Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Diablo III - zobacz trailer, który prezentuje współpracę z NPC-ami

43 postów w tym temacie

Kurcze albo jestem staromodny, albo ta grafika mi się nie podoba. Nie widzę w niej tego mrocznego klimatu który był w II.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mroczny klimat się ulotnił i zastąpiła go cukierkowatość wowa. Nie podoba mi się to! Wolałbym żeby gra miała zbliżony klimat do diablo 2. Po za tym współpraca z npc wygląda tak samo jak w d2. Tylko ekran ekwipunku npc został rozwinięty i zostało dodane jego drzewko umiejętności...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znowu gadanie o tym że diablo 3 nie jest mroczyny tak jak diablo 2 ... Najpierw pograjcie potem narzekajcie.

A swoją drogą rzeczywiście jeden ze skinów NPC''a Templara, żywcem przypomina jeden armor set z WOWa :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lipne takie, brakuje "tego czegoś". Już Runescape wygląda bardziej Diablowato niż to :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

.... jak by państwo chcięli zauważyć to grafika w akcie 5 Diablo 2 : LoD jest w równie kolorowych i jaskrawych barwach co na przedstawionych trailerach jedynie więcej cienia narzucono na niektóre elementy . A o klimacie to można pogadać dopiero jak się grę zakupi i sie w nią zagra , a nie na podstawie kilku rzuchonych trailerów . Mi się podobają zmiany i nie mogę się już doczekać premiery gry .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2011 o 10:26, Panor napisał:

A o klimacie to można pogadać dopiero jak się grę zakupi
i sie w nią zagra , a nie na podstawie kilku rzuchonych trailerów


Niby tak, ale mi np parę gameplay trailerów wystarczy mi do tego żeby stwierdzić, czy gra mnie wciągnie na dłużej czy nie. I wrażenia wyciągnięte ze zwiastunów się zawsze potwierdzały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach