Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nowy Medal of Honor prawdopodobnie na silniku Battlefielda 3!

14 postów w tym temacie

Szkoda liczyłem, że Danger Close zrobi porządny multiplayer na UE3. Niestety będzie to kolejny shooter od Dice z mega lagiem na hitboxach. Gry od Dice są tak beznadziejne, właśnie z powodu opóźnienia w trafieniu kogoś. Objawia się to tym, że np. giną naraz dwie osoby lub my giniemy będąc już dawno schowanym za przeszkodą. Szkoda...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe byverter bo grając w BBC2 i MoH nie uświadczyłem niczego takiego ;((

Jak to zwykle mówię w takich sytuacjach, pożyjemy, zobaczymy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.03.2011 o 19:26, Eguroll napisał:

A to ciekawe byverter bo grając w BBC2 i MoH nie uświadczyłem niczego takiego ;((


To możesz mówić o niesamowitym szczęściu, bo zjawisko, o którym wspomniał Byverter spotyka się nagminnie. Sam wielokrotnie ginąłem, będąc już np. za ścianą czy wewnątrz budynku, ponieważ moja postać może i była bezpieczna, ale moje hitboxy nadal były na zewnątrz.

MoH2010 (multi) był praktycznie kalką BC2 (nawet ikony na mapie miał te same), wygląda na to, że tym razem historia się powtórzy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, dzień bez newsa o Battlefield 3/Frostbite 2/DICE dniem straconym. A w tym tygodniu gdzieś czytałem że Frostbite 2 będzie wykorzystany TYLKO Battlefield 3. Oby nie było takiego kombinowania z silnikami jak to było ostatnio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaprawde powiadam Wam byverter prawde mowi :P

A juz troche powazniej wynika to z konstrukcji samego silnika gry. Jak mozna zauwazyc w samej grze, w konsoli punktow mamy "latency" nie "ping" Co za tym idzie wszyscy grajacy widza nie rzeczywisca pozycje gdzie jestesmy, a ta ktora serwer przewiduje, ze sie znajdujemy. Niestety do CSa, czy Quakea BF daleko w tym temacie...

Jesli zas chodzi o hitboxy, to na PCcie nie moge sie z tym zgodzic. Moze na konsolach faktycznie sa wieksze niz model postaci, ale nie mnie o tym sie wypowiadac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.03.2011 o 20:49, Robsson napisał:

Niech się skupią na BF3 a nie im MOH w głowie.


Przecież te dwie gry robią inne studia, więc co za różnica. A BF pracę już myślę że dużo dłużej trwają.

Co do silnika gry na screenach wygląda miodnie i trzeba przyznać że dużo bardziej realistycznie niż cry engine 3. Uważam że BF z dobrą kampanią reklamową oraz z świetnym i w miarę długim gameplayem oraz z dobrym multi będzie wstanie przebić CoD :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.03.2011 o 22:08, Gniewny1j napisał:

> Niech się skupią na BF3 a nie im MOH w głowie.

Przecież te dwie gry robią inne studia, więc co za różnica. A BF pracę już myślę że dużo
dłużej trwają.

Co do silnika gry na screenach wygląda miodnie i trzeba przyznać że dużo bardziej realistycznie
niż cry engine 3. Uważam że BF z dobrą kampanią reklamową oraz z świetnym i w miarę długim
gameplayem oraz z dobrym multi będzie wstanie przebić CoD :)



BF już dawno to zrobił, dla mnie cod to zwykłe gó*no robione dla kasy wypuszczane co rok..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować