Zaloguj się, aby obserwować  
Ecko09

Assassin's Creed Revelations [M]

866 postów w tym temacie

Nie spodziewałem się że kolejna część tej serii pojawi się tak szybko. Nie spodziewam się że w tej grze będą jakieś wielkie zmiany i nowości(takie jak pojawienie się multi po raz pierwszy w ACB)... ale liczę na ciekawą historię i dość długą grę SP i przynajmniej tak dobre multi jak w ACB. Po cichu liczę na inne achievementy/trofea w multi niż były w ACB(żeby ciekawiej było je zdobywać) ale pewnie będą podobne jak to bywa w kolejnych częściach innych gier...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowości w grze, wzięte z zakonu.
Główna część gry będzie mieć miejsce w Konstantynopolu, który zostanie podzielony na 4 olbrzymie dzielnice: (Konstantyna, Bajazyda, Imperialną i Galata)
Zwiedzimy także Kapadocję
Ezio będzie miał w grze ponad 50 lat
Ezio będzie miał w wyposażeniu ostrze z hakiem, które pozwoli mu na przemieszczanie się po rozwieszonych w mieście linach. Ubisoft twierdzi, że przyspieszy to przemieszczanie się o 30%
Możesz użyć ostrza z hakiem, by przyciągnąć znajdujących się w pewnej odległości przeciwników do wykonania kombo
Ezio może teraz tworzyć bomby. Ubisoft twierdzi, że będzie ponad 300 rodzajów bomb
System sterowania został zmodyfikowany, kółko/B/shift będzie odpowiadać za hak, a trójkąt/Y/E będzie odpowiadać za bomby i pewne rodzaje broni (prawdopodobnie dystansowe)
Orli Wzrok przekształci się w Orli Zmysł. "Orli Zmysł pozwoli Ci skupić się na postaci i sprawdzić, gdzie była" - mówi Amancio. - "Dowiesz się, gdzie mniej więcej pójdzie. Jeśli będziesz w stanie przewidzieć, w którą stronę podąży strażnik, możesz znaleźć się na miejscu przed nim, zostawić bombę i stworzyć pułapkę czy zasadzkę
Pomysł na Wieże Borgii został rozszerzony, by stworzyć nowy system. W mieście znajdują się Kryjówki Asasynów. Będziesz musiał ukończyć różne scenariusze ataku, by pozbyć się Templariuszy (Ubisoft twierdzi, że różnorodność będzie większa niż w przypadku wież Borgiów). Kiedy zdobędziesz Kryjówkę, będziesz mógł ulepszać budynki w danym rejonie i dodawać nowe tyrolki (liny do przemieszczania się) na dachach. Będziesz mógł także zmienić nastawienie straży z wrogiego na neutralne
Możesz stracić kontrolę nad Kryjówką, gdy staniesz się poszukiwany. Będziesz mógł wysłać swoje oddziały na templariuszy, jeśli nie będziesz sam w stanie wrócić do atakowanej Kryjówki. Będziesz mógł wysłać wsparcie z jakiejkolwiek innej Kryjówki pod Twoją kontrolą. Będziesz mógł także zostawić Mistrza Asasynów, by kontrolował daną Kryjówkę i nie martwić się o jej przejęcie
Ilość stopni do zdobycia przez Twoich Asasynów zwiększy się z 10 do 15
By zrobić świat ciekawszym, tradycyjne misje poboczne zostaną zastąpione losowymi zdarzeniami. Na przykład podczas zwiedzania miasta natrafisz na ograbiany sklep albo małą dziewczynkę proszącą o pomoc
Została użyta nowa technika nagrywania animacji twarzy zwana Mocam, którąGI opisuje jako "intrygujące połączenie tradycyjnej animacji, nagrywania i fascynującego nowego stylu odtwarzania na ekranie w grach jak np. LA Noire."
Desmond ponownie znajdzie się w Animusie, gdzie będzie nowy system zabezpieczeń zwany "Czarnym Pokojem". Będziesz mógł dostać się do utraconych wspomnień Desmonda przez te tylne drzwi
Rozgrywka Desmondem jest opisana jako sekwencje rozwiązywania zagadek z fabułą. "Przez manipulowanie i tworzenie geometrii w świecie gry, Desmond szuka sposobu na połączenie rozdzielonych warstw swojej podświadomości."
Powróci tryb multiplayer, ale zostanie położony nacisk na fabułę, jako że jest to bardzo ważna część gry
Będziesz mógł dostosować wygląd bohatera i broń, a także tworzyć gildie
Będą trzy grywalne postacie: Desmond, Ezio i Altair.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/ciach/
Smakowite info. Bardzo spodobał mi się system przemieszczania się za pomocą lin i ten hak, zapewne będzie to podobne jak w Bioshock Infinite. Dodatkowo trzy grywalne postaci a w tym podstarzały Ezio. Mam tylko nadzieję że tym razem wersja PC ukarze się w tym samym terminie co konsolowa.

Edit:
@Adri21
A czemu miałby nie być?
To to nie jest oficjalne info?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

Nowości w grze, wzięte z zakonu.

Dzięki za ich zamieszczenie tutaj.

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

Ezio będzie miał w grze ponad 50 lat

I na tyle wygląda, ale jak będzie się nadal tak sprawnie (albo jeszcze sprawniej) poruszał, skakał po dachach, wspinał, to coś będzie nie halo...

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

Ezio będzie miał w wyposażeniu ostrze z hakiem, które pozwoli mu na przemieszczanie się
po rozwieszonych w mieście linach. Ubisoft twierdzi, że przyspieszy to przemieszczanie
się o 30%

Zaleciało Batmanem. Jakoś nie pasuje mi to do serii AC...

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

Możesz użyć ostrza z hakiem, by przyciągnąć znajdujących się w pewnej odległości przeciwników
do wykonania kombo

Znów - Batman i znów - nie odpowiada mi to :(

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

Ezio może teraz tworzyć bomby.

A tu z kolei zaleciało Wiedźminem ;) Ale to już może się sprawdzić w Asasynie.

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

Ubisoft twierdzi, że będzie ponad 300 rodzajów bomb

:O Za dużo...

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

System sterowania został zmodyfikowany, kółko/B/shift będzie odpowiadać za hak, a trójkąt/Y/E
będzie odpowiadać za bomby i pewne rodzaje broni (prawdopodobnie dystansowe)

Nie wypowiem się o sterowaniu dopóki sam nie zagram. A zagram na pewno, bo chcę poznać resztę fabuły.

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

Orli Wzrok przekształci się w Orli Zmysł. "Orli Zmysł pozwoli Ci skupić się na postaci
i sprawdzić, gdzie była" - mówi Amancio. - "Dowiesz się, gdzie mniej więcej pójdzie.
Jeśli będziesz w stanie przewidzieć, w którą stronę podąży strażnik, możesz znaleźć się
na miejscu przed nim, zostawić bombę i stworzyć pułapkę czy zasadzkę

IMO zbytnie uproszczenie i tak łatwej gry.

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

Pomysł na Wieże Borgii został rozszerzony, by stworzyć nowy system. W mieście znajdują
się Kryjówki Asasynów. Będziesz musiał ukończyć różne scenariusze ataku, by pozbyć się
Templariuszy (Ubisoft twierdzi, że różnorodność będzie większa niż w przypadku wież Borgiów).

Znów - nie wypowiem się, póki nie sprawdzę.

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

Kiedy zdobędziesz Kryjówkę, będziesz mógł ulepszać budynki w danym rejonie i dodawać
nowe tyrolki (liny do przemieszczania się) na dachach.

Podobnie jak w Brotherhoodzie...

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

Będziesz mógł także zmienić nastawienie straży z wrogiego na neutralne

Na stałe (oby nie), czy tymczasowo?

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

Możesz stracić kontrolę nad Kryjówką, gdy staniesz się poszukiwany. Będziesz mógł wysłać
swoje oddziały na templariuszy, jeśli nie będziesz sam w stanie wrócić do atakowanej
Kryjówki. Będziesz mógł wysłać wsparcie z jakiejkolwiek innej Kryjówki pod Twoją kontrolą.
Będziesz mógł także zostawić Mistrza Asasynów, by kontrolował daną Kryjówkę i nie martwić
się o jej przejęcie

Średnio mi się taki pomysł podoba, cóż...

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

Ilość stopni do zdobycia przez Twoich Asasynów zwiększy się z 10 do 15

Żadna rewelacja, wystarczy zdjąć limit w Brotherhoodzie z 10 i nałożyć na 15

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

By zrobić świat ciekawszym, tradycyjne misje poboczne zostaną zastąpione losowymi zdarzeniami.

Ciekawy pomysł, wprost z Red Dead Redemption

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

Na przykład podczas zwiedzania miasta natrafisz na ograbiany sklep albo małą dziewczynkę
proszącą o pomoc

Zapowiada się ciekawie, ale martwi mnie jedno - czy rodzaje wydarzeń nie będą monotonne jak zbieranie informacji o celu w pierwszym Asasynie

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

Została użyta nowa technika nagrywania animacji twarzy zwana Mocam, którąGI opisuje jako
"intrygujące połączenie tradycyjnej animacji, nagrywania i fascynującego nowego stylu
odtwarzania na ekranie w grach jak np. LA Noire."

Ciekawy pomysł, aczkolwiek wątpię, żeby był sens stosowania tego zabiegu w grach akcji.

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

Desmond ponownie znajdzie się w Animusie, gdzie będzie nowy system zabezpieczeń zwany
"Czarnym Pokojem". Będziesz mógł dostać się do utraconych wspomnień Desmonda przez te
tylne drzwi

Zaintrygowało mnie to, czekam na więcej informacji.

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

Rozgrywka Desmondem jest opisana jako sekwencje rozwiązywania zagadek z fabułą. "Przez
manipulowanie i tworzenie geometrii w świecie gry, Desmond szuka sposobu na połączenie
rozdzielonych warstw swojej podświadomości."

Jak wyżej.

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

Powróci tryb multiplayer, ale zostanie położony nacisk na fabułę, jako że jest to bardzo
ważna część gry

Multiplayer - świetnie! Ale fabuła? Jakoś nie widzę fabuły w multi w AC. Chyba, że przez fabułę rozumie się dodanie krótkiej notki co zrobiła dana osoba, że zasłużyła na to, by stać się naszym celem.

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

Będziesz mógł dostosować wygląd bohatera i broń, a także tworzyć gildie

Ciekawy pomysł, mam nadzieję, że dostosowanie wyglądu bohatera będzie simopodobne, miło by było pobiegać kimś, kto ma taką twarz jak gracz ;)

Dnia 07.05.2011 o 09:44, dreamer94 napisał:

Będą trzy grywalne postacie: Desmond, Ezio i Altair.

Fajnie, ale mam nadzieję, że Altair pojawi się na dłużej, niż w dwójce ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2011 o 12:06, Adri21 napisał:

Kiedy Altair pojawił się w dwójce, bo nie pamiętam?


Spoiler

Desmond miał przywidzenia kiedy wracał z treningu do Animusa. Mniej więcej połowa gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, przecież podziękowałem ;)
Ja na stronę Zakonu rzadko zaglądam, więc cieszę się, że te informacje są u nas na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2011 o 10:45, kaczek93 napisał:

To to nie jest oficjalne info?


Nie. Raczej nie, bo na stronie zakonu było napisane, że to informacje znalezione w necie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2011 o 12:24, Harrolfo napisał:

Nie, przecież podziękowałem ;)
Ja na stronę Zakonu rzadko zaglądam, więc cieszę się, że te informacje są u nas na forum.

Sory, odebrałem to jako sarkazm xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2011 o 13:35, Cascad napisał:

mam nadzieję, że będzie można zjeść kebab.


To byłby świetny Easter Egg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2011 o 10:54, Harrolfo napisał:

> Ezio będzie miał w grze ponad 50 lat
I na tyle wygląda, ale jak będzie się nadal tak sprawnie (albo jeszcze sprawniej) poruszał,
skakał po dachach, wspinał, to coś będzie nie halo...

Noo to tylko gra :) Po za tym po czołgach-ufo z Brotherhood-a widać że Ubisoft ma dużą tolerancję na takie nierealne rzeczy.

Dnia 07.05.2011 o 10:54, Harrolfo napisał:

> Ezio będzie miał w wyposażeniu ostrze z hakiem, które pozwoli mu na przemieszczanie
się
> po rozwieszonych w mieście linach. Ubisoft twierdzi, że przyspieszy to przemieszczanie

> się o 30%
Zaleciało Batmanem. Jakoś nie pasuje mi to do serii AC...

Albo serią Just Cause.

Dnia 07.05.2011 o 10:54, Harrolfo napisał:

> Możesz użyć ostrza z hakiem, by przyciągnąć znajdujących się w pewnej odległości
przeciwników
> do wykonania kombo
Znów - Batman i znów - nie odpowiada mi to :(

A motyw z przyciąganiem wrogów jest bardzopodobny do tego co robił Scorpion w MK, może Ezio nawet zaadoptuje sobe słynne "Get over here!" xD.

Dnia 07.05.2011 o 10:54, Harrolfo napisał:

> Ubisoft twierdzi, że będzie ponad 300 rodzajów bomb
:O Za dużo...

Żeby dali takie urozmaicenie i możliwość tworzenia trucizn na ostrze, która miał od 2 części... byłoby fajnie.

Dnia 07.05.2011 o 10:54, Harrolfo napisał:

> Na przykład podczas zwiedzania miasta natrafisz na ograbiany sklep albo małą dziewczynkę

> proszącą o pomoc
Zapowiada się ciekawie, ale martwi mnie jedno - czy rodzaje wydarzeń nie będą monotonne
jak zbieranie informacji o celu w pierwszym Asasynie

Błędów z 1 części chyba już nie popełnią, po urozmaiceniu 2 i Brotherhooda to byłby duży krok wstecz.

Dnia 07.05.2011 o 10:54, Harrolfo napisał:

> Została użyta nowa technika nagrywania animacji twarzy zwana Mocam, którąGI opisuje
jako
> "intrygujące połączenie tradycyjnej animacji, nagrywania i fascynującego nowego
stylu
> odtwarzania na ekranie w grach jak np. LA Noire."
Ciekawy pomysł, aczkolwiek wątpię, żeby był sens stosowania tego zabiegu w grach akcji.

Ta gra świetnie wygląda podczas gameplay-u, jak się biega po miastach itp itd. Ale w filmach przerywnikowych na silniku gry, kiedy widać twarze bohaterów z bliższej odległości to można dostrzec... pewną przepaść pomiędzy tym a resztą gry. Nie zawsze, a w AC:B już było całkiem lepiej, ale może chcieli to właśnie poprawić.

Dnia 07.05.2011 o 10:54, Harrolfo napisał:

> Rozgrywka Desmondem jest opisana jako sekwencje rozwiązywania zagadek z fabułą.
"Przez
> manipulowanie i tworzenie geometrii w świecie gry, Desmond szuka sposobu na połączenie

> rozdzielonych warstw swojej podświadomości."
Jak wyżej.

Motyw z Incepcji?

Dnia 07.05.2011 o 10:54, Harrolfo napisał:

> Powróci tryb multiplayer, ale zostanie położony nacisk na fabułę, jako że jest to
bardzo
> ważna część gry
Multiplayer - świetnie! Ale fabuła? Jakoś nie widzę fabuły w multi w AC. Chyba, że przez
fabułę rozumie się dodanie krótkiej notki co zrobiła dana osoba, że zasłużyła na to,
by stać się naszym celem.

Może chodzi o uzasadnienie tego co dzieje się w multi i połączenie tego jakoś bardziej z fabularnie z tryb single. W końcu do tej pory nie było żadnych informacji po za tym, że jesteśmy agentami Abstergo i polujemy na innych -.- A czemu tak? Czemu nie agentami zakonu asasynów? Dla niego postacie też mogłyby być ciekawe i różnorodne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorki, ale chcę się przyczepić do pierwszego ''akapitu''

Nierealne rzeczy? Miśq, a wpisz sobie w google Czołg Leonarda Da Vinci, ok? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>W końcu do tej pory nie było żadnych informacji po za tym,

Dnia 07.05.2011 o 15:40, KloniskO napisał:

że jesteśmy agentami Abstergo i polujemy na innych -.- A czemu tak? Czemu nie agentami
zakonu asasynów?


W AC:B był przecież filmik na starcie multi gdzie ten Dr. Vidic mówił do agentów abstergo że przechodzą szkolenie i będą polować na Desmond''a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.05.2011 o 15:49, noobie napisał:

Nierealne rzeczy? Miśq, a wpisz sobie w google Czołg Leonarda Da Vinci, ok? :)


No tak, był ale po pierwsze nie wyglądał i nie działał(o ile w ogóle został kiedykolwiek wykorzystany w praktyce) tak jak to wygląda w grze. W grze jego siłą napędową ponoć było tych kilku uwolonionych najemników, ale czy to tyle co konie? Na wiki pisze o tym, że do tego służyły właśnie konie.
Po za tym: "Model zbudowany według projektu z 1484 mógł zaledwie z dużym wysiłkiem obracać się w miejscu, ale nigdy nie poruszał się prosto" - wikipedia
"Trochę mniej" chyba jednak potrafił w rzeczywistości.

@Noma
A to nie wiedziałem :p W grze jakoś mi ten filmik umknął :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować