Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Artykuł: Might & Magic: Heroes VI - zapowiedź

24 postów w tym temacie

Paweł Pochowski

Specjaliści od Warhammer: Mark of Chaos, studio Black Hole Games, wzięli w swoje ręce serię Heroes of Might & Magic i pracują wytrwale nad Might & Magic: Heroes VI. Próbują pozostać wierni tradycji jednocześnie przyciągając nowych fanów niezbędnym powiewem świeżości. Czy taki pomysł ma prawo się udać?

Przeczytaj cały tekst "Artykuł: Might & Magic: Heroes VI - zapowiedź" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O soundtrack nie ma się co bać, bo odpowiadać za niego będą Paul Romero i Rob King. :P

Do samej szóstki podchodzę dość optymistycznie, aczkolwiek bez demka się nie obejdzie. No i czemu dopiero we wrześniu? Ja wiem, że mam wtedy urodziny, ale w ramach prezentu mogli by wypuścić grę przed wakacjami. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do tej rekrutacji gdyby ktoś nie czaił to niech przypomni sobie Heroesa IV i portal istot w zamku elfów. Dość kontrowersyjny system ale pożyjemy zobaczymy... Wracam do trójki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grafika jest rewelacyjna, jest właśnie baśniowa, homm V była cukierkowa. Pięknie wyglądają góry i krajobrazy w grze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Z ciekawostek wspomnimy jeszcze, że gra zostanie w całości zdubbingowana."
Aaach i co nam tu teraz po niesamowitym soundtracku, kiedy będziemy skazani na wątpliwe umiejętności naszych "gwiazd dubbingu". Pozostaje mi tylko liczyć na to że dadzą możliwość wyboru języka, jeśli nie- witaj Amazonie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do tych surowców, to lepszej bujdy wymyślić nie mogli. Bo co za problem zaskryptować, żeby na losowo generowanej mapie kopalnie pojawiały się odpowiednio rozmieszczone.
Ale poczekamy, zagramy i zobaczymy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmiana w rekrutacji bardzo mi się podoba. Może być ciekawie. Troche sceptyczne podchodzę jednak do tych stref wpływów, ale pożyjemy zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I i II początki tej gry, trójka siła wieku ( nie muszę mówić jak na razie najlepsza ), czwórka ostro w dół ( to ma być heroes ), heroes 5 lepiej ( u mnie na drugim miejscu ), szóstka ... Poczekamy zobaczymy. Narzazie to co widzę:
Plusy:
- grafika moim zdaniem lepsza i bardziej klimatyczna do heroesa
- soundtrack nie ma się o co martwić
- nowy zamek fajny
- pajączek zamiast smoka w nieumarłych ( nigdy za nim nie przepadałem )
- bossowie
- troch bliżej ( chyba ) trójki
- dubbing ( zależy jeszcze kto podłoży głosy i ja to zrobi )
Minusy:
- tylko 4 surowce ( choć jeszcze zobaczymy
- brak elfów ( łucznicy )
- nadal to nie trójka ( zobaczymy jak to będzie )

Pozostaje nam czekać modlić się by była najlepszą częścią lub chociaż zaraz po trójce najlepsza. Chyba będzie lepsza od piątki. Pozdrowienia dla wszystkich fanów i graczy heroesa !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strefy wpływów może się sprawdzą, a może nie, zawsze to jednak jakieś urozmaicenie. Grafika mi się podoba z tego co widać na screenach przynajmniej. Nie podoba mi się, że tylko 5 zamków, to jest zdecydowanie za mało, ale pewnie wszystko chcą rozłożyć na 2-3 dodatki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się fajnie - zważywszy, że poprzedniczki co jakiś czas są przeze mnie ściągane z półki i instalowane, i mimo minionych latek ( mniej lub więcej ) nadal przykuwają i zjadają mnóstwo czasu. Co do muzyki, to zapewne utwory z VI dołączą do pozostałych ścieżek dźwiękowych i umilą niejedną sesję. Hm, a co do pełnego spolszczenia ... ja tu nie widzę nic złego. Ha, pierwszy raz cieszę się na przełożenie premiery :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie grafika i design stworków jest o niebo lepszy(może poza inferno), zmniejszenie ilości surowców też całkiem mi leży a strefy wpływów mnie niepokoją ale muszę je "poczuć" żeby ocenić. Brak smoków do rekrutacji to OGROMNY minus. Cieszy mnie zwiększenie warstwy RPG oraz historia. 5 frakcji to jednak trochę za mało. Jak na razie zapowiada się bardzo ciekawa gra, która jednak nie ma większych szans w starci z "trójką".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I co z tego, że "tylko" 4 surowce? Gra może mieć jeden surowiec i być szalenie skomplikowana. Wszyscy doskonale wiedzą jak to było z tymi "rzadkimi" zasobami i że z reguły kończyło się na targowisku. Bardziej mnie zastanawiają umiejętności specjalne jednostek, czary, artefakty, rozbudowa miast, zdolności bohaterów itd, bo to od tego zależy poziom złożoności gry, a nie tam od tego czy mamy siarkę i rtęć, czy jakieś kulki na targowisku do wymiany, zwłaszcza że z reguły jeden surowiec był nam potrzebny a reszty się zbierały tony i wszystko szło na złoto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może być ciekawe. Ja jestem ogromnym fanem HoMM5 - lubie tą "cukierkową" grafikę.
Z kolei HoMM6 da zupełnie nową grafikę(nie mówię że gorszą, ani lepszą, po prostu inną).
4 Surowce jakoś przeżyje, ale jak nie mogę przejąć kopalni tylko dlatego że jest w strefie wpływów, a ja chce odciąć od surowców to już cienko, po za tym już po co sie bronić skoro kopalnie mi nikt nie przejmie, nie podoba mi sie ten pomysł.
Pewno wyjdą dodatki z nowymi rasami i jednostkami jestem bardzo ciekaw co przyniosą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm... sam nie wiem... cisnę teraz w wolnych chwilach w kampanię piątki i co tu dużo mówić - trójka to nie jest, ale i tak świetna gra. A VI wydaje się robić parę kroków w tył - mniej surowców, mniej frakcji, a także wprowadzać głupie "nowinki". Co za pomysł ze strefą wpływów? I pulą jakichś punktów na zakup jednostek z paru poziomów? To jeden z elementów strategii - ma się dużo różnych jednostek, trzeba znać ich mocne i słabe strony i odpowiednio wykorzystywać na polu walki. Możliwość kupna większej ilości mocniejszych jednostek oznacza, że armie będą mniej zróżnicowane, a przez to możemy pomarzyć o epickich walkach pod koniec scenariusza na parę tysięcy jednostek, trwających po 20 minut. Chętnie sprawdzę grę jak wyjdzie, ale z kupnem pewnie wstrzymam się jak poważnie potanieje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.05.2011 o 22:46, Doomann napisał:

I pulą jakichś punktów na zakup jednostek z paru poziomów? To jeden
z elementów strategii - ma się dużo różnych jednostek, trzeba znać ich mocne i słabe
strony i odpowiednio wykorzystywać na polu walki. Możliwość kupna większej ilości mocniejszych
jednostek oznacza, że armie będą mniej zróżnicowane, a przez to możemy pomarzyć o epickich
walkach pod koniec scenariusza na parę tysięcy jednostek, trwających po 20 minut.

Mi się ten pomysł podoba, bo właśnie daje dodatkowe opcje dla gracza. Zamiast stałego przyrostu np. 10 łuczników, mozesz wziąć 20 kosztem np. pikinierów. Ma sens, oczywiście taki system trudniej będzie zbalansować, ale czy którakolwiek z części HoMM miała super balans? Zawsze były silniejsze i słabsze zamki, to na pewno się nie zmieni. Co do zróżnicowania armii, to jednostek i zamków powinno być ogółem więcej, wtedy nie będzie problemu o którym piszesz. Ale tak jak pisałem wcześniej, dojdziemy do tego dopiero po 2-3 dodatkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

3 surowce, fuck yeah, trzeba zrobić każdą gre prostą, taką by 5 letnie dziecko umiało sobie z nią poradzić. No do K****y nędzy. Czemu nie może wyjśc wersja utrudniona, wymagająca więcej trudu w rozgrywke niż wypłaszczone easy2play gry na których mozna zbić fortune. Hm. No czemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm.. Ta seria zakończyła żywot na H3.. Jeszcze dzisiaj w pykam w sławną "trójkę", ale co do H6 to powiem tylko tyle.. H4 to totalna porażka, a H5 to gra pokroju "Niby fajne, ale nudne".. A zmiany w H6 nawet mi się podobają, tylko szkoda, że tak mało zamków : ( i z tymi surowcami to mi się nie podoba, a reszta jak najbardziej pozytywnie.. Mam nadzieję, że gra będzie godna kupna i godna nazwy.. ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Argument przemawiający za zmniejszeniem liczby surowców jakoś do mnie nie przemawia.
Za to bardzo spodobał mi się( przynajmniej na pierwszy rzut oka) system rekrutacji jednostek
w miastach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować