Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Treyarch: Nasz silnik może rywalizować z Frostbite 2.0

74 postów w tym temacie

Co nie zmienia faktu, że mogą jedynie dorównać FB. Ostatecznie jak wyjdzie ten nowy DICE w akcji, zobaczymy, raczej z ciekawości, bo nigdy mnie ten temat za serce nie chwytał, ale to stwierdzeniu o możliwości dorównania.... ech. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nagle ich retro-silnik "może zostać zaktualizowany", żeby konkurować. Niby gram w BF2, ale nie jestem jakimś mega-fanem. Widzę tylko suche fakty. Zapewne mogą dorównać, ale potrzebują teraz masę czasu, żeby zmodyfikować silnik,... powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że może zostać zaktualizowany, więc na co czekacie?

PS Ciekaw jestem kiedy i w jaki sposób zacznie tłumaczyć dlaczego nie został zaktualizowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Śmieszna ta wypowiedz Treyarch aktualizacja silnika z COD:BO ma dorównać silnikowi robionemu od 2008 roku przecież to kpina. Lecz ta wypowiedzi potwierdziła jedno znów dostaniemy odgrzewanego tfu zaktualizowanego kotleta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W ogóle jak dla mnie to ta wypowiedź ma wydźwięk - "Hej, nie zapominajcie o nas! Dlaczego wszyscy mówią tylko o BF3?! Gdzie oczekiwanie na Modern Warfare 3?! To nie fair... :("

@up

xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Czekam na moment, w którym będę mógł się przekonać, że aktualizując swój silnik Treyarch osiągnie poziom równy silnikowi Frostbite od DICE. (o czym mówi nam pan z Treyarchu) Fin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ich silnik może najwyższej się zawiesić podczas konkurowania z Frostbite 2.0...
Już pokazali na przykładzie BlackOpsa co ten ich silnik jest wart...

No ale co, sami sobie zapracowali na tą pozycje niech teraz patrzą jak im DICE zasłużenie odbiera "koronę". Acti chyba sądziło że jeszcze wypuszczą 5 części COD na tym ich grzybie i za każdym razem zarobią więcej od poprzedniej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Zaitsev - wszyscy drwią bo nie wierzą, że jakiekolwiek działania stojące za grami z serii Cod jest podyktowane troską o gracza czy chęcią wyciśnięcia ostatnich soków z silnika. Poza tym to chyba naturalne że technika idzie do przodu i ludzie jarają się nowościami. Idąc dalej, przypuszczam że silnik wykorzystany w Baladur''s Gate też na dzisiejszym sprzęcie mógł pokazać coś więcej ale Dragon Age powstał jednak na nowym silniku :)

Ludzie nie sa głupi, albo są do pewnego momentu, bo ilez można się dawac naciągać...

Poza tym jako wielki fan CoDa życzę tej serii jak najszybszego zgonu. Tylko w ten sposób może ona powrócić za jakiś czas w chwale... obym wtedy jeszcze był w wieku w którym drżenie rączek nie zabije zabawy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poczekam, zobaczę. Nad kolejnymi ulepszeniami archaicznego już Unreal Engine 3 wszyscy się ślinią, a równocześnie nie wierzą, że ktoś inny może wycisnąć więcej z używanych przez siebie bebechów. Inna sprawa, że na pokazanych elementach BF3 nie widziałem nic aż tak zapierającego dech w piersiach - może to kwestia współcześnie umieszczonej fabuły, która nie daje za dużo możliwości pokazania monumentalnych i zapierających dech w piersiach scen (czołgi nijak się mają do mechów, czy innych krążowników kosmicznych - lub w drugą stronę, ogromnych bestii, smoków itp).
Nie ma co zaczynać świętej wojny, zanim nie zobaczymy więcej - tak od DICE, jak i od Acti (w sumie - nie wiem kto konkretnie pokaże kolejne CoD)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potęgą Frostbite jest nie tylko grafika, ale i możliwość totalnej rozwałki wszystkiego - to dopiero świadczy o mocy silnika, który potrafi to udźwignąć. A pamiętacie pierwsze Bad Company? Po jak dużym terenie mogliśmy się poruszać? Była też taka misja, w której trzeba było przeciskać się wąskimi uliczkami małego miasteczka i zniszczyć trzy działka stacjonarne. Grając na hardzie bałem się wchodzić tam, wiedząc, że mogę na dzień dobry dostać kulkę w łeb. Wezwałem więc kilka nalotów bombowych i po chwili z miasteczka zostały tylko szkielety budynków, a ja spokojnie przechadzałem się po zgliszczach. To jest moc silnika, z którą poskryptowane do bólu i wybitnie liniowe CoD, nie może się mierzyć.
Poza tym grałem niedawno w demko Black Ops, więc ta wypowiedź tym bardziej mnie rozśmieszyła - przed oczami miałem bowiem te przeraźliwie ząbkowane cienie i inne dowody na to, że silnik CoD nie "może" być zaktualizowany tylko "musi". Żeby, ta część graczy, która odpala konsolę/kompa nie tylko raz na rok, po pojawieniu się nowego CoDa, nie śmiała się z nich...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.03.2011 o 12:21, akodo_ryu napisał:

Poczekam, zobaczę. Nad kolejnymi ulepszeniami archaicznego już Unreal Engine 3 wszyscy
się ślinią, a równocześnie nie wierzą, że ktoś inny może wycisnąć więcej z używanych
przez siebie bebechów. Inna sprawa, że na pokazanych elementach BF3 nie widziałem nic
aż tak zapierającego dech w piersiach - może to kwestia współcześnie umieszczonej fabuły,
która nie daje za dużo możliwości pokazania monumentalnych i zapierających dech w piersiach
scen (czołgi nijak się mają do mechów, czy innych krążowników kosmicznych - lub w drugą
stronę, ogromnych bestii, smoków itp).
Nie ma co zaczynać świętej wojny, zanim nie zobaczymy więcej - tak od DICE, jak i od
Acti (w sumie - nie wiem kto konkretnie pokaże kolejne CoD)


W którym miejscu według Ciebie UE3 jest archaiczny ? Chyba datą bo napewno nie zastosowanymi technologiami.
A co do nie wiary w słowa Treyarch...cóż zasłuzyli sobie na to głównie postepowaniem własnego wydawcy, zamiast wygłaszac tego typu puste frazesy mogliby poprostu go zaktualizowac i pokazac nam wszystkim ze poza checia wyciagniecia ostatniego grosza mogą tez i zadbac o odbiorcę koncowego... inaczej wybacz ale ...Bobbick juz wszystko wyjasnia tak samo jak i wczesniejsza deklaracja że tworzenie nowego engine to marnotrawstwo ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


"tworzenie nowego engine''u na potrzeby gry to marnowanie dostępnych zasobów."

No pewnie. Lepiej te zasoby wpakować w marketing.
T_T

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiste że z silnikiem nic nie zrobią bo nie mają czasu . W końcu na jesień musi gra wyjść , żeby znowu kasę od graczy natrzepać ... i tak będą robić do powstania nowej generacji konsol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować