Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Jak CDP zrekompensuje graczom swoją wpadkę z aktywacją EK Wiedźmina 2?

187 postów w tym temacie

Dnia 23.05.2011 o 18:55, Wojman napisał:

Na podaniej stronie jak byk jest nastepujaca infromacja:

"Masz możliwość wyboru tylu koszulek, ile edycji kolekcjonerskich zakupiłeś. Wystarczy
wypełnić formularz wybierając kolejno interesujące Cię koszulki, za każdym razem podając
te same, poprawne dane."


Faktycznie! Wynikło to z tego, że nie przeczytałem tego ze zrozumieniem.

Dzięki za odpowiedź.

PS.
W temacie maila, od Was jest błąd:
"Potwierdzenie zgoszenia na upominek od firmy CD Projekt i gram.pl"
niby nic takiego, ale jednak błąd ;P

PS.2
Wojman@
"Jeśli chcesz zmienić adres lub masz jakieś pytania i uwagi - skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta Gram.pl pod specjalnym adresem - wiedzmin2@gram.pl. "
czyli jak nie chcę odbierać koszulek w punkcie odbioru osobistego wystarczy, że napiszę na maila podam nr zamówienia i dane do wysyłki i normalnie wyślecie te koszulki do mnie, a nie do punkt. od. osobistego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2011 o 19:20, Nieznajomosc napisał:

czyli jak nie chcę odbierać koszulek w punkcie odbioru osobistego wystarczy, że napiszę
na maila podam nr zamówienia i dane do wysyłki i normalnie wyślecie te koszulki do mnie,
a nie do punkt. od. osobistego?


Ja zadnych koszulek nie wysylam, nie pracuje w gram.pl (mimo, ze bym chcial) co do sposobu dostawy - po to jest podany adres mailowy, zeby wysylac prosby i zapytania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tak sobie gdybiąc, gdyby koszulki od początku znajdowały się w kolekcjonerce i gdyby w pudełku leżały między artbookiem a ową nieszczęsną głową, tym samym zabezpieczając ją przed waleniem łukiem brwiowym o okładkę... no ale cóż, człowiek wszystkiego nie przewidzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorki za post pod postem, ale nie mogę edytować poprzedniego...

Chciałem dodać, że gra już zrekompensowała mi wszelkie opóźnienia aktywacji, obtłuczone głowy itp., więc serdecznie dziękuję CD Project za upominek w postaci koszulki w zamian za coś co już zrekompensowali z nadwyżką ;]. A ba, zastanawiam się czy edycje gry z medalionem w MM i Saturnie to był jednodniowy event, czy jeszcze są tam dostępne. Jeśli tak to jutro zaopatrzę się w kolejny egzemplarz gry. Mam tylko nadzieję, że losowy papercraft mi się nie powtórzy ;].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie czego jest ten błąd ?

"Wystąpił błąd: Do tego zamówienia wybrałeś już 1 edycji kolekcjonerskiej"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Donaan, własnie ubiegłeś mnie z tym pytaniem też chciałem zamówić i mam ten sam problem ;/ Podpinam się do twojego pytania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2011 o 20:58, donaan napisał:

"Wystąpił błąd: Do tego zamówienia wybrałeś już 1 edycji kolekcjonerskiej"


Sprawdzcie w "moich zamowieniach" na stronie sklepu gram.pl czy macie zamowienie na te koszulke. Jesli jest to wszystko w porzadku, jesli nie ma to skontaktujcie sie maiowo (adres podany na stronie z zamowieniami na koszulke)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2011 o 21:37, lord0 napisał:

"wysyłka Twojego zamówienia została wstrzymana" ?


Nie martw się wszystko jest ok, pytałem się Akne dlaczego taki status i powiedziała, że wszystko jest ok i zamówienia będą realizowane :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2011 o 18:33, Wojman napisał:

A przeczytalbys moze AZ DWA wczesniejsze posty?


No przepraszam za moje gapiostwo. :))) No niby wypełniłem formularz. Ale tym razem znowu głupio pytam: gdzie tu jest jakiś przycisk ZATWIERDŹ czy coś takiego? Nigdzie nie mogę wysłać formularza, a z boku nie mam suwaka góra-dół a rolka myszki też strony nie przewija.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.05.2011 o 22:39, marekl1975 napisał:

No przepraszam za moje gapiostwo. :))) No niby wypełniłem formularz. Ale tym razem znowu
głupio pytam: gdzie tu jest jakiś przycisk ZATWIERDŹ czy coś takiego?


Pod formularzem jest tajemniczy przycisk "wyslij zgloszenie", ktory jak sie domyslam sluzy do tego by wyslac zgloszenie na te koszulke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.05.2011 o 03:05, Wojman napisał:

Pod formularzem jest tajemniczy przycisk "wyslij zgloszenie", ktory jak sie domyslam
sluzy do tego by wyslac zgloszenie na te koszulke.


Też go w końcu znalazłem. A nie widziałem go tylko dlatego, że w IE miałem ustawione powiększenie 110%, czego w pierwszej chwili nie zauważyłem. Po ustawieniu wyświetlania na 100% przycisk stał się widoczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś rozwiązanie w związku z tym błędem?
"Twoje zgłoszenie nie zostało wysłane! Wystąpił błąd: Do tego zamówienia wybrałeś już 1 koszulek."
W moich zamówieniach nic nie mam a muszę to załatwić jak najszybciej bo jutro wyjeżdżam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że tak(w innym razie to po co w ogóle by je dawali?). Moim zdaniem psują one cały urok koszulki, ale to tylko mój gust :)

Zamówienie poszło, czarna koszulka "Biały Wilk" wybrana, rozmiar M(edium). Mam nadzieję, że przybędzie jak najszybciej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować