Zaloguj się, aby obserwować  
Commander_Shepard

Assassins Creed III

879 postów w tym temacie

Witam mam pytanie natury technicznej,otóż czy do gry potrzebna jest na stałe płyta w napędzie?Czy po prostu instaluje,wpisuje cd key i odpalam jak na steamie?
Pytam się gdyż nie mam w pc dvd-romu i na czas instalacji musiałbym od znajomego pożyczyć,lub zrobić obraz płyty i zainstalować z pendrive.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2012 o 15:19, diabolo20 napisał:

dodali direxa 11 który zastosowali w jednym miejscu.

Twoja wiedza na ten temat jest porażająca.

Dnia 24.11.2012 o 15:19, diabolo20 napisał:

I to ich nowa wersja niby, tylko zapomnieli dodac ze tylko pod konsole była robiona,

Yhm. Już widzę to beczenie "Gra trochę lepiej wygląda, a działa tragicznie".
Zdecydujecie się. ACIII na normal wygląda lepiej jak Revelations...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2012 o 16:36, Memorr napisał:

Witam mam pytanie natury technicznej,otóż czy do gry potrzebna jest na stałe płyta w
napędzie?Czy po prostu instaluje,wpisuje cd key i odpalam jak na steamie?
Pytam się gdyż nie mam w pc dvd-romu i na czas instalacji musiałbym od znajomego pożyczyć,lub
zrobić obraz płyty i zainstalować z pendrive.


Gra działa bez płyty w napędzie. Aktywujesz ją w aplikacji uPlay która instaluje się razem z grą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2012 o 16:45, mw89info napisał:

> Witam mam pytanie natury technicznej,otóż czy do gry potrzebna jest na stałe płyta
w
> napędzie?Czy po prostu instaluje,wpisuje cd key i odpalam jak na steamie?
> Pytam się gdyż nie mam w pc dvd-romu i na czas instalacji musiałbym od znajomego
pożyczyć,lub
> zrobić obraz płyty i zainstalować z pendrive.

Gra działa bez płyty w napędzie. Aktywujesz ją w aplikacji uPlay która instaluje się
razem z grą.


ok dziękuje,w takim razie zaoszczędzę kaski na napędzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2012 o 15:19, diabolo20 napisał:

to z taka grafika i z takimi wymaganiami to niech się wypchają. Ta gra wygląda
ciut lepiej niż assasin 2


Dla mnie różnica jest bardzo duża.

Dnia 24.11.2012 o 15:19, diabolo20 napisał:

Śmiech na sali jak twierdzą że ten silnik był robiony 3 lata.


Silnik to nie tylko grafika. Zauważ jak bardzo ulepszono animacje oraz fizykę. Nawet wchodzenie po schodach czy brodzenie w śniegu są liczone w czasie rzeczywistym. Zobacz na animacje ubrań, mimikę twarzy itd. Nowy silnik dodaje dużo szczegółów które łatwo przegapić.

Dnia 24.11.2012 o 15:19, diabolo20 napisał:

dodali direxa 11 który zastosowali w jednym miejscu.


Dx11 to nie tylko ładniejsza grafika. To również ułatwienie programowania dla dewelopera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.11.2012 o 17:10, mw89info napisał:

> Dx11 to nie tylko ładniejsza grafika. To również ułatwienie programowania dla dewelopera.

Ale gacze też coś powinni z tego mieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2012 o 16:41, Zgreed66 napisał:

> I to ich nowa wersja niby, tylko zapomnieli dodac ze tylko pod konsole była robiona,
Yhm. Już widzę to beczenie "Gra trochę lepiej wygląda, a działa tragicznie".
Zdecydujecie się. ACIII na normal wygląda lepiej jak Revelations...



To w takim razie do czego służyć ma podawanie wymagań minimalnych jeżeli komputer, który spełnia wymagania na absolutnym minimum odpali grę i będzie miał 5 fps-ów....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2012 o 20:14, Maverick07 napisał:

spełnia wymagania na absolutnym minimum odpali grę i będzie miał 5 fps-ów....

I pewnie myślisz, że minimalny komp pociśnie ją w FHD? :p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2012 o 20:23, Zgreed66 napisał:

> spełnia wymagania na absolutnym minimum odpali grę i będzie miał 5 fps-ów....
I pewnie myślisz, że minimalny komp pociśnie ją w FHD? :p


a kto tak powiedział ?

To może Zgreed66 wytłumacz mi jak rozumiesz pojęcia wymagań minimalnych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2012 o 20:34, Maverick07 napisał:

To może Zgreed66 wytłumacz mi jak rozumiesz pojęcia wymagań minimalnych?

A co zawsze znaczyły? Rozdzielczość nie ma wpływu na wydajność gry?
To co zawsze. Minimalne wymagania, to niskie detale + niska rozdzielczość. A nie FHD.
Na 4870 nie widzę problemu z płynnością przy 14x9, dokładnie tak samo jak nie widziałem problemu przy revelations. W moim wypadku wygląda lepiej, działa niewiele gorzej. Bo ja nie wiem jak mam traktować spadek 10-15fpsow (z minimum 45 na minimum 30), w tym samym trybie pracy. A może jakieś cudowne dziecko jestem*? ;p

* - choć domyślam się, że chodzi o problem z rysowaniem dalekich obiektów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczące multi. Działa wam? Jeszcze 22 listopada łączyłem się z serwerami Ubi i było wszystko okej. Od wczoraj nie chce się połączyć (nie tylko mi), czy ktoś z was też ma taki problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2012 o 20:52, Zgreed66 napisał:

Na 4870 nie widzę problemu z płynnością przy 14x9


Nie mam Full HD tak jak Ci się wydaję a "jedynie" 1280x1024 i wg mnie nie powinno być tak, że miejscami w Bostonie jest 15 fps. Coś jest chyba nie tak....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też chciałem kupić Freedom Edition ale na stronie Ubi chcieli za przesyłkę 50 zł :( . To jakieś nieporozumienie. Niby ta edycja była też dostępna w Empiku ale niektórzy podobnież nie dostali jeszcze i ogólnie często podobnież empik potrafi dzień przed wysyłką Ci anulować zamówienie. Szkoda bo bardzo mi zależało na tej edycji bo Join or Die jest trochę ubogie. Ale lepiej to mieć niż nic.

Dobra a teraz napiszę co mnie wkurza w tej grze.
Czasami postać dziwnie się zaklinuje na drzewie i nigdzie nie chce wejść. Znowu jak wejdę na sam szczyt żeby mieć synchronizację to nie umiem zejśc z tego drzewa i się zabijam.
Cele dodatkowe do głownych misji żeby mieć 100 %. Niektóre rzeczy są strasznie irytujące do zrobienia i powtarzasz 158 razy bo przejdziesz cały etap i się okazuje że czegoś Ci tam nie zaliczyło. I wszystko od nowa zaczynasz bo już funkcja ostatniego checkpoint-a nie działa.
Wnerwia mnie sterowanie a walki nie do końca mogę zrozumieć. Z tym parowaniem to rozumien naciskam E i niby spoko ale nie zawsze. Ale ze spacją to nie kumam. Kiedy mam to naciskać. Czasami mi wyjdą ładne kombosy bo nacisnę spację i Connor zaczyna sekwencję zabójczych kombosów. Ale do końca nie wiem jak to działa. Wolałem stary system a ten z Brotherhood-a był naprawdę bardzo udany. Po co to zmieniali?.
A teraz pozytywy. Podoba mi się świat. Otwarty teren, cała masa zwierząt do upolowania, narazie ciekawa fabuła, bitwy morskie są naprawde udane i ciekawie zrealizowane przy tym zadania. Bardzo ładne tekstury, animacje, twarze i dlatego to ma takie wymagania. Ale animacja jak biegają bohaterowie to może się naprawdę podobać. Dobra robota Ubisoft. Gorzej jednak z opytymalizacją tego wszystkiego. No narazie tyle. Pewnie jeszczę coś napiszę. A i bym był wdzięczny jak by mi ktoś wyjaśnił jak walczyć bo walka słabo mi coś wychodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2012 o 20:56, Maverick07 napisał:

Nie mam Full HD tak jak Ci się wydaję a "jedynie" 1280x1024 i wg mnie nie powinno być
tak, że miejscami w Bostonie jest 15 fps. Coś jest chyba nie tak....

Ilość rysowanych detali patrząc na odległość. W poprzednich AC widziałeś takie długie ulice?
Przechodnie są znacznie bardziej szczegółowe. Trawa jest rysowana masakrycznie daleko. itd. itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2012 o 21:16, Maverick07 napisał:

To może Zgreed66 wytłumacz mi jak rozumiesz pojęcia wymagań minimalnych?

To co zawsze. Minimalne wymagania, to niskie detale + niska rozdzielczość. A nie FHD.
Jak napisałem, ja nie widzę u siebie przesadnych problemów z wydajnością.
Choć dostrzegam także, że mogli bardziej dopracować rysowanie detali, szczególnie tych na większych odległościach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować