Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ubisoft zapowiada Assassin`s Creed: Revelations! Zobacz pierwszy teaser!

75 postów w tym temacie

A ja mam nadzieję, że gra odejdzie od stylu jaki zaserwował nam Brotherhood. Bezsensowne palenie wież, odkupywanie budynków czy odbudowywanie miasta, które mało wpływało na świat gry mnie nie bawiło. Poza tym było to strasznie nudne i bezsensowne nie wspominając o rekrutacji asasynów na zasadzie "pobiłem tych co chcieli cie skroić na ulicy, dołącz do mojego tajemnego zakonu zabójców!". Nie wspominając o lokacji Moskwy na mapie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.04.2011 o 17:14, Siberian_Husky napisał:

A ja mam nadzieję, że gra odejdzie od stylu jaki zaserwował nam Brotherhood. Bezsensowne
palenie wież, odkupywanie budynków czy odbudowywanie miasta, które mało wpływało na świat
gry mnie nie bawiło. Poza tym było to strasznie nudne i bezsensowne nie wspominając o
rekrutacji asasynów na zasadzie "pobiłem tych co chcieli cie skroić na ulicy, dołącz
do mojego tajemnego zakonu zabójców!". Nie wspominając o lokacji Moskwy na mapie.


Lol, a kto ci tam każe palić wieże itd.? Ledwo trzech rekrutów i jedną wieżę trzeba spalić, żeby grę przejść, a tak możesz to zwyczajnie olać. Ale gdzie tam, lepiej psioczyć, że to szkodzi, że tego nie powinno być, że Ubi zepsuło grę. WTF, jesteś trollem czy co?

A "fail" z Moskwą to nie fail, tylko ograniczenia mapy. Jak wół przy ikonce Moskwy jest koń, symbol podróży do właściwego miejsca z tego punktu na mapie. Dokładnie tak samo jak to jest z jakimś innym miastem, którego nazwy już nie pamiętam i symbolem statku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.04.2011 o 17:14, Siberian_Husky napisał:

A ja mam nadzieję, że gra odejdzie od stylu jaki zaserwował nam Brotherhood. Bezsensowne
palenie wież, odkupywanie budynków czy odbudowywanie miasta, które mało wpływało na świat
gry mnie nie bawiło. Poza tym było to strasznie nudne i bezsensowne nie wspominając o
rekrutacji asasynów na zasadzie "pobiłem tych co chcieli cie skroić na ulicy, dołącz
do mojego tajemnego zakonu zabójców!". Nie wspominając o lokacji Moskwy na mapie.


A no zgodzę się ze wszystkimi co napisałeś, szczególnie Moskwa i określenie Europy Środkowej jako Kolonia. Co do kupowania sklepów, to chcieli uzyskać coś takiego jak w AC2 niestety nie wyszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.04.2011 o 19:03, Mercuror napisał:


A "fail" z Moskwą to nie fail, tylko ograniczenia mapy. Jak wół przy ikonce Moskwy jest
koń, symbol podróży do właściwego miejsca z tego punktu na mapie. Dokładnie tak samo
jak to jest z jakimś innym miastem, którego nazwy już nie pamiętam i symbolem statku.


Ograniczenie mapy? No nie dajmy się zwariować, sami tą mapę tworzyli i sami ją ograniczyli moim zdaniem spieprzyli sprawę. A rekrutowanie takich elitarnych skrytobójców, na ulicy trochę słabe się wydaje nie sądzisz? Uważam że gra jest warta zakupu sam zakupiłem, ale to nie znaczy że trzeba bronić jej za wszelką cenę ze wściekłością fanatyzmu. Uważam że pewne aspekty były dużo fajniejsze w AC2 niż w AC2 B.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.04.2011 o 19:11, Gniewny1j napisał:

Ograniczenie mapy? No nie dajmy się zwariować, sami tą mapę tworzyli i sami ją ograniczyli
moim zdaniem spieprzyli sprawę. A rekrutowanie takich elitarnych skrytobójców, na ulicy
trochę słabe się wydaje nie sądzisz? Uważam że gra jest warta zakupu sam zakupiłem, ale
to nie znaczy że trzeba bronić jej za wszelką cenę ze wściekłością fanatyzmu. Uważam
że pewne aspekty były dużo fajniejsze w AC2 niż w AC2 B.

Zgadzam się z tobą w 100%. I mam wielki żal do Ubi, że wprowadziło na rynek grę, której główny wątek można przejść w kilka godzin, a sama fabuła nie wprowadza prawie nic nowego do historii Desmonda. Kolejny raz producenci gier pokazali, że zależy im tylko na pieniądzach. Sama rozgrywka była przednia ale czy musieli historię Ezio rozbijać na dwie części ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.04.2011 o 19:27, DanioXD napisał:

ale czy musieli historię Ezio rozbijać na dwie części ?


Musieli bo jak sam stwierdziłeś liczy się dla nich kasa więc trzeba kuć żelazo puki gorące...

PS: jak czytam teorie niektórych gramowiczów to mi się płakać chcę XD

Stawiam że to kolejny spin-off...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogli by już zejść z Biblii i kościoła i zająć się torą albo koranem. Po co walić tak w tych chrześcijan i tak dewizy asasynów całkowicie się nie zgadzają z tymi z dekalogu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ładnie. Nawet w Brotherhood nie zdążyłem zagrać. Swoją drogą wolałbym Ezio. Altair jest taki zimny, nie można się do niego przywiązać, no ale pewnie Ubi chce, żeby nikt o Altair''ze nie zapomniał, albo może znów będzie sterować Ezio i będzie jakieś nawiązanie do Altair''a. Nie wiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi jednak najbardziej zależy na tym by w kolejnej części został rozwiązany problem z trybem multi. Każdy kto grał na pewno dostał białej gorączki i wie o czym mówię. Ja osobiście straciłem głowę po 7 dniach grania ;/ Ale trzeba przyznać z chęcią zobaczę znowu przygody Altaira w formie misji typu Cristiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.04.2011 o 22:52, DanioXD napisał:

Mi jednak najbardziej zależy na tym by w kolejnej części został rozwiązany problem z
trybem multi. Każdy kto grał na pewno dostał białej gorączki i wie o czym mówię. Ja osobiście
straciłem głowę po 7 dniach grania ;/ Ale trzeba przyznać z chęcią zobaczę znowu przygody
Altaira w formie misji typu Cristiny.


Jeżeli chodzi Ci o problem podłączenia do sesji to to jest Twój problem, a nie Ubisoftu. Zewnętrzne ip i nie ma problemu ;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.04.2011 o 23:02, Maverick07 napisał:

Jeżeli chodzi Ci o problem podłączenia do sesji to to jest Twój problem, a nie Ubisoftu.
Zewnętrzne ip i nie ma problemu ;>



Niestety się z tobą nie zgodzę, że to tylko mój problem każdy z moich znajomych (nie potwierdzę tego więc musisz uwierzyć na słowo) ma podobny problem, ale skorzystam z rady ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A miała być trylogia...

Mogliby wreszcie skończyć główną historię a potem zabierać się za spin-offy, a jak na razie, to chcą jak najwięcej zarobić na tej marce, a końca nie widać.

Dobrze, że BioWare tak nie postępuje z Mass Effectem. Najpierw koniec głównej historii, a potem spin-offy.

Chociaż w sumie za mało pokazali i wcale nie jest jasne, że akurat wcielimy się w Altaira. Właściwie to nic nie jest jasne. To może być wszystko. Chociaż podtytuł "Revelations" wskazywałby raczej na zakończenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2011 o 12:16, n33trox napisał:

A miała być trylogia...

Mogliby wreszcie skończyć główną historię a potem zabierać się za spin-offy, a jak na
razie, to chcą jak najwięcej zarobić na tej marce, a końca nie widać.

Dobrze, że BioWare tak nie postępuje z Mass Effectem. Najpierw koniec głównej historii,
a potem spin-offy.

Chociaż w sumie za mało pokazali i wcale nie jest jasne, że akurat wcielimy się w Altaira.
Właściwie to nic nie jest jasne. To może być wszystko. Chociaż podtytuł "Revelations"
wskazywałby raczej na zakończenie.

Fakt. Za niedługo sami zapomną o co biega w głównej fabule. Choć akurat BioWare też nie jest wzorem. Ostatnie DLC były ograniczone do wersji nie-polskich, co było o tyle śmieszne, że nie-polskie DLC z nowymi strojami (nie zawierające tekstu, nawiasem mówiąc) można było kupić i ściągnąć w Polsce, a później zainstalować bez problemu jako polski dodatek zmieniając jeden zapis w jeden z plików gry (tylko na czas instalacji gry). Jakby informatycy BioWare''a nie mogli dostosować pliku wcześniej i oszczędzić ludziom główkowania nad instalacją (albo po prostu samemu zamieścić notkę o sposobie instalacji). Ubisoft przynajmniej nie robi tego typu problemów. Ich DLC działają w wersji Polskiej bez zarzutu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.04.2011 o 17:14, Siberian_Husky napisał:

Nie wspominając o lokacji Moskwy na mapie.


Moskwy na mapie nie dało się zaznaczyć dlatego, że mapa była zbyt mała. Dlatego twórcy zdecydowali na umieszczenie ikonki konia gdzieś w Polsce co znaczyło tylko tyle, że mniej więcej w tamtym kierunku do Moskwy dojedziemy konno. Gdyby to był znacznik miasta wyglądałby inaczej, czyli tak jak Londyn, Paryż czy jakiekolwiek inne miasto na mapie. W ten sam sposób co Moskwa została zaznaczona też Kalkuta. Ikonka z logiem statku znajdowała się w pobliżu Włoch, co nie znaczy, że Kalkuta znajduje się na Morzu Śródziemnym tylko, że statkiem do niej właśnie wypłyniemy (tak jak konno do Moskwy). Nie obwiniaj Ubi za to, że nie potrafisz czytać mapy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.04.2011 o 19:27, DanioXD napisał:

Zgadzam się z tobą w 100%. I mam wielki żal do Ubi, że wprowadziło na rynek grę, której
główny wątek można przejść w kilka godzin, a sama fabuła nie wprowadza prawie nic nowego
do historii Desmonda.


Nie wiem czy graliśmy w tę samą grę. W Brotherhoodzie jest o wiele więcej Desmondowania niż w poprzednich AC. Chociażby sama końcówka która gmatwa cały wątek kiedy

Spoiler

Lucy dostaje kose w płuca

.
A co do wątku głównego. Tak to jest jak się leci przez główne misje na pałę a potem biadoli, że było mało. Questy poboczne to też gra, nie wiedziałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.04.2011 o 15:59, zbyglu napisał:

A może to ciężko ranną Lucy podłączą do animusa i będziemy grać matką Altaira :P


Jak można grać matką Altaira skoro w filmiku jest napisane:"Altair - syn niczyi".
A tak na serio Lucy raczej zmarła na miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować