Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Walka i pomocna dłoń Geralta w Wiedźminie 2

25 postów w tym temacie

Dnia 14.04.2011 o 13:22, Ekonochrist napisał:

Sareth14 o mimice postaci czytałem już w wielu miejscach.
Niestety ten aspekt nie zostanie już poprawiony.


O, widać nie tylko ja mam wrażenie, że z tymi gębami w Wiedźminie jest coś nie tak. Ciekawe, co na to twórcy gry...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.04.2011 o 12:14, Graffis napisał:

Dialogi wypadają odrobinę lepiej niż w grach BioWare - nie podoba mi się ''skracanie''
wypowiedzi postaci na liście z której je wybieramy podczas rozmowy, ale tutaj jak na
razie jest spójność między tym na co się decyduje grający a wypowiedzią Geralta (Hawke
i Shephard tak wspaniałomyślni już nie są :P)

co nie zmienia faktu że już raz rozwinięciem opcji "verry funny" było soczyste "fuck off" z ust geralta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na polygamii jest świetny IMO gameplay. Gra niejaki Łukasz, wszystko tłumaczy i komentuje bardzo znajomy pan od REDów ;)

Tutaj...Cóż, mój 7-letni brat jest bardziej utalentowany od tego pana...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te wszystkie previewy to fail, bo Geralt jest praktycznie niesmiertelny, w wyniku czego grajacy w ogole nie maja obowiazku podejsc do sprawy taktycznie i wala mieczem przed siebie... W finalnej wersji cos takiego po prostu nie zda egzaminu i ludzie beda padac co chwila. O czym sam sie najlepiej przekonalem, nim sie z systemem walki oswoilem i zaczalem efektywnie uzywac unikow, zginalem przynajmniej z 5 razy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować