Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Rare: Wykorzystaliśmy tylko 10-15% możliwości Kinecta

7 postów w tym temacie

Ta może i gierka zdobyła sporo nagród za grę rodzinną, ale powiedzmy sobie szczerze ile rodzin w Polsce będzie w to grać. Mi by od razu powiedziano że mam nie równo pod sufitem. Nie wiem jak tam u was ale ja wole iść na siłke i pobiegać sam bym się czuł żenująco skacząc przed telewizorem.

Co do wykorzystania 15% możliwości ściema jak nić, tak samo było z Ps3 tylko 30-40% wykorzystujemy mocy grafa nie skoczyła znacząco w górę a już niektórzy developerzy mówią że nie da się wycisnąć więcej. Nie wierze w te 15% raczej już nie mogą nic innego z tym wymyślić lub nie wiedzą co jeszcze zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz jesteśmy w miejscu, gdzie mówimy: "Kinect, pauza". Ale wyobraźcie sobie, że siedzicie na wygodnej kanapie i mówicie: "Kinect, zabaw mnie".

Po tym haśle Kinect wstaje i zaczyna stepować, albo gra i śpiewa. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może jest 1 kwietnia ale po tym co widzę na youtube to faktycznie kinect nie został jeszcze wykorzystany. Trudno mi to natomiast oceniać w % ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Kinect zabaw mnie" hahahahahahah, ciekawe co by po tym się stało, jak użytkownik dorosły to puścił by występ Striptizerki bądź <w wersji dla kobiet> Striptizera???

A to gadanie o wykorzystywaniu jakiegoś sprzętu w iluś tam % to czysta papka marketingowa. Jedyna platforma której nie da się wykorzystać w 100% to PC które to zmienia się co rusz.

A Kinecta lepiej wykorzystują ludzie z pasją<wiele jest filmików na YT> niż ci pseudo developerzy z pod skrzydła Microsoftu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować