• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
vip_konius

hmm problem

Pytanie

mam taki problem: wiec zamowilem ek hoom5 i przez przypadek anulowalem a nastepnie znowu zamowilem. Mam dwa zamowienia aktualne w 1 pisze ze anulowane na prosbe klienta ( czy ono nie powinno zniknac?) trzeba napisac jeszcze jakis email do cdp zeby anulowali?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 14.04.2006 o 21:25, vip konius napisał:

mam taki problem: wiec zamowilem ek hoom5 i przez przypadek anulowalem a nastepnie znowu zamowilem.
Mam dwa zamowienia aktualne w 1 pisze ze anulowane na prosbe klienta ( czy ono nie powinno
zniknac?) trzeba napisac jeszcze jakis email do cdp zeby anulowali?

Nie... to tak jest... ja kiedyś też anulowałem (jakieś 3 miesiące temu) i jeszcze teraz to mam. Po prostu będziesz miał taką pamiątkę, że zamówiłeś i zrezygnowałeś... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować