Zaloguj się, aby obserwować  
Mercuror

Fallout 2 - temat ogólny

3223 postów w tym temacie

Dnia 07.08.2007 o 16:35, Elwro napisał:

To jest w sumie ciekawe, ze dostep do tak duzej i ciekawej lokacji otrzymuje sie tylko wtedy,
gdy chce sie wstapic do jednej z czterech rodzin - w sumie to czysty przypadek. Ot, smaczek
:-)


Heh, ja tam zawsze wykonywałem wszystkie misje dla trzech rodzin (poza Wrightami) a gdy ich bossowie pytali mnie, czy chce wstąpić do ich rodzin to odmawiałem. Ale była rzeźnia:-]. Zawsze pierwszy ginął Salvatore. Co ciekawe, za wymordowanie tych trzech rodzinek, rośnie karma. Jedynie rodzina Wright jest porządna (w końcu sprzedają alkohol;)).

Dnia 07.08.2007 o 16:35, Elwro napisał:

Bo chyba nie da sie SAD znalezc w inny sposob?


No niestety nie da się. Ale warto było ją odkryć. Robocik z karabinem Gaussa jest naprawdę mocny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2007 o 16:24, Igor FCBayern napisał:

Aghh... Cos czuje, ze niedlugo zaczne grac w F2 na nowo. A gdzie jest polozona ta baza? W poblizu jakiego miasta - domyslam sie, ze Nowego Reno? I jeszcze jakby ktos mogl mi strescic po co Wright nas tam wysyla, co tam sie dzieje itp.

Kawałek na północ od Nowego Reno. Można nawet tam z buta iść na upartego. Po co nas wysyła - dowiesz się z rozmowy z Wrightem. :) Sam za dobrze nie pamiętam, ale znając te rodziny to na pewno zdobycie dóbr z takiej bazy przechyliłoby szalkę zwycięstwa na stronę tych co ją zdobyli. Albo może chcą tam zrobić sobie jakąś melinę. :) Graj i nie zapomnij tym razem wstąpić właśnie do tej rodzinki (tu masz tylko dwa zadania, po zdobyciu bazy i wróceniu z raportem zostajesz Made Man''em tej rodziny).

Elwro ----->
Z tego co mi wiadomo to jest to jedyny sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

\ciach\

Masz rację. Wrightom chodzi o uzbrojenie z owej bazy. Ba, kiedy wykonamy tego qesta, w zakończeniu możemy przeczytać o tym jak to "Rodzina Wright przejęła kontrolę nad miastem po 45 minutach masakry wyrzutniami rakiet"...
I wy piszecie, że Wrightowie to porządna rodzinka? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2007 o 17:51, Tajemnic napisał:

I wy piszecie, że Wrightowie to porządna rodzinka? :)

jako jedyna z całej kliki jest prawdziwą rodziną, a alkohol zacznie lepszy niż narkotyki czy kasyno (zwłaszcza że pani domu niezbyt się ten interes z bimbrownią podoba, i można jej "dopomóc" w jego zamknięciu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podpąpowałem mojego bohatera do 39 poziomu:-)
-broń ciężka 230 (Bozar)
-brań energetyczna 320 (karabin pulcacyjny)
Mam 400 komórek termojądrowych i 3000 naboi do Bozara
Pancerz oczywiście ulepszony wspomagany
stimpaków około 100 i 50 superstinpaków, po ok.30 wszystkich prochów i antyradów
10 PA, strzał celowany z karabinu 5PA i z Bozara też, dostęp do ekwipunku 2PA, szansa na krytyk 12%, 20% wzmocniony krytyk. 200HP

Starczy mi to na Enklawę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jak grałem w Fallouta2 pierwszy raz to mw pod koniec gry miałem w ekwipunku 999 stimpaków i kilkaset ultrastimpaków :) Nigdy nie udało mi się już tego powtórzyć!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2007 o 15:26, Karharot napisał:

Ty się pytasz czy chcesz się pochwalić?
Idź śmiało i zabij każdego kto Ci podskoczy:)

;-P
Pomyliło mi się energetyczną mam tylko na 300 ;-D więcej nie dało rady xD
Nie chwalę się ale czytałem na tym forum, że ktoś nabił 60 lvl :-)
Poza tym z Enklawy nie da się wrócić, z tego co wiem ( grałem wcześniej 2 razy ale nigdy nie wlazłem na platformę ).
Acha ktoś jeszcze wspominał, że jak idzie się na platformę z Bozarem to trzeba zabrać jakieś 5000 naboi, więc wolałem się upewnić;-)

Chociaż nie ukrywam z mojej postaci jestem zadowolony:-) chociaż jakbym grał jeszcze raz to zmieniłbym wiele rzeczy. Na przykład mam tylko 8 percepcji to za mało na snajpera i chyba przez to nie mogę dostać perka "snajper" - słyszałem, że taki jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.08.2007 o 00:49, sodolis napisał:

Nie chwalę się ale czytałem na tym forum, że ktoś nabił 60 lvl :-)


Teoretycznie możesz osiągnąć chyba 99 poziom. Jest to bardzo łatwe po zakończeniu gry bo w dwóch miejscach można wtedy nabijać sobie nieskończoną ilość expa.

Dnia 09.08.2007 o 00:49, sodolis napisał:

Poza tym z Enklawy nie da się wrócić, z tego co wiem


Da się. Jak zakończysz misję na platformie Poseidon pokazuje się końcowy filmik i następuje podsumowanie gry (czyli opisy tego co zależnie od twoich działań stało się ze światem Fallouta). Potem możesz swobodnie eksplorować świat do woli i wykonać wszystkie te questy których jeszcze nie zaliczyłeś (choć ze względu na to podsumowanie lepiej jest jak najwięcej spraw załatwić przed zakończeniem).

Dnia 09.08.2007 o 00:49, sodolis napisał:

Acha ktoś jeszcze wspominał, że jak idzie się na platformę z Bozarem to trzeba zabrać jakieś
5000 naboi, więc wolałem się upewnić;-)


Tak naprawdę na platformie jest tylko jeden przeciwnik z którym musisz walczyć + sporo wieżyczek (ale te da się przeprogramować żeby strzelały do naszego przeciwnika). Cała reszta załogi platformy nie jest agresywna i można ich nie zabijać (choć jeśli się zaprzesz żeby wytłuc wszystkich to faktycznie możesz potrzebować całego wagonu amunicji):)

Dnia 09.08.2007 o 00:49, sodolis napisał:

Chociaż nie ukrywam z mojej postaci jestem zadowolony:-) chociaż jakbym grał jeszcze raz to
zmieniłbym wiele rzeczy. Na przykład mam tylko 8 percepcji to za mało na snajpera i chyba przez
to nie mogę dostać perka "snajper" - słyszałem, że taki jest.


Owszem jest. Niestety nie pamiętam jakie ma wymagania:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.08.2007 o 01:02, Vormulac napisał:

Minimalne wymagania na perk Snajper to:

Percepcja - 8
Zręczność - 8
Ręczna broń palna - 80%
Poziom doświadczenia - 24

Zręczność mam na 7 i wszystko jasne ;-/
Będę miał problem, bo perka zwiększającego zręczność już wykorzystałem, jedyna szansa to ta karta pamięci zwiększająca zręczność, o ile jej też nie zainstalowałem ;-)
Chyba, że jest jakiś myk? jak z siłą (pancerz wspomagany) lub szczęściem (+2 od (chyba) Centrologa w RNK)

Karharot

Dnia 09.08.2007 o 01:02, Vormulac napisał:

(czyli opisy tego co zależnie od twoich działań stało się ze światem Fallouta).


Której kopalni w Ridding(?) lepiej dać procesor, w sumie trochę pomogłem tam doktorkowi który jest po stronie Kryptopolis (przyniosłem mu antyjet). Chciałbym zachować równowagę, Krypto załatwiłem wszystko co się dało w Gecko a RNK dobry układ z kryptą 15 i szpiega im wystawiłem;-). Jeśli chodzi o Rino to mam większy problem Pracowałem dla jednej rodziny ( nie pamiętam nazwiska) zabiłem dla nich Salvadora ale nie chciałem się potem przyłączyć, więc w samoobronie musiałem wybić wszystkich (w Casinie, przetrzymywali Marona). Została jedna rodzina Bishopów z tego co pamiętam ale tu też mam pewien zgryz;-) poszedłem na całość z Panią Bishop i nie mogę zejść na dół nie natykając się na jej męża, co równa się eksterminacji ostatniej rodziny w Reno ;-) Mam sava z przed przypadkowego romansu;-) w podsumowaniu Reno ma jakieś znaczenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.08.2007 o 01:20, sodolis napisał:

w podsumowaniu Reno ma jakieś znaczenie?


W podsumowaniu mają znaczenie prawie wszystkie stałe lokacje na mapie (poza Bazą Wojskową i Navarro). Niestety nie wszystkie zakończenia jakie obejrzysz są dobrze dobrane - na skutek bugów podsumowania dla Gecko i Krypty 13 są inne niż wynikałoby to z twoich działań.
W niemal identyczny sposób kończyło się też Arcanum (w czym nie ma nic dziwnego bo obie gry robili ci sami ludzie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem w Krypcie 15 i mam problem z komputerami. Z powodu braku mocy nie mogę dostac lokalizacji Krypty 13 , nie mogę dostac holodysku na temat szpiega w RNK.Gdy próbuję naprawiac agregat na 2 poziomie pokazuje się , że to nic nie daje. Co zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.08.2007 o 13:47, Asthariel napisał:

Jestem w Krypcie 15 i mam problem z komputerami. Z powodu braku mocy nie mogę dostac lokalizacji
Krypty 13 , nie mogę dostac holodysku na temat szpiega w RNK.Gdy próbuję naprawiac agregat
na 2 poziomie pokazuje się , że to nic nie daje. Co zrobić?

Weź ze sobą Vic-a albo sam spróbuj z narzędziami w ręku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakie różnice wystąpią u robota , którego uruchamiamy na 3 poziomie Bazy Wojskowej Sierra w zależności od uzyskanego mózgu? Można zdobyć mózg upośledzony , szympansa , człowieka i cybernetyczny.Głównie chodzi mi o różnice pomiędzy dwoma ostatnimi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brain Bot: A.k.a. Skynet, which refers to the best incarnation of this NPC and the only one that can earn levels. This robot is found in the Sierra Army Depot and must be assembled before it can get on the road. Whether it''s useful or not depends on which brain you put into the bot: the cybernetic or human brain will produce a sniperbot, while any lesser brain produces a stupid donkeybot. Since it''s possible you won''t be able to get Skynet until late in the game, you might already have Gauss Rifles on Vic and Cassidy, and if so you won''t need another sniper. Is always painfully slow. You can use Repair to heal the Brain Bot, but not use tools.

* Skill: Unarmed (2 worst brains), Small Guns (2 best brains).
* Animation frames: SMG, rifle.
* AC/DT/DR: 20/8/40 (1), 20/5/40 (2-6, 3 worst brains).
* Hit Point progression by level (best brain only): 115, 143, 155, 179, 197, 210
* Suggested weapon progression (2 best brains only): Sniper Rifle, Pancor Jackhammer or HK P90c then Gauss Rifle, or H&K G11E if you want it spraying expensive ammo.

The Brain Bot is the only NPC that can''t be healed using First Aid, Doctor or chems. However, Skynet can repair itself to full HP using its internal repair systems if you tell it to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.08.2007 o 20:25, Karharot napisał:

* Hit Point progression by level (best brain only): 115, 143, 155, 179, 197, 210


Jak potrzebny best brain , to nie ma rady.Mam w zapasie trochę punktów do wydania , bo po drodze załatwiłem kilka robotów strażników , więc nie ma problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować