Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Oficjalny komunikat firmy CD-Projekt w sprawie problemów z aktywacją gry Wiedźmin 2

1749 postów w tym temacie

Dnia 16.05.2011 o 08:18, WolfClub napisał:

> Druga kawa poszła w ruch, szkoda że jeszcze nie drugi Wiedźmin ;)
Bedziesz zalowal bo pewnie znowu nie bedzie to dzialac juz dobrych kilka minut minelo
od tego ich pozal sie boze komuikatu i nadal nie dziala taa...

Może nie... lubię kawę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2011 o 08:22, ufobeton napisał:

będziemy mieli co wnukom opowiadać...


Nie wiem jak ty, ja nie mam zamiaru opowiadać, jak oszukali mnie na ponad dwie stówy :P

Nie no, trudno. Szkoda, ale co teraz poradzić? Ciekawi mnie jak CDP z tego wybrnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2011 o 08:23, Lerten napisał:

> będziemy mieli co wnukom opowiadać...

Nie wiem jak ty, ja nie mam zamiaru opowiadać, jak oszukali mnie na ponad dwie stówy
:P

Nie no, trudno. Szkoda, ale co teraz poradzić? Ciekawi mnie jak CDP z tego wybrnie.

poprostu mniej zarobia te fanty co MUSZĄ nam dać trochę będą kosztowały w końcu 10K EK ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy wytrwali. Ponownie przepraszamy.
Odblokowywanie serwerów uaktualnień właśnie ruszyło. Ponieważ jest ich dużo i są rozsiane po całym świecie - proces musi potrwać. Zaczął się kilka minut temu, a dla niektórych użytkowników może potrwać nawet do dwóch godzin.
Jeszcze raz dzięki! Jeszcze raz sory! "

Już tłumaczę powyższe oświadczenie z języka oficjalnego oświadczenie:


"Tak przepraszamy. Tak, mamy poważny problem z systemem aktywacji. Nie, nie wiemy kiedy uda nam się to naprawić. Dajcie nam jeszcze dwie godziny, a może się w końcu uda. Tak, jak się nie uda poinformujemy Was... i znowu przeprosimy. W sumie możemy już przeprosić na zapas, więc jeszcze raz przepraszamy."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeżyję, na spokojnie sobie po południu pogram :P Ale cóż, ładny fail - po wszystkim miło byłoby wiedzieć co się stało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2011 o 08:23, Lerten napisał:

> będziemy mieli co wnukom opowiadać...

Nie wiem jak ty, ja nie mam zamiaru opowiadać, jak oszukali mnie na ponad dwie stówy
:P

Nie no, trudno. Szkoda, ale co teraz poradzić? Ciekawi mnie jak CDP z tego wybrnie.



Nie przesadzaj. Grę w końcu odpalisz i masz przed sobą jeszcze cały dzień grania przed innymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra teraz test. Czy jak ktoś odpala grę i pojawia się wpisz klucz: wpisuje i co dalej bo u mnie po prostu znika ten komunikat o kluczu i nic. Pulpit z tapetką. Co jest u was?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2011 o 08:25, Arek797 napisał:

Dobra teraz test. Czy jak ktoś odpala grę i pojawia się wpisz klucz: wpisuje i co dalej
bo u mnie po prostu znika ten komunikat o kluczu i nic. Pulpit z tapetką. Co jest u was?


To samo. Tak już od czwartku jest przecież. Aktywacja po prostu nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2011 o 08:25, genobis napisał:

Przeżyję, na spokojnie sobie po południu pogram :P Ale cóż, ładny fail - po wszystkim
miło byłoby wiedzieć co się stało.

utrafiłeś w samo sedno nie interesuje mnie już żę nie działa bo to wiem od ładnych paru godzin, ale chcę wiedzieć co się tak na prawdę stało nie jakieś ściemy typu a mamy problem z downloadem.. pfff tyle to i ja zauważyłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2011 o 08:25, Arek797 napisał:

Dobra teraz test. Czy jak ktoś odpala grę i pojawia się wpisz klucz: wpisuje i co dalej
bo u mnie po prostu znika ten komunikat o kluczu i nic. Pulpit z tapetką. Co jest u was?

To znaczy, że jeszcze nie działa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2011 o 08:25, IwaN_GroznY1 napisał:

"Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy wytrwali. Ponownie przepraszamy.
Odblokowywanie serwerów uaktualnień właśnie ruszyło. Ponieważ jest ich dużo i są rozsiane
po całym świecie - proces musi potrwać. Zaczął się kilka minut temu, a dla niektórych
użytkowników może potrwać nawet do dwóch godzin.
Jeszcze raz dzięki! Jeszcze raz sory! "

Już tłumaczę powyższe oświadczenie z języka oficjalnego oświadczenie:


"Tak przepraszamy. Tak, mamy poważny problem z systemem aktywacji. Nie, nie wiemy kiedy
uda nam się to naprawić. Dajcie nam jeszcze dwie godziny, a może się w końcu uda. Tak,
jak się nie uda poinformujemy Was... i znowu przeprosimy. W sumie możemy już przeprosić
na zapas, więc jeszcze raz przepraszamy."


Ale sobie jaja robią naprawdę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą, bawią mnie posty tych, co to idą "na relę i fizę do szkoły". Ładnie, PEGI 18 się kłania ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2011 o 08:08, Myszasty napisał:

Ćwir!!!!

"Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy wytrwali. Ponownie przepraszamy.
Odblokowywanie serwerów uaktualnień właśnie ruszyło. Ponieważ jest ich dużo i są rozsiane
po całym świecie - proces musi potrwać. Zaczął się kilka minut temu, a dla niektórych
użytkowników może potrwać nawet do dwóch godzin.
Jeszcze raz dzięki! Jeszcze raz sory!"

Swiatełko w tunelu?



Ale jak to się ma do tych rzekomo "testowanych" DLC i rejestracji na stronie, która nadal nie działa? Przecież DLCki wymagają rejestracji, a CDP pisze o samych "serwerach uaktualnień". Pewnie za 2 godzin okaże się, że kolejne 2 godziny i tak dalej. Zresztą: nie mogli od początku stwierdzić, że już samo odblokowanie procesu aktualizacji potrwa około 2 godzin?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować