Gram.pl 3 Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2011 Robert Sawicki Żaden z komputerów nie powinien stopić się z wysiłku - o ile wszyscy zgodzimy się co do tego, by zrezygnować z najwyższej szczegółowości grafiki. W końcu dla nas, graczy, najważniejsza jest przecież rozgrywka, prawda? ... Prawda? Przeczytaj cały tekst " Brink - wymagania sprzętowe" na gram.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MBi 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2011 @_@ z dx11 to bym zrozumiał, ale na windows XP 3GB RAM !? i GTX460 ?!Czy te wymagania są aby na pewno prawdziwe ? Jeżeli tak to jest to chyba najbardziej nieudana gra o jakiej słyszałem.... 3GB RAM na XP LOL... To ja podziękuję za taką grę i nie ukrywam, że była to gra na którą się najbardziej napaliłem w tym roku :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fenix00 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2011 Dnia 13.04.2011 o 01:16, MBi napisał: @_@ z dx11 to bym zrozumiał, ale na windows XP 3GB RAM !? i GTX460 ?! Czy te wymagania są aby na pewno prawdziwe ? Jeżeli tak to jest to chyba najbardziej nieudana gra o jakiej słyszałem.... 3GB RAM na XP LOL... To ja podziękuję za taką grę i nie ukrywam, że była to gra na którą się najbardziej napaliłem w tym roku :P Poczekaj na pierwsze info graczy a nie sugeruj się bzdurnymi wymaganiami. Dragon Age miał w zalecanych 4 rdzeniowy procesor ...... a mi na 2 rdzeniowym chodził w full detalach bez zająknięcia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
akodo_ryu 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2011 Dnia 13.04.2011 o 01:16, MBi napisał: @_@ z dx11 to bym zrozumiał, ale na windows XP 3GB RAM !? i GTX460 ?! Czy te wymagania są aby na pewno prawdziwe ? Jeżeli tak to jest to chyba najbardziej nieudana gra o jakiej słyszałem.... 3GB RAM na XP LOL... To ja podziękuję za taką grę i nie ukrywam, że była to gra na którą się najbardziej napaliłem w tym roku :P Znaczy się, że mało tego RAM? Czy jak? Bo nie rozumiem o co Ci chodzi w sumie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
leartist 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2011 > "@_@ z dx11 to bym zrozumiał, ale na windows XP 3GB RAM !? i GTX460 ?!> Czy te wymagania są aby na pewno prawdziwe ? Jeżeli tak to jest to chyba najbardziej> nieudana gra o jakiej słyszałem.... 3GB RAM na XP LOL... To ja podziękuję za taką grę> i nie ukrywam, że była to gra na którą się najbardziej napaliłem w tym roku :P">Twój komentarz świadczy o braku wiedzy na temat wymagan sprzętowych.Numerek DX nie jest kluczowy dla wymagań, a Win XP nie oznacza, ze gra powinna wymagać 1-1,5GB. XP x86 obsługuje 3,25GB ramu i czemu z tego nie skorzystać?Prawdę mówiąc technologia DX11 sprawia, że gra z tą samą jakością grafiki działa szybciej niż na DX10, a na DX9 działałoby tak wolno (kilka tys razy nawet), że nie udostępniają tych opcji na sprzęcie posiadającym sprzętowe wsparcie tylko dla bibliotek DX9.0c i w doł. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
barth89 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2011 Hmmm, ale przecież gra ma jakby komiksową grafikę, więc dlaczego wymagania aż takie?A pomijając wymagania - kto czeka na tę grę i czego oczekujecie po Brink? Będzie dobra gra? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
leartist 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2011 Na wymagania sprzetowe duże wplyw mają zastosowane w silniku usprawnianie i "tricki", np instancjonowanie obiektów, materiałów, fxów, czegotylkosieda. Tak samo rózne featery typu automatyczne mergowanie światel, materiałow obiektów przez silnik, aby były liczone w mniejszej liczbie przebiegów procesora.Kluczowy dla konsol jest streaming. Dzięki temu Red Dead Redemption ma prawo istnieć w takiej formie. :) Jak wszytkie sandboxy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Olas84 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2011 Wiecie co, ja tu czegoś nie rozumiem, grę RAGE zaczęli robić już chyba z 5 lat temu, więc o co chodzi z tymi wymaganiami i dx11? Może usprawnili ten silnik, ale mnie wku.wia takie podejście do graczy, że wymagania nie wiadomo skąd a silnik sprzed 5 lat, którego nikt poza jakimiś krótkimi filmikami nigdzie nie widział. Dla mnie to szałowo nie wygląda. Bulletstorm ma super grafę, ta jest jakaś dziwna, ale może gra będzie fajna. doom 3 był extra. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SpecShadow 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2011 Dnia 13.04.2011 o 09:08, barth89 napisał: A pomijając wymagania - kto czeka na tę grę i czego oczekujecie po Brink? Będzie dobra gra? Splash Damage? Wolfenstein Enemy Territory?Podobała mi się rozgrywka w ET Quake Wars, niestety sama gra szybko uciekła w cień.Tak więc jeśli chodzi o multi powinno być dobrze, kolejnych klonów CoDa nam nie potrzeba. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
leartist 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2011 Dnia 13.04.2011 o 09:41, Olas84 napisał: Wiecie co, ja tu czegoś nie rozumiem, grę RAGE zaczęli robić już chyba z 5 lat temu, więc o co chodzi z tymi wymaganiami i dx11? Może usprawnili ten silnik, ale mnie wku.wia takie podejście do graczy, że wymagania nie wiadomo skąd a silnik sprzed 5 lat, którego nikt poza jakimiś krótkimi filmikami nigdzie nie widział. Dla mnie to szałowo nie wygląda. Bulletstorm ma super grafę, ta jest jakaś dziwna, ale może gra będzie fajna. doom 3 był extra. Doom 3 był strasznie obły i ciemny. Czego dokładnie nie rozumiesz z tym DX11? Spróubję wytlumaczyć.Silnik Id Tech5 (Rage'a) nie jest sprzed 5lat, silnik zaczął powstawać 5lat temu, prawdopobnie na bazie ID Tech4 i tak. :)Tworzenie silnika to proces, który poprzedza tworzenie gry, a później simultanicznie przebiega wraz z nią. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Numenpl 9 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2011 Jak nie rozumiesz to nie pisz takich głupot bo to co palnąłeś to taka Herezja że szkoda gadać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach