Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Infografika - Wiedźmin 2 w liczbach!

41 postów w tym temacie

Dnia 16.05.2011 o 17:18, Akallabeth napisał:

Czemu w swojej infografice nie ma informacji o ilości graczy wk***ionych przez żenujące
wpadki podczas nocnej premiery dla posiadaczy EK? To byłaby jedna z wyższych liczb w
owej grafice.


Bo to bardzo proste - jest nie większa niż ilosc kopii sprzedanej gry w wersji EK pomniejszonej o ilośc osób, która rano musiała wstać :P

@down. Wg. tego co wiem premiera gry jest jutro - jeżeli nie to oznacza, zę mój pre-order jest tylko z nazwy "pre"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2011 o 17:32, mronoth napisał:

http://www.youtube.com/watch?v=SiMHTK15Pik :D

4 ekrany ladowania? niby tak, ale mniejsze loadingi nadal sa, ogladalem troche gameplaya
i nawet wchodzac do tawerny jest kilkusekundowy loading, nie ma tylko wtedy loading screena

Infografika powstała już jakiś czas temu. Jak zaznaczyliśmy, opieraliśmy się w niej na danych, jakie otrzymaliśmy od CDPR. Powiedzieli, że mają 4 loadingi - tak napisaliśmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2011 o 17:23, Tenebrael napisał:

Zapomnieliście o najważniejszej liczbie: 12. Tyle godzin gracze musieli czekać na "zaskoczenie"
Wieśka po premierze :P


Nieeee, najważniejsze jest 10 000 - liczba osób oszukanych przez CDP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodajmy:
- 12 godzin: tyle gracze czekali na uruchomienie gry
- 10000: tylu graczy czekało
- x: tyle razy CDP mydlił w tym czasie oczy obietnicami kolejnych deadlineów (ja doliczyłem się przynajmniej 3 - świt, 10:10 i 11:30)

Te liczby już sie tak fajnie nie prezentują? Kiedy informacja o rekompensatach za stracony czas i nerwy zamiast durnych obrazeczków ze słodaśnym klepaniem się po pleckach, jak to wam wspaniale premiera się nie udała?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tam jest 130 czy 13 skilli i zdolności? ;p

No i 16 unikalnych zakończeń - pewnie będą się różnić jedną planszą że xxx zginął albo nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2011 o 17:38, Graffis napisał:

Kiedy informacja o rekompensatach za stracony
czas i nerwy


Już jest. Rekompensatą są koszulki. Tyle, że dostaną je tylko ci, którzy mogli grę aktywować dopiero po 14-tej. Reszta, mimo, że niejeden czekał i parę godzin - obejdzie się smakiem. Ciekawy dobór godziny, nie? Zresztą, pisałem już post o tym:

http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=55729&pid=5268

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2011 o 17:37, Zaitsev napisał:

Infografika powstała już jakiś czas temu. Jak zaznaczyliśmy, opieraliśmy się w niej na
danych, jakie otrzymaliśmy od CDPR. Powiedzieli, że mają 4 loadingi - tak napisaliśmy.


Jak widzę na posty "niewygodne" dla cdpr jakoś wam nieśpieszno odpowiadać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2011 o 19:10, The_Hammerburst napisał:

Jak widzę na posty "niewygodne" dla cdpr jakoś wam nieśpieszno odpowiadać...

"Niewygodne"? Które to? Masz namyśli żarty kolegów z wcześniejszych postów? Nie wydaje mi się, aby wymagały one komentarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym pogratulować RED''om za stworzenie rozbudowanej, ogromnej, świetnej, wymagającej gry RPG jakiej nie było od lat! Warto było czekać, po całym dniu grania mogę to spokojnie stwierdzić. ;)
W ogóle warto zwrócić uwagę na optymalizację. Przy takiej grafice i takich obszarach gra działa bardzo płynnie i wczytuje się nieziemsko szybko. o.0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować