Zaloguj się, aby obserwować  
General_Sturnn

Sposób na wygraną - Moja taktyka w WarHammer 40.000 Dawn of War

51 postów w tym temacie

Moja taktyka jest prosta - gdy gram chaosem, to jak najszybciej tworzę opętanych (naprawdę duża siła) i kilka plugawicieli jako wsparcie artyleryjskie. Mało kto przeżywa taki szturm...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Byćmoże a co do tematu moja strategia na zwyciestwo ??? Otóż jedna z moich ulubionych jest jak ja nazywam khorne''s Fury , oczywiscie dla chaosu. Poczatek jak najszybciej swiatynia chaosu i lord chaos oczywiscie nie musze mowic ze heretykow max. Narazie oszczedzamy robimy samych kultystow i szybko przejmujemy punkty ,staramy sie przejac te najblizej bazy wroga .Pamietamy o szybkiej rozbudowie jak mamy juz zbrojownie budujemy 2 -3 oddzialy marines z ciezkimi bolterami. wysylamy ich razem z lordem chaosu kiedy mamy zbrojownie 2 swiatynia chaosu i otchlan maszyny czy jak to sie tam zwie to do pojazdow. W swiatyniach chaosu robimy berserkerow Khorne''a . W miedzy czasie jezeli nie spotkalismy oddzialow przeciwnika atakujemy go nie przejmujemy sie kultystami sa tylko po to by wywiedziec sie o silach przeciwnika i co robi . W otchlani robimy plugawiciele i za 2-3 predatory Chaosu. Kiedy nasi kultysci polegna slemy naszych dzielnych berserkerow na wroga ( nie musze przypominac ze na poczatku budujemy generatory itp itd. a punkty zabezpieczamy ulepszonymi posturenkami nasluchowymi) Wrog pewnie dawno odkryl nasze umocnienia wiec jak najszybciej wysylamy naszych berserkeow i do wsparcia 3-4 oddzialy marines chaosu z ciezkimi bolterami. Staramy sie zatakowac wroga z flanki i przelamac jego szyki frontalnie atakuja tylko maszyny ,za berserkerami sa marines chaosu i szyja do wroga wsciekle z bolterow . Pamietac o dosylaniu zolnierzy i tworzeniu nowych oddzialow berserkerow . Musimy rozbic oddzialy wroga w zwarciu bo nasi czerwoni kompadre nie poradza sobie na dystans uwazamy na lorda chaosu by nam nie zginal gdzies w zamieszaniu bitewnym :) . Jezeli zrobilismy wszystko dobrze to glowne sily wroga zostaly rozbite i musza sie wycofac> bron boze nie biegnij za nimi !!! chyba nie chcesz nie milej niespodzianki w postaci spotkania z Drednotami albo innymi maszynami. Jezeli to mozliwe idz druga strona i zatakuj z flanki (Jezeli to mozliwe) . Pamietaj zrob wiecej predatorow i do ataku uwazaj na maszyny jezeli kolo je ma nie trac piechoty na nie staraj sie zniszczyc je swoimi maszynami (jesli ma ich sporo) , nie zaniedbuj rozbudowy bazy. Pamietaj o dosylaniu nowych oddzialow i badaniach. Jezeli zrobiles wszystko dobrze to odzialy przeciwnika beda gryzsc ziemie a ty niszczyc jego baze. To jest taka moja taktyka dziala tylko na noobow pamietajcie ale czasem tez na lepszych graczy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co opowiadasz, wynika, ze przeciwnik nic nie robi, tylko czeka aż ty rozbudujesz sie i wyslesz berserkerów, którzy dostępni sią na drugim levelu twierdzy.
Nie zapomnij,że marines na drugim poziomie mają największą siłe ognia ze wszystkich obeznych ras. Jeden pluton z plazmą rozwali berserkerów;p Potem, predatory, bardzo łatwo giną od ognie wyrzuni rakietowych lub od zderzenie z Derdnotem:)
Reasumując, jesli ktos równie szybko rozwija się Space Marines, ma szanse obronić się przed tego typu szturmem i przeprowadzić elastyczny atak, podczas którego na twoje jednostki uderzy Land Rider i odziały Terminatorów.
Masz w pełni rację, że taka taktyka jest doskonała do rush''a (5-8 minuta meczu), potem przewage techniczna zyskuja SM.
Jezeli juz mówimy o taktyce Chaosu, cóz wolę atakować Opętanymi i Predatorami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj tam nie mowie ze przeciwnik nic nie robi ,i powiedzialem przeciez ze to dziala tylko na noobow. A co do marines zgadza sie maja najwieksza sile ognia ale w zwarciu no co ci nozami zrobia. Poza tym Berserkerow mozna uzyc jako miecha armatniego. I nawet jesli zgina to przynajmniej troche wroga oslabia , i mowilem tez by nie zaniedbywac rozbudowy bazy ,by jak nam to nie wyszlo moc szybko przerzucic sie na produkcje innych jednostek.Powiedzialem tez by przejmowac punkty kontrolne czy jak to sie tam zwie jak najblizej bazy wroga moze nam to da na chwile przyplyw rekwizycji ,ale zmusi wroga by zostawil choc jeden oddzial z tylu. I juz mamy przewage liczebna chocby jeden oddzial moze to niewiele ale zawsze.No masz racje to jest bardzo skuteczna na poczatku rozgrywki , Gdyby Chaosowi nie zabrali zabawek echhhh>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tu wam poprzedstawiam moje taktyki:
IG:
Bulid: Bulider robi nam koszary, robimy w HQ 3x gwardziści, zbierają punkty, w tym czasie robimy drużynke dowodzenia oraz bulider nam robi elektrownie. Robimy 2x commi, dołączamy ich do gwardzistów. Do drużyny dowodzenia dodajemy priesta. Oczywiście punkty obudowywujemy.
Strategia: standardowy IG rush :D dobre przeciw SM (ale nie ASM), Eldom oraz IG. Słabe na maszynki (więc trzeba szybko raszować), Chaos i Orksiez (jak są dobrze rozbudowani).
Chaosem nie gram, eldami też nie.
Orki: Budujemy slugga, slugga i pentaka. Pentak na początku oczywiście nam robi już koszary. W chacie hłopakuff robimy shoota i meka. All rashuje.
SM: 3x scauty, bulider na początku nam robi koszarki. 2 squady Scautów ulepszamy do 3 ludków, 3 squad do 4. Zajmujemy punkty 3osobowymi scautami, te 4osobowe robią harras, nimi zniszczymy nieco eco naszego przeciwnika. Robimy w koszarach 2xsm. Obudowujemy punkty. I potem klasyczny rasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólenie rush jest według mnie jedną z lepszych taktyk w WarHammerze, choć tech też ma swoje uroki. Zwłaszcza gdy przeciwniki wogóle nie kapnie się co niszczy jego bazę. Taką technikę szczególnie polecam graczom SM, których jest wiekszość w sieci:p Ostatnio zobaczyłem nowy filmik z Dark Crusade i myslę, że z SM przerzucę się na Tau:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawiązuje tu do wyrównania sił u poszczególnych ras. Moim zdaniem już teraz IG pozostają troche w tyle brak jednostek do walki w bliskim dystansie jest wielkim minusem dla IG a np. predator chaosu z Heavi bolcami tnie w kilka sekund oddzialy gwardii :( A na pozniejszym poziomie deep strike SM lub Chaosu rozwala IG nie wpomne o eldarach:( Ma ktos moze jaką rasde na to??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.06.2006 o 20:38, dziongas napisał:

Nawiązuje tu do wyrównania sił u poszczególnych ras. Moim zdaniem już teraz IG pozostają troche
w tyle brak jednostek do walki w bliskim dystansie jest wielkim minusem dla IG a np. predator
chaosu z Heavi bolcami tnie w kilka sekund oddzialy gwardii :( A na pozniejszym poziomie deep
strike SM lub Chaosu rozwala IG nie wpomne o eldarach:( Ma ktos moze jaką rasde na to??


Co do predatorów... 2 Sentinele i załoga tego Predatora Chaosu może mi pomachać na papa, zanim zostaną żywcem usmażeni we wraku swojego czołgu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

IG nie ma szans? Jasne. Ja robię oddziały minimax (jak najmniej żołnieży jak najwięcej granatników) wychodzi taniej mamy mase granatników jak zrobimy jeszcze drużyne dowodzenia to wróg będzie miał ciężko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drużyna dowodzenia szybko pada nawet pod ostrzałem zwykłych Marines. A z dziadkiem to już nie ma szans ;P Ja jak widze dużo granatników, to rzucam dziadka na Drużyne Dowodzenia, a marines zaczynają walkę wręcz ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Granatniki? Posyłasz Chaos Lorda do walki w ręcz i po granatnikach XD albo raptorami tam wskakujesz, ewentualnie odwracasz uwage kultystami... a moja strategia na W!na?

Chaos, oczywiście duel 1v1.

Robie 2 oddziały kultystów, przejmuje nimi punkty, w tym czasie Produkuje sie chaos Lord, a po nim Raptorzy. Dołączamy do jednego składu cultists lorda, ale wpierw atakujemy hero przeciwnika tym odzdziałem bez naszego Lorda. Gdy juz dojdzie do walki Hero oppa zajety kultystami musi zostac zaatakowany przez naszego dowódcę. dzięki temu zyskujemy sporo, gdyż Hero przeciwnika ma juz moze połowe zyć, zanim dobierze sie do naszego. W tym czasie raptorzy rozwalają reszte jednostek i ewentualnie budowniczych. Zapewne posiadamy juz sporo funduszy i szkolimy oddział marines. Przeciwnika ma pewną przegraną. no i git.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś chce dobry przepis na rusha Spacemarine''ami to proszę:
1. scout
2. ten robol (nie pamiętam nazwy) w kazdym razie do budowania:)
3. scout i gdy wyjdzie robol to od razu baraki
4. pierwszych scoutów wysłać na jakiś punkt strategiczny, lecz nie rozbudowywać oddziału
5. Gdy wybudujesz baraki dajesz spacemarine
6. W tym czasie zbierasz kasę na rozbudowę oddziału spacemarine, ktory na nic nie czekając leci na przeciwnika
7. Gdy dojdzie do bazy przeciwnika to już powinien mieć komplet
Gdzieś tam w między czasie trzeba dać jednego posta na strategicu, ale nie pamiętam w ktorym momencie, bo już dawno nie grałem. Przy takim schemacie szanse wygranej są ogromne, ale nie wolno się zawachać z atakiem, bo każda chwila zwłoki osłabia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja gram space marines. moja taktyka działa Zawsze na kumpla grającego dobrze SM i Chaosem.Gramy zawsze w "dolinie khorna"
1.Robol buduje koszary.Produkuje 3xzwiadowcow i zajmuje nimi 3xPS.
2.2x odział space marines(narazie po 4 ludzi) i ustawić ich przy wejściu do bazy w osłonie pozytywnej.
3.po zajęciu pierwszego PS robol buduje na nim Post. nas. a póżniej przy wejściu do bazy wieżyczke.tymczasem reszta zwiadowców zajmuje pozostałe 2xPS i relikt.tymczasem uzupełniamy 2x SM do 8 ludzi.taka kombinacja 2xSM ukrytych w osłonie pozytywnej+wieżyczka zawsze broni się przed Lordem chaosu+3xOdział lub dowódcom zakonu+3xSM.Działa to nawet na poziomie trudznośi "obłąkany" z kompem:DDDsprawdzałem.Póżniej standartowy rozwój czyli ja robie max odziałów + dowódca zakonu i jak zdąże to dredy.a odziały wyposażam w rakietnice i ciękie boltery.


a co do eldarów to często grając nimi wygrywam taktyka:
1.4x obroncy wymaxowani do 9 i atak na wroga.bez zadnego budowania i bawienia sie:Ddziała w 8 przypadkach na 10.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja Gram Tak... Najpierw Buduję Zwiadowców Przejmuje Najbliższe Punkty Tak, Zęby NIe Spotkac PRzeciwnika... W Między czasi Szybko Buduje Koszary i Odrazu Odział Space Maries Bohatera 2x odział Space Marines... 3x szturmowych Marines... i Jazda Na Przecinika... Szturmowi Idą Przodem i Atakują Jednosku Strzelające Wroga, Zęby Nie Mogły One Strzelac Do Moich Tym Samym Moje 3 Odziały Marines Wyposażone w 4x Heavy Boltery...Koszą Jednostki Walczące w Ręcz... Jeżęli Odało Się Wszystko Bezporoblemowo... To Odrazu Rush Na Przecinika i W Międzyczasie Dosyłam Sobie z Bazy Szturmowych Marines Bo Najszybciej Dojdą Na Pole Bitwy w razie klopotów... Wszystko...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować