Zaloguj się, aby obserwować  
Commander_Shepard

Assassins Creed III

879 postów w tym temacie

Dnia 26.11.2012 o 23:40, vonArnold napisał:

Rozumiem, że dla Ciebie wolność to zero obowiązków, a multum przywilejów? Prawdę mówiąc,
wolność to pojęcie względne, jak dla mnie one wymaga zestawianie osób, o różnych zakresach
wolności.
Nie mam wątpliwości, że gdyby nawet wszystkim dać tyle samo wolności, to i
tak będą narzekać, że nie są wolni, bo mimo wszystko x czy y jakoś mogą więcej, niż marudzący
(np. są zaradniejsi w życiu, więc ten palnie, że jest zniewolony układem społecznym),
czy też inaczej, to on nie może pozwolić sobie na więcej niż inni. I koło się zamyka.
To trochę jak z niechodzeniem do szkoły, człowiek się nie tyle cieszył, że nie musiał,
ile tyle, że on nie musiał, a inni musieli. Zwykla ludzka zawiść. :)

No a co chcą zrobić Templariusze? ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chłopcy z Ubisoftu chyba skopali optymalizacje ^^ Revelations na moim sprzęcie spokojnie śmigał na wysokich w 1080p, a ACIII, który wdł. mnie ma nie wiele lepszą grafikę muli mi na niskich w 720p... żenada ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No, pomijając buga z północną dzielnicą Bostonu, który jak widać nie tylko u mnie występuje, trafiło mi się też coś innego... Kupiłem sobie dwie kabury, z początku w obu miałem dwulufowe pistolety (świetna sprawa - 4 strzały!) ale po przejściu do innej strefy w drugiej kaburze pojawił mi się jakiś jednostrzałowy pistolet. Ktoś wie jak to odkręcić? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.11.2012 o 23:43, Maverick07 napisał:

Dziś testowałem trochę multi i ładnie śmiga, bez problemów ( nie ma lagów a fpsy 35-50).
A fps w singlu 15. Pozdro dla Ubisoftu !

Multi jest na starej wersji silnika, dlatego dobrze chodzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co to za dziwne zakończenie? Nie grałem w ME3, ale

Spoiler

widziałem ostatnie 20 minut z tej gry i strasznie podobne do zakończenia w AC3. De facto niemożliwość przerwania creditsów najbardziej mnie wkurzyła. Od razu wyłączyłem grę bez czekania na epilog. Gdy go znalazłem na youtube okazało się, że on tak naprawdę nic nie wprowadza. Tylko koleś miał na końcu jakieś pivoty szukać. Coś to daje czy to zwykła strata czasu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2012 o 07:57, kesik93 napisał:

> Dziś testowałem trochę multi i ładnie śmiga, bez problemów ( nie ma lagów a fpsy
35-50).
> A fps w singlu 15. Pozdro dla Ubisoftu !
Multi jest na starej wersji silnika, dlatego dobrze chodzi...


pfff a już miałem nadzieję, że jednak da się grać na nowym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2012 o 12:45, Maverick07 napisał:

> > Dziś testowałem trochę multi i ładnie śmiga, bez problemów ( nie ma lagów a
fpsy
> 35-50).
> > A fps w singlu 15. Pozdro dla Ubisoftu !
> Multi jest na starej wersji silnika, dlatego dobrze chodzi...

pfff a już miałem nadzieję, że jednak da się grać na nowym silniku.


Może i silnik stary, ale rozdzielczość tekstur jest duuuużo lepsza niż w Revelation, shadery są też ulepszone, i animacja jest taka jak w singlu, jedynie fizyka ubrań gorsza. A chodzi szybciej z oczywistego względu - wielkość map. Porównajcie mapy w singlu a w multi. W multi są 10 razy mniejsze. Czyli 10 razy mniej roboty dla kompa. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2012 o 13:49, kaszubiak napisał:

multi. W multi są 10 razy mniejsze. Czyli 10 razy mniej roboty dla kompa. :)


tyle, że gra w singlu wykorzystuje 30% mocy mojej karty graficznej i w tym jest problem. Gdyby silnik był dobrze napisany to gierka by śmigała bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2012 o 14:55, Maverick07 napisał:

> multi. W multi są 10 razy mniejsze. Czyli 10 razy mniej roboty dla kompa. :)

tyle, że gra w singlu wykorzystuje 30% mocy mojej karty graficznej i w tym jest problem.
Gdyby silnik był dobrze napisany to gierka by śmigała bez problemu.


To prawda, na moim kompie Revelation śmiga na full detalach w rozdziałce FullHD (z synchro pionową) i baaardzo rzadko spada poniżej 60FPS. No a AC3 30FPS średnio. Czasami spada poniżej 23 i robi się nieprzyjemnie. Grafika wg mnie jest zauważalnie dużo lepsza, ale z optymalizacją mogliby się bardziej postarać, bo widać, że troszkę sobie olali tę kwestię.

A co do silnika w multi, to jest chyba jednak na nowym silniku bo są zmienne warunki atmosferyczne, a podobno ty tylko w nowym silniku jest. No i same efekty są lepsze niż w ACR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2012 o 16:04, Maverick07 napisał:

Również według mnie multi jest na nowym silniku.

Nie jest. Spójrz chociażby na ruchy postaci, nie mają nic wspólnego z animacjami z nowego silnika.

Zmiany atmosferyczne były możliwe też na poprzednim silniku (poboczna misja w Watykanie w Brotherhood, gdzie biegaliśmy po dachu Kaplicy Sykstyńskiej w deszczu), poza tym tutaj śnieg to głównie inna tekstura, a nie zaspy z single.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam dziwny problem.
Odpaliłem AC3 w multi w samouczku grafika wyglada normalnie(wszystko na full)
za to w single juz na początku gry mam pełno ''''krzaków'''' jakby grafika sie nie doczytała do końca,wiecie jak to naprawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No podstawową różnicą było to, że nie był przypisany do pana i do ziemi. Taka wolność. A brak przymusu płacenia podatków to nie wolność, ale stan anarchii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2012 o 16:10, Memorr napisał:

Mam dziwny problem.
Odpaliłem AC3 w multi w samouczku grafika wyglada normalnie(wszystko na full)
za to w single juz na początku gry mam pełno ''''krzaków'''' jakby grafika sie nie doczytała
do końca,wiecie jak to naprawić?


UDAŁO mi się rozwiązać problem,jest banalny wręcz.Jeżeli ktoś ma ten sam problem to proszę zmienić antyaliasing z Bardzo wysokiego na wysoki.Jak widać gra ma jeszcze peeeełno błędów.

pozdrawiam

ps; ktos chetny na multi? podawajcie swoje nicki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować