przeskanować system antywirusem.
Możesz też z menu klawisza F8 wybrać opcję "napraw komputer" i naprawić uszkodzone pliki
systemowe.
Ktoś tam w sieci też proponował utworzenie nowego konta w systemie Windows.
Czymś to musiało być spowodowane, może jakąś łatką.

Zapoznaj się też z tym http://www.fixexeproblems.com/file/AtBroker.exe.html
http://www.mikehouston.net/post/Win-7Vista-ndash3b-AtBrokerexe-and-Explorerexe-will-not-start.aspx

W TuneUp też jest opcja naprawy plików.


No więc tak, po kolei.
Po wybraniu opcji "napraw komputer", system stwierdził, że nie widzi problemów.
Nowe konto sprawiło, że nie widzę już czarnego tła, tylko niebieskie. Cóż, przynajmniej mój świat odzyskał kolory :P
Cofanie do stanów sprzed instalacji łatek nie pomaga.
Program z pierwszego linka jest płatny, a jeśli nie wiem, czy pomoże, raczej odpuszczę sobie dodatkowe wydatki.
Zaś drugi link podaje rozwiązanie, gdy ma się antywirusa CA, którego ja nie posiadam.
Ach, no i TuneUp nie jestem w stanie zainstalować w trybie awaryjnym, taka karma.
Nie mam pojęcia, co się tutaj wyrabia, kocham Microsoft.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować