Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

pr0gram - odcinek 35, wiedźmińsko-eRPeGowo-jajeczny

45 postów w tym temacie

gram.pl

Po tygodniowej przerwie powraca pr0gram, czyli nasz redakcyjny podcast. Posłuchajcie, a dowiecie się i o powodach tej przerwy, i o tym, czy fajnie się gra w nowe dzieło CD Projekt RED - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Wiodącym tematem są gry cRPG.

Przeczytaj cały tekst "pr0gram - odcinek 35, wiedźmińsko-eRPeGowo-jajeczny" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2011 o 13:52, donard napisał:

Lucas, można by przyjechać do ciebie pograć trochę? ;D


Podejrzewam, że Lucas musiałby dużo mleka wypić zanim by Cię do Witchera dopuścił :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2011 o 14:07, Feflar napisał:

> Lucas, można by przyjechać do ciebie pograć trochę? ;D

Podejrzewam, że Lucas musiałby dużo mleka wypić zanim by Cię do Witchera dopuścił :P

Myślę, że dałoby rade załatwić ;D W końcu to Wiedmolol bul ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do broni prochowej w Risenie - choćby arcanum pokazało, że się da (przy pewnych uproszczeniach ofc). Ot, po prostu, nowy łuk/kusza, inna animacja i tyle to będzie. Albo coś na wzór starych piratów z karaibów od akelli, tylko mam nadzieję lepiej dopracowanych. Tak samo do gothica raczej nie wrócą, bo risen ciągnie wątki starej serii (że już pominę, jak wrzucono plan intra R1 - na początku była scena z dziwnie znajomym magiem i wojownikiem, ostatecznie jednak nie zrealizowana) - albo więc Risena traktuje się jak kolejne gothice, albo należy dać sobie spokój.

Dalej, Alpha protocol - czy ja wiem czy taka brzydka? Owszem, animacja skradania to sztandarowy przykład jak tego robić nie należy, ale już obalenia były naprawdę dobre. Jako całość głowy nie urywała, ale nie było to też nie wiadomo jak szpetne, ot poziom około DA1 czy ME1. Klimat był i to najważniejsze.

Tak samo czy ja wiem czy bioware wielce eksperymentuje.. raczej zabiera się od dupy strony do tematu bawiąc się pierdołami, a to co najważniejsze olewa. Kombinuje jak koń pod górkę przy dialogach* próbując odkryć na nowo koło, mniej lub bardziej przy systemie (co jest bez znaczenia w momencie, gdy implementują lvl scalling), a fabuła, świat czy questy oraz ich wykonywanie (praktycznie każdy to dungeon crawling, nawet kupno chleba - DA pobiło w tym względzie wszelkie normy) jak nie porywały tak nie porywają. Na przykład wczoraj wlazłem do afterlife''u na omedze - niby ''różowy'' bar, a cały element seksu to kółko o średnicy 10 cm na biuście tancerki Asari. Gdyby nie tańczyła na stole, a światła nie były raczej jednoznaczne, to w życiu bym nie powiedział, że to dom uciech wszelakich. Do Gomorry z Nowego Vegas to to nawet nie ma co startować. Tak samo poszczególne częsci się nie kleją - w jedynce cerberus zły i go zwalczamy w questach pobocznych, w dwójce nas wskrzesza i możemy byc jego najwierniejszym z wiernych agentów, w trójce na nas znowu ma polować nie ważne co robiliśmy wcześniej, ''bo tak''. Może wiedźmin czymś tu zaskoczy w tym względzie.
A przy okazji wieśka - co takiego nowego i odkrywczego jest w tych slotach? Bo z pr0gramu nie wynikało, by miało to być coś wiecej niż to, co widzieliśmy w wiedźminie1 czy innym już przywołanym arcanum.
__________________
*o ile w AP były jednowyrazowe reakcje +akcje specjalne + presja czasu i jakoś to wyglądało i było filmowo, tak w ME po prostu patrzę na układ odpowiedzi, nie przejmując się zupełnie tym jak zareaguje rozmówca, bo nie ma to znaczenia. Ba, często jak przeczytałem i odpowiedziałem, to okazywało się, że zrobiłem błąd, bo podpowiedź nijak nie miała się do dialogu oraz do tego co chciałem osiągnąć. Tak więc gram sobie w to ME2, klikam zawsze w odpowiedź na górze, czasem w błękitną, oraz w drzewko ''zbadania'' które w sumie i tak nic nie wnosi do rozmowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie: Czy tylko gram dostało tą "demonstracyjną" wersję gry czy inni też? Nie jestem pewien ale wydaje mi się że Polygamia też dostała... czy możliwe że będzie ona dostępna dla użytku graczy przed premierą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2011 o 20:15, Sanders-sama napisał:

Mam takie pytanie: Czy tylko gram dostało tą "demonstracyjną" wersję gry czy inni też?
Nie jestem pewien ale wydaje mi się że Polygamia też dostała... czy możliwe że będzie
ona dostępna dla użytku graczy przed premierą?

Z wszelkich słów wnioskuję, że chodzi o wersję ''preview'' dla prasy - coś między betą a demem. Raczej bym nie liczył że będzie udostępnione szerszej publice (zwłaszcza jeżeli pozwala pograć w prolog i cały I akt)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2011 o 20:28, Krackus napisał:

Z wszelkich słów wnioskuję, że chodzi o wersję ''preview'' dla prasy - coś między betą
a demem. Raczej bym nie liczył że będzie udostępnione szerszej publice (zwłaszcza jeżeli
pozwala pograć w prolog i cały I akt)


Też tak raczej myślę ale chciałem spytać dla pewności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2011 o 20:15, Sanders-sama napisał:

Mam takie pytanie: Czy tylko gram dostało tą "demonstracyjną" wersję gry czy inni też?
Nie jestem pewien ale wydaje mi się że Polygamia też dostała... czy możliwe że będzie
ona dostępna dla użytku graczy przed premierą?


Gry OnLine także dostało tę wersję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy Myszasty przypadkiem nie jedzie na pokaz Brink? ;>

A co do Wiedźmina to zaszokowało mnie to 15 h :D Niejeden ówczesny cRPG już zmierza do końca, a Wiesiek 2 się dopiero rozkręca :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.04.2011 o 10:18, barth89 napisał:

A co do Wiedźmina to zaszokowało mnie to 15 h :D Niejeden ówczesny cRPG już zmierza do
końca, a Wiesiek 2 się dopiero rozkręca :P


Imponujące prawda? ;-)
Pewnie cała gra będzie miała 6 aktów jak 1 plus jeszcze side quests, liczyć chyba nie trzeba żeby wiedzieć że dużo wyjdzie XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.04.2011 o 10:26, Sanders-sama napisał:

Imponujące prawda? ;-)
Pewnie cała gra będzie miała 6 aktów jak 1 plus jeszcze side quests, liczyć chyba nie
trzeba żeby wiedzieć że dużo wyjdzie XD


A do tego po przejściu gry zobaczymy 20% (tak jak mówił Lucas)... Normalnie jestem porażony do teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować