Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

W Battlefield 3 zagramy nawet w 256?

35 postów w tym temacie

Dnia 09.03.2011 o 13:28, Damianuss1 napisał:

Jeśli jest to możliwe, to dlaczego ja się pytam na konsolach jest tylko 24 max? To już
32 byłoby lepiej :(.


Możliwe w przypadku PC, bo PCty do gier mają znacznie więcej RAMu i ogólnie lepsze podzespoły niż konsole. Już w przypadku BC2 nie dało się zrobić więcej niż 24, w tym chyba będzie podobnie (ale to może się zmienić).

Jeżeli BF3 będzie modowalny, to nie widzę przeszkód w zrobieniu moda dodającego tryb dla 256 graczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.03.2011 o 13:28, Damianuss1 napisał:

Jeśli jest to możliwe, to dlaczego ja się pytam na konsolach jest tylko 24 max? To już
32 byłoby lepiej :(.


Cytat z Daniela Matrosa:

"Dlaczego limit graczy na konsolach będzie wynosił 24?
- Ponieważ konsole to pięcioletnie maszyny, które nie mogą się równać z mocą dobrego PC 2011.”


Chodzi po prostu o moc obliczeniową konsol. Mapy MP na konsolach (z tego co mówi Bach) będą przystosowane (zmniejszone) do tych 24 graczy, czyli nie powinno być źle.
http://www.nowgamer.com/features/1245/battlefield-3-eyes-on-with-dice-gameplay-details?o=3#listing

Według mnie to oni nie chcą zrobić tych 128/256 graczy, żeby nie spowodować zbyt dużej przepaści pomiędzy PC i konsolami. Jakby to wyglądało? 24 vs 128 (już nie mówiąc o 256). I tak jak mówiłem wcześniej - mnie osobiście 64 graczy odpowiada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

256 osób to była by już przesada. Ale jeżeli ktoś by chciał pograć w tyle osób i ma ps3 to odsyłam do gry MAG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

64 będzie genialnie, ale w 128 bym sobie na pewno z chęcią pograł, nie wątpliwie wyglądało by to obłędnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi wystarczy limit na 64 osoby, ale jeżeli byłoby to możliwe to chętnie sprawdziłbym jak to jest grać na 128/256 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problemem może być wielkość map, nawet w BF które na tle innych FPS są ''ogromne'' - zobaczymy jak to będzie wyglądało tym razem. Zawsze można umożliwić stawianie serwerów niezależnych z 256 slotami ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować