Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zobacz na własne oczy MOC najnowszej wersji silnika Unreal!

27 postów w tym temacie

Świetne. Ale widziałem już kilka razy - news z brodą...

@Robsson,

3x GTX 580 - tyle wiadomo. Reszty specyfikacji nie podano. Także nie liczyłbym prędko na taką grafikę. To tech-demo ma tylko pokazać producentom hardware i producentom konsol czego oczekują deweloperzy w przyszłości :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze, to BF3 zrobił na mnie większe wrażenie :P Ale to może kwestia kolorów i settingu. Fajnie byłoby, gdyby wyszła gra rodzaju UT3, gdzie mapy ukazywały moc silnika w różnych kolorystykach na różnych mapach - kosmos, śnieg, góry skaliste itd. A co do tego, co rzekł Piotr, to moim zdaniem jest to silnik - rendery mają zupełnie inny "feeling".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może i robi wrażenie. Ale to zawsze przygotowany pokaz, a nie kawałek rozgrywki "na żywca". Chcę zobaczyć gry z tak płynną animacją, przy takiej jakości tekstur i efektów cieniowania/oświetlenia. Wtedy pogadamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co do tego, co

Dnia 10.03.2011 o 12:13, R3nO napisał:

rzekł Piotr, to moim zdaniem jest to silnik - rendery mają zupełnie inny "feeling".


Masz rację, a ten Piotrek to głupotę palnął i się zmył ;-) To silnik, na GDC ludzie też nie chcieli wierzyć, dopóki koleś z Epic''a nie zaczał swobodnie obracać kamerą... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym przypomnieć że pierwsze obrazki promujące UE 3 przedstawiały modele Marcusa Fenixa i Grubs ( piechurzy ) którzy ostatecznie przeszli pewne kosmetyczne zmiany i trafili do tej samej gry - Gears of War

Stawiam na to że Epic postąpi podobnie i tym razem, ale co będzie, czas pokaże.

Zamieszczam linki to informacji zawartych w komentarzu

Grub : http://www.gram.pl/felieton.asp?id=1998

Marcus i Grubsy ( to chyba poprawna forma ) : http://www.modacity.net/forums/showthread.php?9314-GALLERY-Dane-s-Boudoir&p=309757&viewfull=1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wątpię by ktoś z normalnym zasobem portfela to odpalił bo użyto jednego z najmocniejszych core i7 i 3xGTX580 do uzyskania takiej płynności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zapomniał ktoś dopisać, że silnik nie jest przystosowany do obecnej generacji konsol, a co za tym idzie jakiejkolwiek multiplatformowej gry na nim długo nie zobaczymy. Może jakiś PC exclusive zaszokuje branżę jak kiedyś Crysis? Tylko jaki wydawca odważy się teraz zrobić PC exclusive''a (wiadomo, że musi to być jakiś FPS/RPG)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie powiem, bardzo ladnie wyglada, ale mam wrazenie, ze mogliby zrobic taki filmik na starszej wersji ue3 bez dx11 i nikt poza grafikami przeklatkujacymi filmik zeby wylapac nowe featury by nie zauwazyl roznicy, no sorry :), mam wrazenie, ze grafika juz nie robi jakichs duzych skokow (zreszta to tylko maly update engine'a), tu dodadza inny depth of field (choc bokeh juz byl np w just cause 2), tam odbicie czy subsurface scattering (ktore tez juz bylo - np crysis, 3 lata temu), inna sprawa, ze te nowe efekty niewiele zmieniaja w mojej opinii a na pewno zabijaja fpsy, tesselacja ponoc w filmiku jest ale nadal widze kanciate obiekty ...

tu jest kilka screenow pokazujacych nowe featury:
http://www.wired.com/gamelife/2011/03/epic-unreal-engine-demo-gdc/?pid=973&pageid=33381&viewall=true
i teraz powiedzcie mi ze zauwazyliscie je :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2011 o 13:22, mronoth napisał:

nadal widze kanciate obiekty ...

tu jest kilka screenow pokazujacych nowe featury:
http://www.wired.com/gamelife/2011/03/epic-unreal-engine-demo-gdc/?pid=973&pageid=33381&viewall=true
i teraz powiedzcie mi ze zauwazyliscie je :D


Owszm zauważyliśmy, coś takiego jak prawdziwe odbicia się zauważa, co do shotu twarzy ..szczegółów może i nie ale to co się składa na całość czyli dużo większe wrazenie realnosci już owszem a o to chodzi.
Dof wraz z bokeh owszem już w grach był ale zawsze mnie cholrnie drznił jako ze był rozwiązany w sposob sztuczny na kilku plaszczyznach rozniacych sie stopniem rozmycia - efekt tragiczny. A to co Panowie tu zaprezentowali wygląda wyśmienicie. Teselacja...ponoć ? umyj oczy albo idz do okulisty, jest owszem w dosłownie każdym momencie i na większosci obiektów, nikt nie zrobiłby w dzisiejszych czasach ze względu na zbyt dużą ilosc polygonów przemiany skóry w pancerz. Ja ogladając ten film już kilkukrotnie w poszukiwaniu baboli nie zauwazylem takowych ..a juz tym bardziej kanciastych obiektów. Więc...nie nie mogliby zrobić tego na starszej wersji9 chociazby ( choć nie tylko ) ze względu na brak teselacji.

do SOS_PL ta wersja UE nie jest multiplatformowa więc ? --> nie będzie gearsów na tej wersji silnika, chyba ze PC- towa, w co i tak wątpie.

A podsumowując efekty pracy Epic są Epickie :) teraz należy spokojnie czekać aż ludzie z E dopracują troszke ta wersje utną conieco z wymagan sprzętowych i pokaze sie nowa generacja GPU ( gtx 6XX i ATI 79XX )


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować