Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

12 minut gameplayu z Battlefielda 3 to jedna z najlepszych rzeczy, jakie widziałem w życiu

142 postów w tym temacie

multi będzie boskie, i można tak śmiało powiedzieć bo każdy BF rządził na multi ;)

Tylko błagam o lepsze zarządzanie teamem w multi bo to uproszczenie w Bad Company 2 to jest zło ;/ i czemu nadal nie wprowadzono łączenie w komunikacje głosową teamów. Przecież to PODSTAWA!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Znowu to samo, bronie ze styropianu, słabe AI, bla bla bla"
Nie zapominajcie, że to dopiero wersja Pre-Alpha!, chciałbym widzieć gameplay Black Opsa w wersji Pre-alpha, pewnie był nawet nie grywalny.Mam tak samo odczucie, że 90% osób wystawiających negatywne komentarze dodaje je tylko dlatego, że gra im nie pójdzie i próbują pojechać BF3 jak tylko się da.
A co do skryptów; wyobrażacie sobie grę bez skryptów?,bo ja nie bardzo, kiedyś oczywiście tak ale w dzisiejszych czasach gra potrzebuje skryptów i takich wyreżyserowanych scenek by przyciągnąć gracza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LOL!!!Jakie pre-alpha ?Kilka miesięcy przed premierą?Pre-alpha była ale rok temu...pogódź się z tym, ze to raczej finalny produkt, owszem dodadzą jeszcze kilka poprawek ale graficznie imo nic nie zmienia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz trochę popsioczę z okazji tego filmiku. Mnie boli, że gdyby marki CoD i BF nigdy nie powstały, a wszystkie kolejne ich części powstawałyby tworzone przez studia nic wspólnego ze sobą nie mające, to ten filmik by na nikim nie zrobił wrażenia. Ot, kolejny średni FPS we współczesnych realiach.
Jak to ktoś przede mną napisał - strzelnica na kaczki (zupełnie jak CoD). No i te wybuchające samochody (zupełnie jak CoD!) i przesadzone zniszczenia otoczenia. Nice, DICE! Oby tak dalej, to za 10 lat gry będą różniły się od siebie tylko tytułem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2011 o 12:33, ziomek25 napisał:

LOL!!!Jakie pre-alpha ?Kilka miesięcy przed premierą?Pre-alpha była ale rok temu...pogódź
się z tym, ze to raczej finalny produkt, owszem dodadzą jeszcze kilka poprawek ale graficznie
imo nic nie zmienia...


Przed każdym gamepla''yem jest umieszczone informacja, że gameple''y był kręcony na wersji pre-alpha -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaki piękny gameplay, najpiękniejsza rzecz jaką widzialem w życiu (gdyż od zdania matury nie wychodzę z domu) *odgłos marszczenia pingwina*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2011 o 00:03, Mroczny_Joga napisał:

"Pod pewnymi względami wojna też może być piękna" co to jest ? Powiedz to ludziom, którzy
mają wojnę w swojej ojczyźnie.. albo lepiej zaciągnij się do wojska i sam powalcz a później
pisz że wojna może być piękna..

Tornado, wybuch bomby termojądrowej czy spadający meteoryt też mogą być dla kogoś piękne co nie wyklucza faktu, że dla innych mogą być katastrofą. Nie mieszaj pojęć - łatwiej będzie Ci się żyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2011 o 05:34, Smash-PL napisał:

@Jester... Nie przystoi to pisać, że wojna jest piękna...


A to niby dlaczego? Ignorancja jest mylenie pojec piekna i dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dajcie juz spokoj Krzyskowi, on tylko wpisal sie w model przehype''owanych, otumanionych marketingiem jegomosciow, ktorzy zalewaja swoimi onanizmami wszelkie mozliwe fora internetowe. Chcial napisac cos w podobnym tonie, w jakim wypowiada sie 90% komentujacej spolecznosci, wykorzystujac swiadomosc ze gra faktycznie robi wrazenie ;) Niemniej od nadmiaru cukru mozna sie porzygac i powoli cala ta atmosfera klepania DICE po tyleczku zaczyna przyprawiac mnie o mdlosci- mozna zapomniec ze sa jeszcze jakies tam, inne gry ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2011 o 12:41, M4nhunt napisał:

Przed każdym gamepla''yem jest umieszczone informacja, że gameple''y był kręcony na wersji
pre-alpha -_-



W ktoryms z wywiadow DICE przyznaje, ze nad Frostbite 2.0 rozpoczelo prace niedlugo po wypuszczeniu Bad Company 1, wiec zapewne w okolicach 2009 roku. Domyslac sie mozna, ze wersja pre-alpha Battlefielda 3 dzialala okolo poczatku 2010 roku.

Polecam :

http://en.wiktionary.org/wiki/pre-alpha_version

http://en.wiktionary.org/wiki/alpha_version

http://en.wiktionary.org/wiki/beta_version

http://en.wiktionary.org/wiki/release_candidate

http://en.wiktionary.org/wiki/release_version

Skoro mamy kwiecien, a premiera jest w listopadzie - pozostalo im 6 miesiecy. Odejmij czas potrzebny na wyslanie gry do tloczni i wytworzenie xxx tysiecy/milionow kopii, mozna przypuszac, ze ostateczna wersja musi wyjsc ze studia jakos na poczatku pazdziernika. Daje to 5 miesiecy pracy.

Teraz pytanie pierwsze - czy 5 miesiecy to wystarczajaco duzo czasu, zeby przeistoczyc JAKOŚ dzialajacy silnik z JAKĄŚ czescia gry w finalny produkt?

Pytanie drugie - czy filmiki wygladaja jak JAKOŚ dzialajacy silnik, czy raczej jak finalna wersja gry?

To jest wlasnie kolejny przyklad dobrego marketingu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2011 o 13:38, nekr napisał:

> Przed każdym gamepla''yem jest umieszczone informacja, że gameple''y był kręcony
na wersji
> pre-alpha -_-


W ktoryms z wywiadow DICE przyznaje, ze nad Frostbite 2.0 rozpoczelo prace niedlugo po
wypuszczeniu Bad Company 1, wiec zapewne w okolicach 2009 roku. Domyslac sie mozna, ze
wersja pre-alpha Battlefielda 3 dzialala okolo poczatku 2010 roku.

Polecam :

http://en.wiktionary.org/wiki/pre-alpha_version

http://en.wiktionary.org/wiki/alpha_version

http://en.wiktionary.org/wiki/beta_version

http://en.wiktionary.org/wiki/release_candidate

http://en.wiktionary.org/wiki/release_version

Skoro mamy kwiecien, a premiera jest w listopadzie - pozostalo im 6 miesiecy. Odejmij
czas potrzebny na wyslanie gry do tloczni i wytworzenie xxx tysiecy/milionow kopii, mozna
przypuszac, ze ostateczna wersja musi wyjsc ze studia jakos na poczatku pazdziernika.
Daje to 5 miesiecy pracy.

Teraz pytanie pierwsze - czy 5 miesiecy to wystarczajaco duzo czasu, zeby przeistoczyc
JAKOŚ dzialajacy silnik z JAKĄŚ czescia gry w finalny produkt?

Pytanie drugie - czy filmiki wygladaja jak JAKOŚ dzialajacy silnik, czy raczej jak finalna
wersja gry?

To jest wlasnie kolejny przyklad dobrego marketingu.

Mimo wszystko takie rzeczy jak tekstury wysokiej jakości, dodatkowe animacje (patrz brak animacji ładowania amunicji przy strzelaniu z CKMu na samochodzie na końcu) itd mogą jak najbardziej dodać. Wiadomo że nie przerobią nagle wszystkiego, ale tak naprawdę to tylko do drobnych elementów można się na upartego przyczepić, a te wydają się być możliwe do poprawy w krótkim czasie (skoro nawet pojedyncze osoby aka modderzy są w stanie wydawać hi-res texture packi do gier, to tym bardziej nie powinien to być problem dla Dice).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2011 o 13:38, nekr napisał:

> Przed każdym gamepla''yem jest umieszczone informacja, że gameple''y był kręcony
na wersji
> pre-alpha -_-


W ktoryms z wywiadow DICE przyznaje, ze nad Frostbite 2.0 rozpoczelo prace niedlugo po
wypuszczeniu Bad Company 1, wiec zapewne w okolicach 2009 roku. Domyslac sie mozna, ze
wersja pre-alpha Battlefielda 3 dzialala okolo poczatku 2010 roku.

Polecam :

http://en.wiktionary.org/wiki/pre-alpha_version

http://en.wiktionary.org/wiki/alpha_version

http://en.wiktionary.org/wiki/beta_version

http://en.wiktionary.org/wiki/release_candidate

http://en.wiktionary.org/wiki/release_version

Skoro mamy kwiecien, a premiera jest w listopadzie - pozostalo im 6 miesiecy. Odejmij
czas potrzebny na wyslanie gry do tloczni i wytworzenie xxx tysiecy/milionow kopii, mozna
przypuszac, ze ostateczna wersja musi wyjsc ze studia jakos na poczatku pazdziernika.
Daje to 5 miesiecy pracy.

Teraz pytanie pierwsze - czy 5 miesiecy to wystarczajaco duzo czasu, zeby przeistoczyc
JAKOŚ dzialajacy silnik z JAKĄŚ czescia gry w finalny produkt?

Pytanie drugie - czy filmiki wygladaja jak JAKOŚ dzialajacy silnik, czy raczej jak finalna
wersja gry?

To jest wlasnie kolejny przyklad dobrego marketingu.


Co ci z takiego liczenia skoro:
- oficjalnej daty premiery nie ma jeszcze podanej (a po ostatnich "doniesieniach" można się zacząć obawiać że premiera nie będzie w listopadzie a w okolicy Bożego Narodzenia).
- film mógł być kręcony kilka miesięcy temu i najpewniej tak było, bo pierwsze "screeny" BF3 były najprawdopodobniej zrobione z tego gameplaya (i to jest prawdziwy chwyt marketingowy do ostatniej chwili pokazuje się dość stare materiały by "nagle" wypuścić coś z aktualnej wersji gry i stworzyć wrażenie, że zrobiło się to w mega szybkim tempie).
- pre-alfa to to może nie jest, ale spokojnie można to nazwać alfą. Alfa jest to wersja gry do której nie są zaimplementowane wszystkie elementy. Biorąc pod uwagę, że nie pokazano nam jeszcze normalnej gry (czyli tak jak to będzie w "multi") można zakładać że część elementów nie jest jeszcze zaimplementowana, albo w pełni gotowa. Tak więc AI może się jeszcze zmienić, bo jest to element, nad którym zwykle pracuje się niemalże do końca, fizyki jako takiej nam jeszcze nie pokazano w pełni działającej więc spokojnie można powiedzieć, że jest to wersja Alfa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2011 o 14:17, Blasting_Power napisał:

możliwe
do poprawy w krótkim czasie (skoro nawet pojedyncze osoby aka modderzy są w stanie wydawać
hi-res texture packi do gier, to tym bardziej nie powinien to być problem dla Dice).

i co z tego, tak jest przy kazdej grze, czesc tekstur zawsze jest slaba i chocby mogli poswiecic 5 minut zeby to poprawic to i tak nikt tego nie robi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejny sponsorowany news po Wiedźminie 2( nie wspominając już o wcześniejszych tego typu praktykach na gram.pl). Innego wytłumaczenia na zamieszczenie informacji tego typu, tak napisanej, nie potrafię znaleźć. Opinii, recenzji itd. zamieszczanych na tej stronie nie sposób brać poważnie. Ciężko stwierdzić czasami, kiedy ktoś pisze na dany temat starając się zachować niezależność, a kiedy tworzy na zlecenie kogoś z zewnątrz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic mnie w tym nie rusza. To przecież dalej zwykły fps, jakakolwiek jest i nic ponadto. Dlatego uprzejmie proszę, żebyście skończyli z takim ostentacyjnym onanizowaniem się dzień po dniu bf3, albo przynajmniej przestali zawierać umowy marketingowe, które was do tego zmuszają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować