Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Konkurs - napisz wrażenia z dema Crysis 2 i zgarnij grę!

87 postów w tym temacie

Ściągnąłem demo z zamiarem napisania pracy na konkurs. Pograłem, zacząłem pisać i stwierdziłem, że napisać dobry artykuł o tej grze do 2000 znaków jest niemożliwe. A szkoda, bo fajny wyszedł, ale przekracza limit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2011 o 12:06, Witka1995 napisał:

Czy tekst Praca na konkurs „Wrażenia z dema gry Crysis 2” organizowany przez
Sklep Gram.pl nie wlicza się w licznik znaków?


Nie, nie wlicza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Demo Crysis 2 – wrażenia z gry
Żołnierze! Jesteście tu, by wziąć udział w testach najnowszych broni, które odbywać się będą na dwóch, specjalnie do tego celu stworzonych poligonach. Są one doskonale odwzorowane, pełne detali- to najbardziej realistycznie wyglądające poligony, jakie większość z was miała okazję oglądać! Zapewniam, iż nie uświadczycie tutaj znaczących spadków wydajności waszych maszyn, zawsze będziecie poruszać się po terenie z tą samą szybkością.
Zanim jednak przejdziecie na poligon, parę słów o regułach gry. Każdy z was będzie wyposażony w standardowy zestaw pistolet, granat i wybraną przez was broń główną. Poza tym na waszym wyposażeniu znajdzie się nanosuit 2.0. Ci, którzy czytali ulotki, wiedzą, że strój ten daje posiadaczowi super-siłę, niewidzialność, odporność na ciosy i inne drobne usprawnienia.
Z opcji nanosuita musicie korzystać bardzo ostrożnie, każda z nich czerpie bowiem określoną ilość energii z zasobów skafandra. Wymusza to działanie taktyczne i ciągłą kontrolę wskaźnika mocy. Jest to o tyle ważne, że nanosuit bez energii niczym nie rożni się od babcinego sweterka- tak więc w wypadku stracenia całego zapasu mocy tracimy jedną z broni. Na szczęście nasi inżynierowie wyposażyli nanosuit w automatyczny tryb odzyskiwania energii- uaktywnia się on wtedy, gdy nie jest włączony żaden z innych trybów. Gdy sam trenowałem na tym poligonie początkowo miałem problem z zrozumieniem kilku opcji skafandra. O ile ogarnięcie super-skoków czy też mega-prędkości nie było problemem, o tyle korzystanie z niewidzialności, czy termowizji było odrobinkę denerwujące. Okazało się bowiem, że będąc niewidzialnym, wcale niewidzialny nie jesteś, a raczej przypominasz chmurę gorącego powietrza, zaś używanie termowizji nie gwarantuje, że wypatrzysz niewidzialnego wroga z odległości większej, jakbyś polegał na zwykłym wzroku.
Aha, żołnierze. Mamy tu jeszcze bonusy dla najlepszych, czyli killstreaki. Wiecie, nalot, helikopter, zakłócanie radaru. Słowem: normalka.
Praca na konkurs „Wrażenia z dema gry Crysis 2” organizowany przez Sklep Gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować