Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Killzone 3 nie wycisnął wszyskiego z PlayStation 3?

17 postów w tym temacie

biorąc pod uwagę ile czasu minęło ok k2 - wcale bym się nie zdziwił gdyby rzucili coś jeszcze z tej marki na ps3, no chyba że studio rzuci siły na ngp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ci od Bulletstorm też mówili że wycisną poty z kompów, tymczasem ja na 8800gt z lekkim OC gram na najwyższych AAx8 1280x1024. Phi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedź Hulsta przedstawia coś, co uważam za olbrzymi plus przeciągającej się żywotności tej generacji konsol. Sytuacja taka wymusza w programistach kreatywność, nie pozwala im być wtórnymi i leniwymi, jak wiele razy ma to miejsce w przypadku PC-tów, gdzie często nie chce się im optymalizować gier - bo przecież na potężnych dzisiejszych maszynach i tak ruszą, a jak nie ruszą tzn. że "napotkali barierę technologiczną". Dzięki temu że rynek niejako stanął w miejscu, paradoksalnie, rozwijają się gry - ponieważ z konieczności rozwijać muszą się umiejętności tych, którzy je tworzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Grrruby
Bo ustawiłeś niską rozdzielczość, Gra wygląda pięknie zwłaszcza w dx11, AAx32 AFx8 na 1920-1080+ rozdziałce i dopier wyciśnie ci moc z kompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie takie bajki to dzieciom wciskajcie... Skoro nie wycisnęli wszystkiego, to czemu nie dali po prostu 1080p rozdzielczości? Przecież mają niby zapas mocy?

A co do optymalizacji, to zawsze jeszcze coś tam można odrobinę poprawić, coś zmysły gracza oszukać itd., ale nie ma to związku z wyciskaniem mocy z konsoli. Jak już mówiłem - jest zapas, to dajcie choćby fullHD, a jak nie dajecie, to po co te wynurzenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do Bulletstorma, miał sprawiać aby Pc jęczał ale w pełnej rozdziałce i trybie 3D. Wszybkie obliczenia 1280x1024 daje 1310720 punktów 1920x1080 to 20733600 Czyli dość sporo więcej do wyświetlenia, nie mówiąc już o 3D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2011 o 19:51, KannX napisał:

Jedynie walec drogowy jest w stanie wycisnąć z PS3 ostatnie soki. Dosłownie.

Chyba raczej trybiki..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Killzone nie ma prawa chodzic na ps3 plynnie w 1080p, to sprzet juz za stary na takie rzeczy. W momencie kiedy powstawal standardem byly rozdzialki w granicach 720p i w takiej pracuje wiekszosc gier na tym sprzecie. Moze goscie z GG sa kreatywni (Kz3 wykreca suty jakoscia grafiki), ale na czarnej magii sie raczej nie znaja ;) Zreszta Kz3 i tak jest gladkie jak pupa niemowlaka (MLAA dobrze sobie radzi z krawedziami) a tekstury daja rade (o ile nie zoomujesz z bliska na sciany);

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2011 o 20:30, kodi24 napisał:

Killzone nie ma prawa chodzic na ps3 plynnie w 1080p, to sprzet juz za stary na takie
rzeczy. W momencie kiedy powstawal standardem byly rozdzialki w granicach 720p i w takiej
pracuje wiekszosc gier na tym sprzecie. Moze goscie z GG sa kreatywni (Kz3 wykreca suty
jakoscia grafiki), ale na czarnej magii sie raczej nie znaja ;) Zreszta Kz3 i tak jest
gladkie jak pupa niemowlaka (MLAA dobrze sobie radzi z krawedziami) a tekstury daja rade
(o ile nie zoomujesz z bliska na sciany);

Wiem, że PS3 jest na taki "trening" za słabe, dlatego mówię, że podtrzymywanie ciągle tej bajki Sony (patrz GG - wewnętrzne studio Sony) o wciąż rzekomo nieujarzmionej mocy PS3 jest drażniące. Już od początku wychodziły na PS3 gry, które potrafiły chlebaka zarżnąć (patrz Lair), optymalizacja to inna sprawa i jeżeli w ten sposób się do tematu zabierać, to i potencjał NESa nie został w pełni wykorzystany ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sony opowiada te bajki od paru lat, ale jakby nie patrzec- gry wychodza im za kazdym razem nieco lepiej ;) Ta rzekoma moc ps3 to w duzej mierze zdolnosci programistow, chociaz dziwaczna architektura tej zabawki umozliwia im calkiem spore pole do popisu. To na co narzekaja studia 3-rd party to dla wewnetrzniakow Sony baza do wymyslania nowych rozwiazan. Z reszta samo robienie gier pod konkretna konfiguracje to juz duzo- optymalizacja to rzecz wazna na konsolach, dzieki niej na komponentach z przed 7 lat chodza gry, ktore normalnie nie powinny sie nawet uruchamiac. Nie mam nic przeciwko- wlasnie wypalilem 4h Killzone 3 i konsola nawet sie nie spocila ;) A ze nie w full-hd - trudno. Teraz latwo powiedziec, ale w czasach gdy powstaly pierwsze chipsety do ps3 ja jaralem sie jeszcze 6800GT ;) Strasznie szybko ten czas leci..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2011 o 12:18, trre2 napisał:

@Grrruby
Bo ustawiłeś niską rozdzielczość, Gra wygląda pięknie zwłaszcza w dx11, AAx32 AFx8 na
1920-1080+ rozdziałce i dopier wyciśnie ci moc z kompa


Ja gram w rozdzielczości 1920x1080,AAx4 i wszystko na wysokich,więcej opcji ustawień nie ma,może to się zmienia przy karcie obsługującej DirectX 11 ( ja mam DX10 ),nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W kółko to samo. Uncharted 2 też wycisnął 100 % i to też jest prawda. Wycisnął 100 % na silniku, który wtedy mieli. Jak go poprawią, dołożą swoje "nowe sztuczki", nowy silnik też wyciśnie 100 %, chociaż nie będzie to teoretyczne 100 % czystej mocy konsoli. Tak to rozumiem. Techniczny bełkot trafia do PR, a ludzie robią z igły widły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować