Zaloguj się, aby obserwować  
Mercuror

Fallout 2 - temat ogólny

3223 postów w tym temacie

/.../
G11 chyba nigdy nie udało mi się spotkać w grze(gram już któryś raz z rzędu).O P90 myślałem już wcześniej,ale najpierw trzeba go znaleźć.Myron dobrze sobie radził zawsze z tym "wstrzykującym" pistoletem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2008 o 13:22, Jarzy napisał:

/.../
G11 chyba nigdy nie udało mi się spotkać w grze(gram już któryś raz z rzędu).O P90 myślałem
już wcześniej,ale najpierw trzeba go znaleźć.Myron dobrze sobie radził zawsze z tym "wstrzykującym"
pistoletem.

G11 najszybciej znajdziesz kręcąc się koło San Francisco, Centrolodzy zawsze go używają na zmianę z granatami plazmowymi ;-)
P90 niestety nie pamiętam gdzie znalazłem, broni nigdy nie kupowałem także albo zdobyłem na wrogu albo ukradłem ;-P ( zobaczy w sklepie w NCR ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2008 o 13:22, Jarzy napisał:

/.../
G11 chyba nigdy nie udało mi się spotkać w grze(gram już któryś raz z rzędu).O P90 myślałem
już wcześniej,ale najpierw trzeba go znaleźć.Myron dobrze sobie radził zawsze z tym "wstrzykującym"
pistoletem.


Centrolodzy mają G11, a P90 znajdziesz w krypcie 15.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm, powinny interesować Cię jedynie te nieoficjalne (oznaczone bodajże jako 1.05), jeśli chodzi o te oficjalne, to wersje PL obu Falloutów są już nimi upatchowane :). Na NMA plik są, o ile dobrze pamiętam, na tamtejszym forum :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na No Mutants Allowed znalazłem wzmiankę o broni XL70E3.Dowiedziałem się z netu,że ma go jedna typiara w dokach San Fran.Jednym sposobem na jej zdobycie jest zabicie tej klientki.Czy zna ktoś inny sposób/źródło zdobycia tej broni?Wygląda całkiem ciekawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2008 o 17:55, Jarzy napisał:

Na No Mutants Allowed znalazłem wzmiankę o broni XL70E3.Dowiedziałem się z netu,że ma
go jedna typiara w dokach San Fran.Jednym sposobem na jej zdobycie jest zabicie tej klientki.Czy
zna ktoś inny sposób/źródło zdobycia tej broni?Wygląda całkiem ciekawie.


Tak. Jeżeli wolisz, możesz zabić szeryfa w NRK :) To są jedyne rozwiązania na zdobycie tej broni. Jeżeli nie chcesz tracić karmy ani tego, żeby cię cały tankowiec (czy RNK) atakował, to 2 materiały wybuchowe (te na patyku) ew superstimpacki (wg mnie szkoda ich) powinny wystarczyć:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2008 o 17:55, Jarzy napisał:

Na No Mutants Allowed znalazłem wzmiankę o broni XL70E3.Dowiedziałem się z netu,że ma
go jedna typiara w dokach San Fran.Jednym sposobem na jej zdobycie jest zabicie tej klientki.Czy
zna ktoś inny sposób/źródło zdobycia tej broni?Wygląda całkiem ciekawie.


Ej, tej broni nie znam (albo nie pamiętam, co bardziej prawdopodobne znając moją pamięć). Ale co do twojego wcześniejszego pytania: ja Sulikowi zawsze dawałem karabinek 5,56mm. To, co on robił z nim, to taka mała Apokalipsa. Wystarczy powiedzieć, że na platformie zabijał trzeciego żołnierza w Power Armor, kiedy ja jeszcze męczyłem się z pierwszym i to Bozarem i Gaussem. Mayrona nie miałem, więc nie powiem, ale zgadzam się z sodolisem - tej ofermie lepiej dać jakiś pistolecik. Przynajmniej obrażenia od jego friendlly fire będą mniejsze.
Jak będziesz miał Marcusa to nie dawaj mu niczego, co strzela seriami. U mnie miał plazmę i świetnie sobie radził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../
Z własnego doświadczenia wiem,że Myron naprawdę potrafi wymiatać na wyższych poziomach.Marcusowi nigdy nie dawałem i nie daję automatów,bo jest zbyt głupi, żeby ich używać.
Co do klepania żołnierzy Enklawy-prosta recepta na 1 strzałową śmierć->Turbo Plasma.Gdy ją znajdę tylko jej używam.Marcusowi daje Y2K Pulse''a i jest gitara :D

Matzik->superstimpacki powodują nieduże obrażenia po pewnym czasie i w ten sposób mają zabić typiarę,tak?Co do materiałów wybuchowych-nie spowodują,że mnie typiara zaatakuje?
Co do ceny super stimów-nie przeszkadza mi to :D W F2 najbardziej lubię swobodę wożenia się po mapie a to= dużo walk=dużo sprzętu=dużo hajsu :D
Gdzie mogę znaleźć dużo amunicji do FN FAL''a?Wiem,że kolo w San Fran ją sprzedaje,ale ma jej zdecydowanie za mało jak dla mnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2008 o 17:29, Blackhand napisał:

Hm, powinny interesować Cię jedynie te nieoficjalne (oznaczone bodajże jako 1.05), jeśli
chodzi o te oficjalne, to wersje PL obu Falloutów są już nimi upatchowane :). Na NMA
plik są, o ile dobrze pamiętam, na tamtejszym forum :).

Nigdzie nie umiem znalezc tych nieoficjalnych, znalazlem jakies patche 1.1 i 1.2, ale to sie instaluje po zainstalowaniu gry. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakiś mod ,dzięki któremu można grać w Fallouta 2 bez ograniczeń czasowych.Czytałem gdzieś ,że F2 kończy się po 13 latach gry :/ W sumie jeśli chodzi się tylko po pustyni i kasuje ludków to raczej nietrudno o nabicie tylu lat w tej grze :/ Potrzebuję jakiegoś sposobu ,żeby cofać/zatrzymać czas w F2.Czy jest to możliwe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2008 o 19:40, Jarzy napisał:

Czy jest jakiś mod ,dzięki któremu można grać w Fallouta 2 bez ograniczeń czasowych.Czytałem
gdzieś ,że F2 kończy się po 13 latach gry :/ W sumie jeśli chodzi się tylko po pustyni
i kasuje ludków to raczej nietrudno o nabicie tylu lat w tej grze :/ Potrzebuję jakiegoś
sposobu ,żeby cofać/zatrzymać czas w F2.Czy jest to możliwe?


A ja byłem święcie przekonany, że nie ma ograniczeń czasowych :> w każdym razie, jak przejdziesz grę, to możesz grać już całkiem bez ograniczeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2008 o 19:40, Jarzy napisał:

/.../

Nigdy nie słyszałem o takim modzie, ale wydaje mi się że nie jest on do niczego potrzebny. Po przejściu gdy, kiedy nie postało już nic do roboty, czas w grze zaczyna płynąć dwa razy wolniej :P Kiedyś nawet specjalnie wędrowałem po pustyni w tę i z powrotem aby zobaczyć co się stanie po przekroczeniu tych 13 lat, ale poddałem się po mniej więcej 6 latach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takich ograniczeń, co więcej wydano patch do F1 który znosi takowe z drugiej części głównego questa. A to z tegoż powodu że gracze (np ja ;) wolą włóczyć po pustkowiach i szukać spotkań losowych niż grzecznie ratować świat przed zagładą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../
No to jest nas dwóch :D A mogę wiedzieć co to za patch?Mam tylko nadzieję,że jego instalka nie wymaga zaczynania gry od nowa :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2008 o 23:35, Jarzy napisał:

/.../
No to jest nas dwóch :D A mogę wiedzieć co to za patch?Mam tylko nadzieję,że jego instalka
nie wymaga zaczynania gry od nowa :/

to jeden z oficjalnych patchy od twórców, wersja z sagi (tej dołączonej swojego czasu do wyborczej, nie jestem pewien co do wersji pudełkowej) już go ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może grałem z bratem na nie spatchowanej wersji, ale po przejściu gry włóczył się po pustkowiach (bez samochodu) i to 13 lat nabił sobie w kilkanaście minut :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.11.2008 o 08:29, gogiell napisał:

Może grałem z bratem na nie spatchowanej wersji, ale po przejściu gry włóczył się po
pustkowiach (bez samochodu) i to 13 lat nabił sobie w kilkanaście minut :/

13 lat w kilkanaście minut? Wątpię. Chociaż... No nie wiem. Dawno nie grałem w Fallouta i już zapomniałem jak szybko czas w nim ulatuje, ale mimo wszystko jakoś nie wydaje mi się żeby leciał AŻ tak szybko. Szczególnie że w pierwszym Falloucie mamy 150 dni na znalezienie hydroprocesora. W takim razie te 150 dni powinno przelecieć w mgnieniu oka, a mi spokojnie starczą na kilka dni grania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować