Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Patch PC Crysis 2 - wyczekiwana obsługa DirectX 11 już wkrótce

35 postów w tym temacie

Ano ciekawe jak to będzie wyglądało, szykuję się pierwsza prawdziwa okazja do przetestowania topowych kart graficznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierdu pierdu... Nowej jakości nie dostaniecie, co najwyżej teselację i mniej FPS. Metro 2033 też miało DX11, ale przy włączeniu wszystkiego na max, miałem 5 fps, a na dx9 - 50 na Radku 5800. Przy czym oba tryby nie różniły się tak bardzo... lekko oświetleniem no i "niby"
Mogli się zająć np. opcjami konfiguracji, żeby nie były potrzebne mody fanów. Problemów z logowaniem nadal nie rozwiązali, a po serwerach biega cała masa hakerów. Takiej szopki nie widziałem chyba od 2005 roku. Ludzie latają (dosłownie), zabijają przez ściany stojąc do ofiary tyłem i co tam sobie jeszcze możecie wyobrazić...
Crytek mówił coś o własnym systemie zabezpieczeń... No jasne, po co wrzucać np. PunkBustera, skoro można zrobić coś swojego na kolanie, co jak widać i tak nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak ja uwielbiam ludzi którzy tylko i wyłącznie marudzą ja gram od premiery i gra mi się bardzo dobrze, a cheaterzy jak w każdej grze byli są i będą. Znajdź dobry serwer (ja gram akurat na rosyjskich) i po problemie a zabijanie przez niektóre obiekty no cóż owszem czasami irytuje ale to się poprawa z każdym patchem tak samo jak maleje liczba cheaterów. Nic tylko grac dalej i czekać na następne patche ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2011 o 07:53, adamski3 napisał:

Jak ja uwielbiam ludzi którzy tylko i wyłącznie marudzą ja gram od premiery i gra mi
się bardzo dobrze, a cheaterzy jak w każdej grze byli są i będą. Znajdź dobry serwer
(ja gram akurat na rosyjskich) i po problemie a zabijanie przez niektóre obiekty no cóż
owszem czasami irytuje ale to się poprawa z każdym patchem tak samo jak maleje liczba
cheaterów. Nic tylko grac dalej i czekać na następne patche ;]


A najlepiej nie kupować gry, i ewentualnie zastanowić się nad zakupem wtedy, gdy dev łaskawie weźmie się do roboty i załata wszystko, co załatane być powinno. Bo po co wydawać 150 zeta na bubel? Za pół roku będzie załatany (miejmy nadzieję), w cenie 70 zł, to będzie sens kupować (IMHO).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tenebrael owszem można zaczekać te pół roku i kupić serie platynową czy coś w tym rodzaju która będzie zpatchowana ja kupuje wydania premierowe gier na które czekam od dawna a resztę kupuje po czasie jak tanieją a na crysisa2 czekałem odkąd przeszedłem warheada. No i jest jeszcze druga sprawa do crysisa2 EA z laski swojej dorzuciło mi crysisa1 za preorder a do dragon age2 teraz mass effect 2 rozdawali wiec za pół roku się na takie promocje człowiek nie załapie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silnik wspiera dx11 sama gra jak wszyscy wiemy jeszcze nie. Crytek tutaj bardzo nieładnie postąpił bo na pokazach AMD dla swoich kart pokazywał crysisa2 z działającą teselacją itd. więc nie tyle co od nowa a pewnie coś im nie działało poprawnie w dx11 tak jak bioware miał problemy w DA2 czarne przestrzenie zamiast zmian modelu w teselacji itp. Może w końcu panowie z Crytek''a sprawili że gra działa "normalnie" w tym trybie ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2011 o 08:07, adamski3 napisał:

Tenebrael owszem można zaczekać te pół roku i kupić serie platynową czy coś w tym rodzaju
która będzie zpatchowana ja kupuje wydania premierowe gier na które czekam od dawna a
resztę kupuje po czasie jak tanieją a na crysisa2 czekałem odkąd przeszedłem warheada.


Ja też tak zwykle robię. I, niestety, z C2 też tak zrobiłem. I żałuję, gdyż gra jest tak zabugowana, że obecnie granie w nią (IMHO) nie ma wielkiego sensu. Więc i tak pewnie wrócę do gry za jakieś pół roku, jak ją załatają. Tyle, że w takim układzie mogłem ją za te pół roku kupić, taniej i już połataną.

Dnia 09.04.2011 o 08:07, adamski3 napisał:

No i jest jeszcze druga sprawa do crysisa2 EA z laski swojej dorzuciło mi crysisa1 za
preorder a do dragon age2 teraz mass effect 2 rozdawali wiec za pół roku się na takie
promocje człowiek nie załapie :D


A nie masz już czasami C1?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nie masz już czasami C1?

Mam Ale klucz zawsze możesz odsprzedać/oddać znajomemu który go niema a grę bardzo lubił... Tak samo jak z ME2 tyle ze tu przynajmniej klucz mi się przydał bo miałem PL a teraz mam ang wersje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2011 o 07:30, Cybertrash napisał:

Pierdu pierdu... Nowej jakości nie dostaniecie, co najwyżej teselację i mniej FPS. Metro
2033 też miało DX11, ale przy włączeniu wszystkiego na max, miałem 5 fps, a na dx9 -
50 na Radku 5800. Przy czym oba tryby nie różniły się tak bardzo... lekko oświetleniem
no i "niby"

Pomyśl tylko, jakie możliwości otworzy obsługa DX11 modderom, którzy bawią się w ulepszanie grafiki ;-) Już to, co zrobili z Photoreal przy Crysis 1 było po prostu /ekstra/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niezbyt to wyszło Crytekowi :/. Wypuszczać patch w momencie, w którym 70% nabywców grę już przeszło to reakcja na poziomie szachisty korespondencyjnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja jako dx11 rozumiem przede wszystkim odblokowanie tekstur o wysokiej rozdzielczosci. bo problem w crysisie 2 jest taki, ze uzyli tekstur o 2x mniejszej rozdzielczosci wzgledem 1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2011 o 09:00, crun napisał:

ja jako dx11 rozumiem przede wszystkim odblokowanie tekstur o wysokiej rozdzielczosci.
bo problem w crysisie 2 jest taki, ze uzyli tekstur o 2x mniejszej rozdzielczosci wzgledem
1.


Tekstury kiepskiej rozdzielczości to nie problem DirectX, tylko skonsolowienia gry i równania do ich wydajności. Jeśli się chce, to w DX9 można też zrobić ostre jak brzytwa tekstury, nic nie stoi na przeszkodzie. Natomiast tekstury nie mogły być lepszej jakości, bo gdyby były, to gra cięłaby na konsolach. Niestety, taki "urok" zmiany profilu Crysis''a z exclusive''a PC-towego na grę multiplatformową...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Konsole nie mają nic do rzeczy. Gra mogła być robiona nawet dodatkowo na Wii, DS 3D i iPada nawet. Tutaj jest tylko kwestia wydawcy i desiignerów jakie tekstury i modele na jaką wersje pójdą co wiąże się z kosztami i czasem, który trzeba na to poświęcić. Jedyne co można winić za średniej jakości tekstury na PC (no nie wszystkie po prawdzie bo są ładne też :3) to lenistwo / ograniczenie designerów.

Co do Directx11... nie rozumiem czemu na siłę jest wciskany do każdej gry. Jak na razie z wszystkiego co wyszło zaczynając od AVP ja NIE WIDZĘ różnicy. Świetnie to wygląda w teorii etc ale chyba pierwszą grą, która w jakikolwiek sensowny i widoczny sposób wykorzystuje Dx11 będzie Battlefield 3. W przypadku reszty to przerzucenie się na Dx11 jak na razie powoduje tylko spadek wydajności i dodatkowe problemy... :x

A co do multi - gra powinna dostać po ocenie. Ostatnio coraz więcej producentów gier wydaje nieskończone wersje a potem trzeba czekać na patche by załatali naprawdę podstawowe błędy. Tak było z Black Ops i chociażby z Shogunem 2 teraz jest (np gra ma zwalony system zapisywania jak grasz z kimś razem w kampanie - rzecz, która powinna być wyłapana w becie...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować